Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Rhandd zei:
Sorry, maar daar wil ik toch echt bewijzen van eer ik je sterke uitspraak ga geloven.

Probeer het eens he meneer de scepticus. Enkele langwerpige platte schijven zullen minder plaats innemen dan enkele bollen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik heb een Samsung CLP-315 staan, maar ik weet niet goed of dat ding fotopapier kan verwerken... Iemand die mij wat wijzer kan maken?

Fotopapier is helaas niet gemaakt om door laserprinters gebruikt te worden: Die dingen nemen de inkt op, waar bij een laserprinter er eigenlijk gewoon toner thermisch aan je papier gehecht wordt. De inkt is een vloeistof, maar de toner zijn losse deeltjes. Die deeltjes zullen waarschijnlijk gewoon boven op die glossy laag blijven liggen, waar bij inkt die onder de glossy laag gaat.


Bespaar jezelf de geldverspilling en vraag aan een vriend met inkjetprinter of je niet bij hem je foto's mag afdrukken. Want daar zijn vrienden voor;)

sluysen

Legacy Member
Nas zei:
Waarom maken Coca-Cola en al die andere producenten geen flessen met zo'n ribbels, zodat het gemakkelijker is om die plat te drukken?

kweet niet hoe het bij u zit, maar hier hebben de grote cola flessen langs de zijkant wel enkele ribben, vooral bij het stuk waar het etiket zit (om de paar cm zit er een lijntje)

das wel nog maar sinds kort, ook de nek is korter geworden (stuk tussen de ronding van de fles en het dopje)

Time

Legacy Member
In wat voor winkels kan je oordoppen kopen? En dan liefst keuze tussen toch minstens 2-3 types.

Bosvos

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Fotopapier is helaas niet gemaakt om door laserprinters gebruikt te worden: Die dingen nemen de inkt op, waar bij een laserprinter er eigenlijk gewoon toner thermisch aan je papier gehecht wordt. De inkt is een vloeistof, maar de toner zijn losse deeltjes. Die deeltjes zullen waarschijnlijk gewoon boven op die glossy laag blijven liggen, waar bij inkt die onder de glossy laag gaat.


Bespaar jezelf de geldverspilling en vraag aan een vriend met inkjetprinter of je niet bij hem je foto's mag afdrukken. Want daar zijn vrienden voor;)

Ik heb niet direct iemand in m'n omgeving waar ik het kan aan vragen :p
't is maar omdat ik binnekort een hoopke illustrator-opdrachtjes moet afgeven en eentje daarvan moet op fotopapier. De dag dat ik moet inleveren kan ik op school niet printen en ik vond het zo onnozel om speciaal naar Antwerpen te rijden de dag ervoor :/

Socks

Legacy Member
Weet er iemand als ge u moet uitschrijven bij de VDAB wanneer ge naar een ander land verhuist? Of hoe werkt dit? De website van de VDAB is echt niet duidelijk.Ik weet wel dat ik me bij de gemeente moet uitschrijven hier,weet iemand hoelang dit duurt of krijg je die formulieren direct mee?

TsD

Legacy Member
In de meeste apothekers/hoorcentrums vind je er ook al gewone (dus niet op maat), daar heb je dan de keuze tussen verschillende filters (werk, muziek..)


Of op maat laten maken natuurlijk. Maar dat kost wel wat.

Carrion

Legacy Member
TsD zei:
In de meeste apothekers/hoorcentrums vind je er ook al gewone (dus niet op maat), daar heb je dan de keuze tussen verschillende filters (werk, muziek..)


Of op maat laten maken natuurlijk. Maar dat kost wel wat.

Maar zijn het oh zo waard :love:

Lospeed

Legacy Member
Is er een soort van algemeen taxi nummer? (of voor Gent alleen :p)
Voor op oudejaar moesten we ergens zonder vervoer zitten.

bootstrap

Legacy Member
kent er iemand een soort webshop ofzo waar ze gsm herstellingen doen?
mijn smartphone heeft een vloeistof in zich gehad.

Muscleduck

Legacy Member
Lospeed zei:
Is er een soort van algemeen taxi nummer? (of voor Gent alleen :p)
Voor op oudejaar moesten we ergens zonder vervoer zitten.

In Gent heb je V-Tax 09 222 22 22

n9ne

Legacy Member
welke site was dat ook alweer waar je een opleiding kon selecteren en dan kon zien wat je erna allemaal kon verder studeren?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan