Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Grote kans dat het gewoon andere afbeelding vooraan is, andere afmetingen en bijgevolg ook ander aantal pagina's. Maar verder wel gewoon hetzelfde verhaal.

big

Legacy Member
Carrion zei:
Dus Leia is ook de pa volgens u? Zieke gast diene George Lucas...

Dat George een zieke gast is weet iedereen , kijk maar wat hij met Harrison Ford gedaan heeft!

pinoken

Legacy Member
Hoe stap ik precies over van abbonement op mijn gsm?
Ik heb nu Proximus Pay&Go generations (gratis sms'en na 4 uur) maar dat is voor 4 uur zo pokkeduur (11 cent per sms) dat ik graag zou willen overstappen.

Moet ik nu eerst bij Proximus mijn abbo opzeggen en dan ergens anders een abbo nemen?

Bijkomende vraag:
Welk abbo raden jullie aan? Liefst 1 met veel gratis sms'en (of sms'en die weinig kosten). Momenteel zit ik nog niet veel op het internet maar met mijn nieuwe gsm in gedachten (1 à 2 weken) denk ik dat het het beste is dat dat er ook bij in zit.
De sms'jes zijn wel het belangrijkste want dat is om naar mijn liefje te sms'en. :p

josilirios

Legacy Member
pinoken zei:
Hoe stap ik precies over van abbonement op mijn gsm?
Ik heb nu Proximus Pay&Go generations (gratis sms'en na 4 uur) maar dat is voor 4 uur zo pokkeduur (11 cent per sms) dat ik graag zou willen overstappen.

Moet ik nu eerst bij Proximus mijn abbo opzeggen en dan ergens anders een abbo nemen?

Bijkomende vraag:
Welk abbo raden jullie aan? Liefst 1 met veel gratis sms'en (of sms'en die weinig kosten). Momenteel zit ik nog niet veel op het internet maar met mijn nieuwe gsm in gedachten (1 à 2 weken) denk ik dat het het beste is dat dat er ook bij in zit.
De sms'jes zijn wel het belangrijkste want dat is om naar mijn liefje te sms'en. :p

Mobile vikings...

Bosvos

Legacy Member
We zitten hier met een naam waar we maar niet kunnen op komen...

Iemand een idee over wie ik het heb: Een zangeres (70's/disco/...) een lange blonde en ze heeft een heel lage stem, ge zou bijna denken dat het ne vent is (en daar zijn nog genoeg geruchten over geweest ook dacht ik).

In feite weet ik absoluut niet meer waarom we die naam moesten weten, maar soit :D

Lorrekvk

Legacy Member
pinoken zei:
Bijkomende vraag:
Welk abbo raden jullie aan? Liefst 1 met veel gratis sms'en (of sms'en die weinig kosten). Momenteel zit ik nog niet veel op het internet maar met mijn nieuwe gsm in gedachten (1 à 2 weken) denk ik dat het het beste is dat dat er ook bij in zit.
De sms'jes zijn wel het belangrijkste want dat is om naar mijn liefje te sms'en. :p

1000 berichen naar gewone nummers en 1000 berichten naar Mobile Vikings. Iedere maand 15 euro die je kan gebruiken als belkrediet en die na de maand blijft staan. Iedere maand ook 2gb internet, en das meer dan voldoende. Voor extra info moet je anders maar pm'en ofzo.

The_Cat

Legacy Member
Bram zei:
Beste plek om Engelstalige romans online te kopen? Betalen via overschrijving of bancontact is grote plus.

Als je een paypal aanmaakt is Bookdepository.co.uk zeer aan te raden :)

Carrion

Legacy Member
josilirios zei:
Mobile vikings...

Voor veel sms'en zit ge bij MV aan het verkeerde adres. Dan kunde beter pay & go generation pakken, 15 euro per maand herladen en ge krijgt 5000 gratis berichten die 24/7 gelden.

svp46

Legacy Member
Weet iemand een java app voor mijn SE w810i om internet radio te kunnen afspelen?

Creeping Death

Legacy Member
Is er hier iemand die nog digitale tv heeft van Indi?
Ik gebruik onze oude Indi digibox, boven op mijn kamer. Tot vorige week werkte hij perfect, maar sinds woensdag krijg ik een "zoeken naar signaal" melding. Het vreemde is dat de electronische tv gids nog wel werkt.

Ik wou de instellingen nog eens nakijken, maar ik vind het blad dat telenet destijds bij de overname heeft rondgestuurd, niet meer terug.

Dus als er nog iemand Indi heeft en de juiste netwerkinstellingen doorgeeft..

turncoat

Legacy Member
Carrion zei:
Voor veel sms'en zit ge bij MV aan het verkeerde adres. Dan kunde beter pay & go generation pakken, 15 euro per maand herladen en ge krijgt 5000 gratis berichten die 24/7 gelden.

Dan zou je beter naar base gaan en kiezen voor prepaid SMS. Hoef je niet telkens 2 maal te herladen om gratis te kunnen zenden.

Wandering

Legacy Member
turncoat zei:
Dan zou je beter naar base gaan en kiezen voor prepaid SMS. Hoef je niet telkens 2 maal te herladen om gratis te kunnen zenden.

Je hoeft niet telkens 2 maal te herladen.. Gewoon binnen de maand herladen voor 15 euro.

moustii

Legacy Member
geen van beide volgens mij. Het moet een bootable image zijn.

Op de site van ubuntu staat er een mooie uitleg.

Li1quid

Legacy Member
moustii zei:
geen van beide volgens mij. Het moet een bootable image zijn.

Op de site van ubuntu staat er een mooie uitleg.

Het is toch wel één van beiden hoor.
Heb de .iso file van school gekregen en ze zeiden dat ge da gewoon moest branden.

Tonerider

Legacy Member
de onsterste

and lol @ me: ik klikte op de x in de jpg om het kadertje weg te krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan