moustii
Legacy Member
Li1quid zei:Het is toch wel één van beiden hoor.
Heb de .iso file van school gekregen en ze zeiden dat ge da gewoon moest branden.
Dat kan maar ik heb het toch anders gedaan. Als ik mij niet vergis wil je het nu branden via windows zelf. Ik heb hier een extern programma voor gebruikt dat ze ook aanraden op de site van ubuntu (infrarecorde). Als je zeker bent dat het zo ook gaat dan is het normaal gezien de 2de optie.



