Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elosopardo

Legacy Member
Vreet 3G alleen aan de batterij tijdens een actieve verbinding of gewoon ook als je 3G bereik hebt ?

Alteration

Legacy Member
Smacht het vrouwelijke kind ook zo naar de warmte van de vader zoals het mannelijke kind naar de warmte van de moeder smacht, of doen vrouwen vanaf hun geboorte reeds moeilijk en tegendraads?

MrKend54l

Legacy Member
Alteration zei:
Smacht het vrouwelijke kind ook zo naar de warmte van de vader zoals het mannelijke kind naar de warmte van de moeder smacht, of doen vrouwen vanaf hun geboren reeds moeilijk en tegendraads?

Ze doen altijd tegendraads.

RonnoR

Legacy Member
Elosopardo zei:
Vreet 3G alleen aan de batterij tijdens een actieve verbinding of gewoon ook als je 3G bereik hebt ?

Volgens mij ook als je gewoon bereik hebt. Als ik dataverbinding aan laat staan is mijn batterij al na twee dagen plat, terwijl wanneer ik ze uitschakel mijn batterij wel iets langer dan een week meegaat.

a143290

Legacy Member
Elosopardo zei:
Vreet 3G alleen aan de batterij tijdens een actieve verbinding of gewoon ook als je 3G bereik hebt ?

Awel, ik ben nu net een hoop tests aan't doen met mijn gsm (HTC Legend) om te zien hoe rap mijn batterij leeg is :D

3G aan + constant internet synchronisatie voor email, facebook etc. = 2 dagen.

Heb nu alles afgezet, dus geen 3G. En volgens mijn volgens-mij-niet-zo-heel-accurate battery widget zit ik nog op 99% :p (is uit de lader sinds 10u deze morgen)

Daarna ga ik 3G aanzetten, maar de synchronisatie af. Zal mijn bevindingen hier posten :p

Elosopardo

Legacy Member
a143290 zei:
Awel, ik ben nu net een hoop tests aan't doen met mijn gsm (HTC Legend) om te zien hoe rap mijn batterij leeg is :D

3G aan + constant internet synchronisatie voor email, facebook etc. = 2 dagen.

Heb nu alles afgezet, dus geen 3G. En volgens mijn volgens-mij-niet-zo-heel-accurate battery widget zit ik nog op 99% :p (is uit de lader sinds 10u deze morgen)

Daarna ga ik 3G aanzetten, maar de synchronisatie af. Zal mijn bevindingen hier posten :p

Allright :D

eXtreme

Legacy Member
eXtreme zei:
Is er een groot risico bij het bestellen van ingekaderde posters (allposters.be)?




Nogal breekbaar he.. :=/ Of is da tegenwoordig goe gefixed? :p :)

needs to know.. :(

Bosvos

Legacy Member
eXtreme zei:
needs to know.. :(

Ik heb er daar een paar jaar geleden eens een paar besteld. Zonder kader, maar wel met plexiglas. Ik dacht dat die toen allemaal apart ingepakt werden en ze zijn helemaal intact aangekomen.

Geen reden tot paniek, zowat alle bekendere webshops zijn goeie inpakkers ;)

Rikie

Legacy Member
Hoeveel vraag je ongeveer om een pc te herinstalleren?
Dus installatie van OS, terugzetten bestanden, office + antivirus ...?

Brick Top

Legacy Member
Wat zijn zo de goede websites/fora om tweedehands hardware te kopen? Buy&Sell hier is al een goed begin maar ik zoek er nog. Bij voorkeur wel fora want websites zoals tweedehands en kapaza herbergen veel onnozelaars. :p

Brick Top

Legacy Member
Rikie zei:
Hoeveel vraag je ongeveer om een pc te herinstalleren?
Dus installatie van OS, terugzetten bestanden, office + antivirus ...?

In de lokale pc-shop is dat toch €40 dacht ik. Easy jobke maar vraagt wel wat tijd hé.

MrKend54l

Legacy Member
Gaat het surfen op een tablet eigenlijk vlot?
En om specifieker te zijn met een Samsung galaxy tab 10.1.

Boterkoek

Legacy Member
Even een vraagje over een reisticket...Als ik het goed begrijp zijn de blauwe cirkels de lokale uren -wanneer je toekomt-, en de rode lijnen hoelang de vlucht is. Of heb ik het verkeerd?


klik

JohnnyricoMC

Legacy Member
Boterkoek zei:
Even een vraagje over een reisticket...Als ik het goed begrijp zijn de blauwe cirkels de lokale uren -wanneer je toekomt-, en de rode lijnen hoelang de vlucht is. Of heb ik het verkeerd?


klik

zo lijkt het mij toch ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan