Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moustii

Legacy Member
Li1quid zei:
Het is toch wel één van beiden hoor.
Heb de .iso file van school gekregen en ze zeiden dat ge da gewoon moest branden.

Dat kan maar ik heb het toch anders gedaan. Als ik mij niet vergis wil je het nu branden via windows zelf. Ik heb hier een extern programma voor gebruikt dat ze ook aanraden op de site van ubuntu (infrarecorde). Als je zeker bent dat het zo ook gaat dan is het normaal gezien de 2de optie.

TheProject

Legacy Member
Ik zou samen met 2 vrienden ,vrijdag (pedagogische studiedag) , eens uitgaan.
We zouden 7u s' ochtends de trein nemen om heel de dag in de bestemming de verblijven. We zouden graag naar de bioscoop vervolgens ook iets eten, café en ook naar het zwembad. We zijn hard aan het twijfelen tussen Kortrijk en Roeselare.

Iemand ervaring? Tips?
Aanbevelingen?

Nas

Legacy Member
TheProject zei:
Ik zou samen met 2 vrienden ,vrijdag (pedagogische studiedag) , eens uitgaan.
We zouden 7u s' ochtends de trein nemen om heel de dag in de bestemming de verblijven. We zouden graag naar de bioscoop vervolgens ook iets eten, café en ook naar het zwembad. We zijn hard aan het twijfelen tussen Kortrijk en Roeselare.

Iemand ervaring? Tips?
Aanbevelingen?
Vrijdag geen school? Neem de laatste trein naar Gent donderdagavond.
Nachtje doordoen, vroegste trein terug nemen.
Plezier verzekerd.

TheProject

Legacy Member
Bedankt Nasty Nas.

Maar studentjes van 15-16 jaar kunnen zich dit nog niet veroorloven. :)

Nas

Legacy Member
TheProject zei:
Bedankt Nasty Nas.

Maar studentjes van 15-16 jaar kunnen zich dit nog niet veroorloven. :)
Kan je niet of wil je niet?
Want ik ben ook een paar maal de donderdag naar Gent geweest in het secundair.

OT: Hoe kan je zien welk internet tarief je hebt? Ik wil nl. zien hoeveel GB ik hier heb op kot.

Muscleduck

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Kan je niet of wil je niet?
Want ik ben ook een paar maal de donderdag naar Gent geweest in het secundair.

OT: Hoe kan je zien welk internet tarief je hebt? Ik wil nl. zien hoeveel GB ik hier heb op kot.

Doe een speedtest, vergelijk uw resultaat met beschikbare abonnementen. Hoewel dat niet sluitend is want uw kotbaas kan altijd per kot een limiet instellen.

Kuja

Legacy Member
Morgen word de Iphone 5 voorgesteld, maar heeft iemand een idee wanneer die verkoop dan begint?

MrKend54l

Legacy Member
Kuja zei:
Morgen word de Iphone 5 voorgesteld, maar heeft iemand een idee wanneer die verkoop dan begint?

Dat wordt ook morgen aangekondigd...
Vrij obvious niet :P

Lorrekvk

Legacy Member
Kuja zei:
Morgen word de Iphone 5 voorgesteld, maar heeft iemand een idee wanneer die verkoop dan begint?

Eindelijk. Ben echt benieuwd wat ze zullen vragen qua prijs..

forloRn_

Legacy Member
Is er veel verschil tussen SD-kaarten? Maakt het veel uit welk merk ik kies?

Bosvos

Legacy Member
forloRn_ zei:
Is er veel verschil tussen SD-kaarten? Maakt het veel uit welk merk ik kies?

waarvoor moet het dienen? want voor veel toepassingen is de snelheid al even belangrijk als de capaciteit :)

JohnnyricoMC

Legacy Member
forloRn_ zei:
Is er veel verschil tussen SD-kaarten? Maakt het veel uit welk merk ik kies?
De snelheidsklasse maakt een verschil uit. Hogere klasse = hogere sequentiele lees/schrijfsnelheid.

Michster

Legacy Member
Carrion zei:
Onze 18-jarige gaat het nekeer zeggen se.

Onze 22-jarige gaat onze 18-jarige eens terechtwijzen se.


Oh wait. :unsure:


@Kuja: Ik denk dat het toch een dikke maand(minstens) wachten zal zijn voor ons. :p En dan zijn er nog eens wachtlijsten, winkels die doen alsof ze hem niet meer/wel hebben, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan