Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moustii

Legacy Member
StanTem zei:
Kijken naar de feedback is de boodschap.
Meestal zijn de negatieve feedbacks dat het product niet is toegekomen, maar ligt dan eerder aan de post denk ik.
Ik bestel regelmatig via eBay en heb tot nu toe altijd alles ontvangen.

Tnx!

StanTem

Legacy Member
moustii zei:
Is een small uit amerika hetzelfde als een small uit europa?

Heb gehoord dat de maten iets groter zijn.
Spreek wel niet uit ervaring.
Van iemand 'horen' is geen zekerheid eh :p

Tonerider

Legacy Member
moustii zei:
Gebeurt die vaak op ebay of is het eerder iets zeldzaam?

daarvoor dient de feedback. Het blijft altijd een beetje gokken, maar als iemand veel verkoopt en weinig tot geen slechte feedback heeft is de kans klein dat je tegenslag gaat hebben.
Verhouding verkoop/feedback zegt natuurlijk veel. Hoe hoger de verkoop met een lage slechte feedback, hoe veiliger.
Maar het kan altijd eens misgaan, maar dat is bij een real life winkel ook zo.

En daarvoor is die paypal-koperbeveiliging wel heel goed. Heb er al eens gebruik van moeten maken en dat ging vlot.

Atrox

Legacy Member
Vraagske ivm copyright: voor een site van een evenement heb ik een banner gemaakt die doorlinkt naar mijn website. Nu is de afbeelding daarvan gemaakt door iemand anders. Ik heb bijgevolg de (c) van copyright gezet met daarachter de naam van de auteur. Is dat correct of geldt dat niet als copyright?

Tonerider

Legacy Member
moustii zei:
Is een small uit amerika hetzelfde als een small uit europa?

niet persé. Maar een small in een Belgische winkel is zelfs niet altijd een small in een andere Belgische winkel. Hebben ze geen tabel?

Tonerider

Legacy Member
Atrox zei:
Vraagske ivm copyright: voor een site van een evenement heb ik een banner gemaakt die doorlinkt naar mijn website. Nu is de afbeelding daarvan gemaakt door iemand anders. Ik heb bijgevolg de (c) van copyright gezet met daarachter de naam van de auteur. Is dat correct of geldt dat niet als copyright?
je moet nog altijd toestemming hebben van de auteur.

moustii

Legacy Member
nog een (hopelijk laaste) vraagje als je een bieding wint is de koper dan verplicht om te verkopen (anders negatieve feedback) of mag hij zich altijd terug trekken?

Tonerider

Legacy Member
uit het reglement: Wanneer uw aanbieding al afgelopen is en er een hoogste bieder is, hebt u een contract met de koper dat u moet nakomen.

a143290

Legacy Member
moustii zei:
Is een small uit amerika hetzelfde als een small uit europa?

Een paar weken geleden een small uit de US of A besteld en die zat als gegoten :p Hier draag ik ook small van T-shirt maat.

Maar ik neem aan dat dat wel eens van winkel tot winkel durft verschillen.

SiRdeK

Legacy Member
Ik heb Windows 7 ultimate geïnstalleerd, maar nu vindt mijn laptop mijn draadloos netwerk niet meer... Ik veronderstel dat ik de juiste driver moet installeren maar ik vind niks. Ik heb een Realtek PCIe FE Family controller adapter.

glashelder

Legacy Member
Ik vind delijn.be handiger, om één of andere reden :p Misschien omdat ik vaak combinatie bus-trein-tram moet pakken.

Rizla+

Legacy Member
Idd, goeie site van De Lijn. Je typt gewoon het adres in dat je moet zijn en het adres dat je vertrekt, en die zeggen je welke bus je moet nemen, welke trein, welke tram en welke weg je nog eens moet wandelen met beschrijving mij!

n9ne

Legacy Member
Als het enkel voor een trein is zou ik toch nmbs.be nemen. Delijn geeft vaak foute info, niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan