Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lorvet

Legacy Member
Oranje Leeuw zei:
Wat gebeurt er met Pinokkio's neus wanneer hij zegt: 'Mijn neus groeit'?

Dan groeit hij gewoon, want op het moment dat hij zegt groeit hij niet ;) Voor de details van de betovering moet je het aan de fee vragen ben ik bang.

u4ea

Legacy Member
1.Hoe kan ik er voor zorgen dat Google mijn standaard search-engine wordt op mijn laptop op firefox? Altijd als ik iets in mijn adresbalk typ wordt ik doorverwezen naar Yahoo.:s
Google aanduiden in de zoekvakje werkt niet.(kgebruik da ook niet want da staat verborgen) Der staat ook niets bij de instellingen.

2.Hoe zorg ik ervoor dat als ik bv youtube intyp in mijn adresbalk dat hij automatisch doorverwezen wordt naar youtube.com inplaats van dat te zoeken op google? Zoals dat vroeger altijd geweest was op firefox.:sop:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Tibokio zei:
Ben ik de enige die niet op Toledo kan?

KHLeuven Toledo werkt hier ook. Though I hate Toledo omdat het suckt qua gebruiksvriendelijkheid en accessibility.

Dastardly

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
KHLeuven Toledo werkt hier ook. Though I hate Toledo omdat het suckt qua gebruiksvriendelijkheid en accessibility.

da's nu het eerste dat ik daar van hoor...

:unsure:

Boterkoek

Legacy Member
wim_gunner zei:
1.Hoe kan ik er voor zorgen dat Google mijn standaard search-engine wordt op mijn laptop op firefox? Altijd als ik iets in mijn adresbalk typ wordt ik doorverwezen naar Yahoo.:s
Google aanduiden in de zoekvakje werkt niet.(kgebruik da ook niet want da staat verborgen) Der staat ook niets bij de instellingen.

2.Hoe zorg ik ervoor dat als ik bv youtube intyp in mijn adresbalk dat hij automatisch doorverwezen wordt naar youtube.com inplaats van dat te zoeken op google? Zoals dat vroeger altijd geweest was op firefox.:sop:


-Typ in de adres balk, about:config
-Zoek naar keyword.url
-Rechtsklik erop en klik daarna op “reset”

jackie

Legacy Member
Waar kan je een jack (3,5mm) van een hoofdtelefoon laten fixen voor een zacht prijsje omgeving Leuven?

u4ea

Legacy Member
Boterkoek zei:
-Typ in de adres balk, about:config
-Zoek naar keyword.url
-Rechtsklik erop en klik daarna op “reset”

"reset/herinitialiseren" kan ik niet aanklikke, staat grijs.

koebeest

Legacy Member
Wat is de Android tegenhanger van de Os App, hidden? (tracken van gestolen gsm)

Morrissey

Legacy Member
Wat is de goedkoopste manier om H&T van Brussel-Centraal naar Leuven te gaan? Key Card is niet mogelijk wegens te lange afstand, en een ticketje kost 9,60 euro. Een Go Pass komt op 10 euro dus is niet voordeliger.

En aangezien het een traject is dat ik bijna wekelijks ga doen, moet er toch echt een goedkopere regeling zijn? Kan ik gewoon in Leuven naar het station gaan, en daar een campuskaart kopen, en zeggen dat ik in Brussel op school zit? (Daar heb ik een schoolbewijs van). Mijn vriendin woont in Leuven, dus als ik nu beweer dat dat 'mijn kot' is, of wordt dat effectief grondig gecontroleerd?

JohnnyricoMC

Legacy Member
Fireflies zei:
Wat is de goedkoopste manier om H&T van Brussel-Centraal naar Leuven te gaan? Key Card is niet mogelijk wegens te lange afstand, en een ticketje kost 9,60 euro. Een Go Pass komt op 10 euro dus is niet voordeliger.

En aangezien het een traject is dat ik bijna wekelijks ga doen, moet er toch echt een goedkopere regeling zijn? Kan ik gewoon in Leuven naar het station gaan, en daar een campuskaart kopen, en zeggen dat ik in Brussel op school zit? (Daar heb ik een schoolbewijs van). Mijn vriendin woont in Leuven, dus als ik nu beweer dat dat 'mijn kot' is, of wordt dat effectief grondig gecontroleerd?
Go pass 1? gemist
En ge moet op ne schooltreinkaart/campuskaart ofzo aan te vragen uw thuisadres op het aanvraagformulier zetten. En geloof me, in Leuven weigeren de loketbedienden u een campuskaart of schooltreinkaart toe te kennen als uw woonadres hetzelfde is als de stad van uw onderwijsinstelling. Ik heb het al geprobeerd, bende staakgrage kloefkappers. Een kotadres in Leuven voor een onderwijsinstelling in Brussel, daar gaan ze sowieso ook vragen bij stellen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan