Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Bizar. Daarom raad ik aan het eens met bijvoorbeeld een ubuntu livecd of een andere pc te proberen.
kzal het eens proberen met alles via de laptop te printen. Bedankt voor de raad.

Is er btw een manier om te kijken hoeveel geheugen dat de printer (canon mp220) heeft en hoeveel dat er bij het printen wordt gebruikt?

Arvin

Legacy Member
Staat er op die pagina een afbeelding van een geldbriefje? Sommige printers stoppen dan halverwege.

sluysen

Legacy Member
stuffed animal head? geen idee hoe je dat vertaalt :p gevuld pluche hoofd fzo? :D

Muscleduck

Legacy Member
eXtreme zei:
Iemand een idee waar ge de "knuffeldierversie" van zo 'n hertenkop/... die de jagers aan de muur hangen, kunt vinden? Zoiets: http://image.made-in-china.com/2f0j00OesaQIKMloly/Deer-Head-Wall-Hanging.jpg :)




Maar ge hebt die ook in knuffeldierversies, zoals olifantenkoppen, giraffen,..
Of iemand gewoon een idee hoe dat heet? :D
Beetje zitten Googlen op stuffed animal hunting trophy, en ik kwam deze tegen: Cabela's: Toy Trophy Wall Mounts

Dan verder gegooglet op toy trophy wall mounts en dan kom je er veel tegen: Google

Rizla+

Legacy Member
Er rijden vannacht hele nacht nachtbussen, maar zijn er ook extra treinen?

Time

Legacy Member
Als je een surround met zware bas hebt staan. En je wil die beat door een muur krijgen. Moet dat gat aan de zijkant dan tegen die muur staan, of het raster van de box vanvoor?

't Gaat om de beat, niet noodzakelijk de trilling.

Rizla+

Legacy Member
Door uw muur word dat altijd vervormd eh. Maar uw bass word 'geleid' om langs de voorkant uit u speaker te komen, dus denk ik dat je dat ook best naar je muur richt.

Yusifer

Legacy Member
Zijn er nog sukkels als ik die alleen thuis blijven vanavond zonder te kunnen (of willen) vieren? :unsure:

Enigste speciale dat ik gepland heb voor mezelf is een filmmarathonneke (Signs, Shawshank Redemption & Inception) en m'n favoriet gerecht, spaghetti bolognaise, eten.

Forever alone. :sad:

Vandalize_

Legacy Member
Waarom noemen ze witte chocolade, geen echte chocolade :unsure:
Allee, bij ons toch.

bootstrap

Legacy Member
RiskGhost zei:
Zijn er nog sukkels als ik die alleen thuis blijven vanavond zonder te kunnen (of willen) vieren? :unsure:

Enigste speciale dat ik gepland heb voor mezelf is een filmmarathonneke (Signs, Shawshank Redemption & Inception) en m'n favoriet gerecht, spaghetti bolognaise, eten.

Forever alone. :sad:
present.
ik heb echt geen zin in die shit. het enige dat er verandert is 2 cijfers in uw datum. er zijn toch andere dingen waar ik meer van onder de indruk was hoor.

Michster

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Waarom noemen ze witte chocolade, geen echte chocolade :unsure:
Allee, bij ons toch.

"Echte" chocolade bestaat per definitie ook uit cacao. Zo is het in pure, donkere chocolade, de cacao die zorgt voor die typische smaak.

In witte chocolade zit geen cacao. Vandaar.:p


RiskGhost zei:
Zijn er nog sukkels als ik die alleen thuis blijven vanavond zonder te kunnen (of willen) vieren? :unsure:

Enigste speciale dat ik gepland heb voor mezelf is een filmmarathonneke (Signs, Shawshank Redemption & Inception) en m'n favoriet gerecht, spaghetti bolognaise, eten.

Forever alone. :sad:

Goh... "Sukkel", niet te hard zijn voor uzelf, hé. ;) Ik besteed ook den avond met mijn zus en haar lief(tijdelijk ingetrokken bij hun door huiselijke situaties). We hebben gezellig huisbereide pizza gemaakt en zetten straks een tof(niet te zwaar) filmke op.

OK, het is de avond waarop mensen collectief feestvieren, maar het feit dat gij die besluit alleen te besteden, maakt u nog geen sociale piranha ofzo. Er zijn nachten genoeg op een jaar waarop ge kunt vieren. :)

Sköll

Legacy Member
Pure cacao smaakt rotslecht trouwens,ik bedoel wel 100% puur.
Bij gewone pure zit nog veel suiker bij.

Ik weet nog in Italië dat ik daar een kommetje echt pure cacaopoeder kreeg en een potje suiker en toen ik die pure in mijn melk deed verschoot ik enorm van de smaak ervan,niet lekker.
Toen ik er dan suiker bij deed kreeg ik de bekende chocoladesmaak.

Michster

Legacy Member
Sköll zei:
Pure cacao smaakt rotslecht trouwens,ik bedoel wel 100% puur.
Bij gewone pure zit nog veel suiker bij.

Klopt, 100% is er ver over, maar bij kwalitatieve pure chocolade zal je meestal een hoger percentage cacao aantreffen.:p

Yusifer

Legacy Member
bootstrap zei:
present.
ik heb echt geen zin in die shit. het enige dat er verandert is 2 cijfers in uw datum. er zijn toch andere dingen waar ik meer van onder de indruk was hoor.

1 cijfer in dit geval. :D

Tis niet zozeer dat ik alleen wil vieren, tis dat ik niet anders kan. Met de familie gaat het niet, oftewel ken ik ze niet goed genoeg, oftewel zijn ze al wat anders van plan oftewel doen ze het samen met andere mensen die ik totaal niet ken. En m'n weinige vrienden doen het al samen met familie. En als je niet houdt van drukke plaatsen zoals fuiven, etc., blijft er niet veel keuze over dan alleen thuisblijven. :)

Maar het is wel iets dat ik ooit hopelijk kan veranderen, en zoals gezegd, er komen nog veel oudejaars aan (zolang de wereld niet vergaat).

de boom

Legacy Member
RiskGhost zei:
Zijn er nog sukkels als ik die alleen thuis blijven vanavond zonder te kunnen (of willen) vieren? :unsure:

Enigste speciale dat ik gepland heb voor mezelf is een filmmarathonneke (Signs, Shawshank Redemption & Inception) en m'n favoriet gerecht, spaghetti bolognaise, eten.

Forever alone. :sad:

:hug:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan