MrKend54l
Legacy Member
Sdc zei:als je iets in de saturn in antwerpen koopt, kan je het dan eventueel ook binnen doen in een andere saturn als het stuk is? En hoe zit het bij fnac?
Normaal kan je dat in elk filiaal binnenbrengen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sdc zei:als je iets in de saturn in antwerpen koopt, kan je het dan eventueel ook binnen doen in een andere saturn als het stuk is? En hoe zit het bij fnac?
bootstrap zei:dat van die achteruitkijkspiegel betwijfel ik ten zeerste, die website is onbetrouwbaar want er staan nog dingen op die foutief zijn.
RickHarrison zei:Is het infeite mogelijk om (zoals in de film armageddon) op aarde (dus niet door een vliegtuig rap naar beneden te vliegen) een ruimte met 0 zwaartekracht te creëren?
Nas zei:Waarom maken Coca-Cola en al die andere producenten geen flessen met zo'n ribbels, zodat het gemakkelijker is om die plat te drukken?
Nas zei:Waarom maken Coca-Cola en al die andere producenten geen flessen met zo'n ribbels, zodat het gemakkelijker is om die plat te drukken?
JohnnyricoMC zei:Omdat de fles een kenmerk is, mensen associëren de vorm met de drank, het ontwerp is zelfs gepatenteerd als ik me niet vergis. Duw ze gewoon in de lengte plat, dan kun je zelfs veel meer ruimte in de vuilzak besparen dan wanneer je ze in bolletjes duwt.

Google eens op de woorden patent en fles. Tuurlijk zit op design en verpakking een patent.Rhandd zei:Sorry, maar daar wil ik toch echt bewijzen van eer ik je sterke uitspraak ga geloven.
Sdc zei:Google eens op de woorden patent en fles. Tuurlijk zit op design en verpakking een patent.
Balve als dus een ander merk een patent heeft op die techniek. Als ze dat overnemen kunnen ze vervolgd worden.Nas zei:Hmm, ja dat kan ik allemaal geloven, maar als Coca-Cola nu een kleine verandering doet aan die flessen, zal niemand daar echt iets van merken of iets op tegen hebben.
Coca-Cola krijgt dan zelfs een ecologischer gezicht, misschien zullen de andere producenten Coca-Cola volgen en verspillen we allemaal minder afvalzakskes!
Mens, ik zou ne goeien Agalev'er zijn![]()
Ach zo. Altijd handig als je de desbetreffende gedachte even onderlijnt of zo.Rhandd zei:Ik heb het over zijn gewaagde "duw ze plat in de lengte, dan heb je meer ruimte"-uitspraak.
Sdc zei:Ach zo. Altijd handig als je de desbetreffende gedachte even onderlijnt of zo.
Sdc zei:Balve als dus een ander merk een patent heeft op die techniek. Als ze dat overnemen kunnen ze vervolgd worden.
Coca cola heeft nu haar plantaardige flessen. En daar maken ze dus reclame mee omdat niemand anders die heeft. (als ze echt inzaten met het milieu zouden ze dat wel delen, maar het staat mooi op de affiches)
a143290 zei:Welke wisselkoers gebruikt PayPal eigenlijk? Want de waarde van de euro is blijkbaar gisteren gedaald. Je kon met 1 euro dus minder dollars kopen tegenover eergisteren. MAAR.
Ik koop eergisteren iets van 17,95 dollar. Volgens de wisselkoers van die dag (om 12:00 UTC) is dat dan 13,73 euro.
Gisteren kocht ik op dezelfde site iets voor hetzelfde bedrag. De euro is in waarde gedaald en dat klopt, want omrekenen adhv de wisselkoers geeft mij 13,95 euro.
Ik betaalde echter via PayPal resp. 14,33 en 14,31 euro. Dus ik betaalde gisteren minder dan eergisteren. (En waar komt die extra halve euro vandaan?)