Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Gavin zei:
Iemand die een bedrijf weet dat olifanten verhuurt? Ik wil er eens een dagje mee naar school pendelen, lijkt me top.
Een olifant weet ik niet, maar ik kan u wel gegevens bezorgen voor een kameel :D

Indigoke

Legacy Member
Indigoke zei:
Welke badplaats is het leukst om een dagje naartoe te trekken?
Waar je je dus een hele dag kan bezig houden: strandwandeling, winkelen, ...

Knokke?

niemand? :(

memorexxx

Legacy Member
Klopt het dat "Saturday, Sept 24th – 7pm (MST)" in onze tijd dus zondagnacht om 02.00 is?

Gavin

Legacy Member
Dennoman zei:
Een olifant weet ik niet, maar ik kan u wel gegevens bezorgen voor een kameel :D
Een kameel is niet zo verpletterend.


De beste edraket heeft me dit al aangeraden:
Circus huren Circusartiesten Circusworkshop Tentenverhuur circustenten verhuur circustenten verhuur Clownsacts Kinderprogramma's Kindercircus Kindershow Circus Entertainment Circusentertainment Circus Attracties Circusattracties Circus Decor Circus E

Maar dat is enkel voor kunstjes, denk ik. Ik heb geen zin om een olifant te huren en hem dan ook nog te moeten ontvoeren voor ik hem kan gebruiken op de openbare weg.

Nas

Legacy Member
Indigoke zei:
Welke badplaats is het leukst om een dagje naartoe te trekken?
Waar je je dus een hele dag kan bezig houden: strandwandeling, winkelen, ...

Knokke?
Als ge wat wilt slufferen tussen de ouwe bommakes, zeker doen :niceone:.

Selderijstok

Legacy Member
Kan je eigenlijk een nieuwe auto kopen bij een verdeler met cash geld :unsure: Of deels cash?

rscaboy

Legacy Member
Selderijstok zei:
Kan je eigenlijk een nieuwe auto kopen bij een verdeler met cash geld :unsure: Of deels cash?

Ik dacht dat je maximum €10000 cash mag betalen (maatregel tegen zwart geld);)

Crashtestdummy

Legacy Member
heeft er iemand een idee hoe hoog de brug in dinant is? kheb mij al rotgezocht voor de hoogte ma ik vind het niet :sop:

kben net 70 meter klimkoord gaan halen vo mijnen pendulum sprong

Alteration

Legacy Member
Dude87 zei:
heeft er iemand een idee hoe hoog de brug in dinant is? kheb mij al rotgezocht voor de hoogte ma ik vind het niet :sop:

kben net 70 meter klimkoord gaan halen vo mijnen pendulum sprong

't Is alleszins de laagste brug over de Maas, geen vette dus

Crashtestdummy

Legacy Member
als ge hogere weet zijn zeg maar zenne ^^ kvind nie veel info van bruggen op google... mag dus effectief wel 70m hoog zijn of hoger

R3L4X

Legacy Member
Therapy zei:
zitten uw oorkes diep genoeg erin geduwd?

Fixed, ineens werkt youtube via oortjes, net wel nieuwe drivers installed, raar :s.

Teamspeak blijkt de boosdoener te zijn en 'eist' de oortjes precies op, hoe kan ik dat fixen?

Edit: Fixed, kreeg een micro/headset bij m'n volumemixer en heb die uitgeschakeld.

pinoken

Legacy Member
Weet iemand of het mogelijk is om een event aan te maken op Facebook waar meerdere mensen beheerder van zijn? Momenteel zitten wij een beetje met een probleem aangezien maar 1 iemand mensen kan uitnodigen.

edit:
indien dit niet mogelijk is, is er een mogelijkheid om mensen uit te nodigen die je niet als vriend hebt op Fb?

MisterX334

Legacy Member
Hoe lang op voorhand moet je bellen om een afspraak te maken om je praktijk rijexamen af te leggen?

Cycloon

Legacy Member
MisterX334 zei:
Hoe lang op voorhand moet je bellen om een afspraak te maken om je praktijk rijexamen af te leggen?

Hangt er vanaf waar je het doet natuurlijk. Maar pak gerust 6-7-8 weken (tenzij je geen specifieke dag/uur moet hebben).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan