Tonerider
Legacy Member
alles met de hand overtekenen en schrijven is nog brollerdern9ne zei:Printers zijn gewoon brol!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alles met de hand overtekenen en schrijven is nog brollerdern9ne zei:Printers zijn gewoon brol!
kzal het eens proberen met alles via de laptop te printen. Bedankt voor de raad.JohnnyricoMC zei:Bizar. Daarom raad ik aan het eens met bijvoorbeeld een ubuntu livecd of een andere pc te proberen.


Beetje zitten Googlen op stuffed animal hunting trophy, en ik kwam deze tegen: Cabela's: Toy Trophy Wall MountseXtreme zei:Iemand een idee waar ge de "knuffeldierversie" van zo 'n hertenkop/... die de jagers aan de muur hangen, kunt vinden? Zoiets: http://image.made-in-china.com/2f0j00OesaQIKMloly/Deer-Head-Wall-Hanging.jpg
Maar ge hebt die ook in knuffeldierversies, zoals olifantenkoppen, giraffen,..
Of iemand gewoon een idee hoe dat heet?![]()

ad:present.RiskGhost zei:Zijn er nog sukkels als ik die alleen thuis blijven vanavond zonder te kunnen (of willen) vieren?
Enigste speciale dat ik gepland heb voor mezelf is een filmmarathonneke (Signs, Shawshank Redemption & Inception) en m'n favoriet gerecht, spaghetti bolognaise, eten.
Forever alone.ad:
Vandalize_ zei:Waarom noemen ze witte chocolade, geen echte chocolade
Allee, bij ons toch.

RiskGhost zei:Zijn er nog sukkels als ik die alleen thuis blijven vanavond zonder te kunnen (of willen) vieren?
Enigste speciale dat ik gepland heb voor mezelf is een filmmarathonneke (Signs, Shawshank Redemption & Inception) en m'n favoriet gerecht, spaghetti bolognaise, eten.
Forever alone.ad:
Ik besteed ook den avond met mijn zus en haar lief(tijdelijk ingetrokken bij hun door huiselijke situaties). We hebben gezellig huisbereide pizza gemaakt en zetten straks een tof(niet te zwaar) filmke op.
Sköll zei:Pure cacao smaakt rotslecht trouwens,ik bedoel wel 100% puur.
Bij gewone pure zit nog veel suiker bij.

bootstrap zei:present.
ik heb echt geen zin in die shit. het enige dat er verandert is 2 cijfers in uw datum. er zijn toch andere dingen waar ik meer van onder de indruk was hoor.


RiskGhost zei:Zijn er nog sukkels als ik die alleen thuis blijven vanavond zonder te kunnen (of willen) vieren?
Enigste speciale dat ik gepland heb voor mezelf is een filmmarathonneke (Signs, Shawshank Redemption & Inception) en m'n favoriet gerecht, spaghetti bolognaise, eten.
Forever alone.ad:
