Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ryoudragon

Legacy Member
omdat vlc de laatste tijd op de ballen trekt, had ik graag een tip geweten voor een gelijkaardige gratis videoplayer. Snel, gratis en klein (zoals vlc dus :) )
Vooral om .mkv bestanden af te spelen

any ideas? (n_n)

Vinny

Legacy Member
Hoelang is het wandelen van het station van Calais naar de ferryterminal? En van de ferryterminal in Dover naar het treinstation daar?

demon326

Legacy Member
ryoudragon zei:
installed maar de subs spelen niet automatisch af en ik krijg ze ook niet aan? :(

Is er een andere gelijkaardige videoplayer die ik kan proberen? :3

Eenmaal de video speelt is het rechterklik op de video doen, dan komt er een menu waar je subs terug kan vinden:)

ryoudragon

Legacy Member
benny zei:
Eenmaal de video speelt is het rechterklik op de video doen, dan komt er een menu waar je subs terug kan vinden:)

nope, ze stonden er niet bij O.O"
Ik moet er wel bij zeggen dat het softsubs zijn, die in de file zelf zitten. Maar met dat programmaatje kan ik ze om 1 of andere reden niet terug vinden/activeren

edit: wnr ik rechtermuisklik doe, is ondertiteling lichtgrijs, kan het dus niet activeren :(

godf@ther

Legacy Member
ryoudragon zei:
omdat vlc de laatste tijd op de ballen trekt, had ik graag een tip geweten voor een gelijkaardige gratis videoplayer. Snel, gratis en klein (zoals vlc dus :) )
Vooral om .mkv bestanden af te spelen

any ideas? (n_n)

Gom player, echt de moeite

Daedie

Legacy Member
ryoudragon zei:
nope, ze stonden er niet bij O.O"
Ik moet er wel bij zeggen dat het softsubs zijn, die in de file zelf zitten. Maar met dat programmaatje kan ik ze om 1 of andere reden niet terug vinden/activeren

ik gebruik tegenwoordig CCCP + MPC:HC. Ben nog niks tegengekomen dat die combinatie niet deftig kan spelen.

CCCP - Combined Community Codec Pack
instructies: CCCP

Zorg wel dat ge eerst eventuele andere codec packs en MPC:HC uninstallt.

svp46

Legacy Member
ryoudragon zei:
omdat vlc de laatste tijd op de ballen trekt, had ik graag een tip geweten voor een gelijkaardige gratis videoplayer. Snel, gratis en klein (zoals vlc dus :) )
Vooral om .mkv bestanden af te spelen

any ideas? (n_n)

Bs-player, speelt zowat alles af (incl. subs)

TheProject

Legacy Member
Sinds ik een nieuw gebruiker profiel aangemaakt
maar ik kan hiermee niet op Google Chrome, het icoontje staat er maar reageert niet als ik er op klik. Internet Explorer werkt dan wel.
Hoe kan ik dit probleel verhelpen?

Bart Religion

Legacy Member
Bestaat er een mogelijkheid om je gsm langer te laten rinkelen? Ik kan nooit op tijd opnemen.
Waarom is het niet zoals de oude telefoons die blijven rinkelen tot de beller aflegde -_- (of toch heel lang)

Ik heb een Nokia, geen idee de welke. Dat staat er domweg niet op.

TheProject

Legacy Member
Bart Religion zei:
Bestaat er een mogelijkheid om je gsm langer te laten rinkelen? Ik kan nooit op tijd opnemen.
Waarom is het niet zoals de oude telefoons die blijven rinkelen tot de beller aflegde -_- (of toch heel lang)

Ik heb een Nokia, geen idee de welke. Dat staat er domweg niet op.

er een liedje van 1min. opzetten en die dan gebruiken als ringtone?
mijn moeder heeft het ook zo gedaan.

Bosvos

Legacy Member
Ik heb sinds kort altijd een witte veeg op een bepaalde plaats van m'n blad (van boven tot onder) als ik print met m'n laserprinter. Iemand die me kan zeggen waar dit juist aan kan liggen (ik werk nog niet zo lang met een laserprinter :p). Ik heb alles wat ik er uit kon halen al eens proper gemaakt, stof proberen wegblazen, ...

Dennoman

Legacy Member
Waar koopt ge van die dingen met muggenvergif voor in de pries? Gewoon in de supermarkt?

u4ea

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik heb sinds kort altijd een witte veeg op een bepaalde plaats van m'n blad (van boven tot onder) als ik print met m'n laserprinter. Iemand die me kan zeggen waar dit juist aan kan liggen (ik werk nog niet zo lang met een laserprinter :p). Ik heb alles wat ik er uit kon halen al eens proper gemaakt, stof proberen wegblazen, ...

Bij mijn printerinstelling heb ik zo een optie om mij printer automatisch te laten kuisen; misschien is achter zoeken?

Bart Religion

Legacy Member
TheProject zei:
er een liedje van 1min. opzetten en die dan gebruiken als ringtone?
mijn moeder heeft het ook zo gedaan.

Heb ik nu ook gedaan (White Rabbit ^^)

Bart Religion

Legacy Member
Dennoman zei:
Waar koopt ge van die dingen met muggenvergif voor in de pries? Gewoon in de supermarkt?

Ja

In de match hadden ze er toch in verschillende soorten en maten.

Al gebruik ik het al jaren niet meer. Sinds ik in 't stad woon geen last meer van muggen. Vroeger op den buiten was het niet te doen.

Ventilator helpt ook goed. Die beestjes worden gewoon weggeblazen dan.

Verder worden ze aangetrokken door zweet.

Lorim

Legacy Member
Dennoman zei:
Waar koopt ge van die dingen met muggenvergif voor in de pries? Gewoon in de supermarkt?


Mocht ge nog in Leuven zitten, de mijne gekocht in de Aveve op de Diestse vlakbij het station. Zo'n Vapona ding + navuldoosje, samen rond de 8 euro.

pinoken

Legacy Member
Hoe kan ik hier een link posten die naar 1 post verwijst en niet naar een discussie?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan