Selderijstok
Legacy Member
Therapy zei:kheb ze gekregen.
Idem
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therapy zei:kheb ze gekregen.
Oranje Leeuw zei:Wat gebeurt er met Pinokkio's neus wanneer hij zegt: 'Mijn neus groeit'?
Voor de details van de betovering moet je het aan de fee vragen ben ik bang.Oranje Leeuw zei:Wat gebeurt er met Pinokkio's neus wanneer hij zegt: 'Mijn neus groeit'?


Li1quid zei:Wat is een goed digitaal agenda programma?
Tibokio zei:Ben ik de enige die niet op Toledo kan?
Tibokio zei:Ben ik de enige die niet op Toledo kan?
JohnnyricoMC zei:KHLeuven Toledo werkt hier ook. Though I hate Toledo omdat het suckt qua gebruiksvriendelijkheid en accessibility.

JohnnyricoMC zei:KHLeuven Toledo werkt hier ook. Though I hate Toledo omdat het suckt qua gebruiksvriendelijkheid en accessibility.
wim_gunner zei:1.Hoe kan ik er voor zorgen dat Google mijn standaard search-engine wordt op mijn laptop op firefox? Altijd als ik iets in mijn adresbalk typ wordt ik doorverwezen naar Yahoo.
Google aanduiden in de zoekvakje werkt niet.(kgebruik da ook niet want da staat verborgen) Der staat ook niets bij de instellingen.
2.Hoe zorg ik ervoor dat als ik bv youtube intyp in mijn adresbalk dat hij automatisch doorverwezen wordt naar youtube.com inplaats van dat te zoeken op google? Zoals dat vroeger altijd geweest was op firefox.![]()
Boterkoek zei:-Typ in de adres balk, about:config
-Zoek naar keyword.url
-Rechtsklik erop en klik daarna op “reset”
Lorrekvk zei:Ik kan er wel op, Katho Kortrijk.
JohnnyricoMC zei:KHLeuven Toledo werkt hier ook. Though I hate Toledo omdat het suckt qua gebruiksvriendelijkheid en accessibility.

Fireflies zei:Wat is de goedkoopste manier om H&T van Brussel-Centraal naar Leuven te gaan? Key Card is niet mogelijk wegens te lange afstand, en een ticketje kost 9,60 euro. Een Go Pass komt op 10 euro dus is niet voordeliger.
En aangezien het een traject is dat ik bijna wekelijks ga doen, moet er toch echt een goedkopere regeling zijn? Kan ik gewoon in Leuven naar het station gaan, en daar een campuskaart kopen, en zeggen dat ik in Brussel op school zit? (Daar heb ik een schoolbewijs van). Mijn vriendin woont in Leuven, dus als ik nu beweer dat dat 'mijn kot' is, of wordt dat effectief grondig gecontroleerd?