Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sluysen zei:4-5-6-1-2-3 ofc![]()
Rhandd zei:4-5-6-STOP GEDAAN.

FurtiveDuck zei:'k Zou daarmee niet te veel inzitten. Is meestal erg goed ingepakt. Als 't kapot is dan neemt ge der een foto van en stuurt ge het terug.

Breaking Bad en Mad Men. Alletwee 4 seizoenen.Rhandd zei:Dexter en Boardwalk Empire zijn afgelopen, ik ben in afwachting van GoT en de Borgias op zoek naar een andere "kwalitatief hoogstaande" serie van een 50-60 minuten per aflevering.
Liefst geen serie met x-aantal seizoenen, ik wil niet al te veel downloaden.
Tibokio zei:Hmm, ik ben aan 't sparen voor ne nieuwe gsm, en 'k heb hier een mooi briefke van 100 dollar zitten. Zou ik dat wisselen voor 75 euro, of zou ik het houden en gewoon wat langer sparen?![]()
a143290 zei:Nah. 1, 2 en 3 zijn inderdaad slechter dan de originele trilogie. Maar eigenlijk wel boeiend om te zien hoe Palpatine daar juist aan de macht komt en waarom.
Daarom dat ge eerst 4, 5, 6 moet zien. Anders zijn 1, 2, 3 oersaai om naar te kijken vanwege al dat politiek getetter.
Jammer van dit wel![]()
Utred zei:1 en 2 zijn afschuwelijk slecht. Alleen de gevechten in 2 zijn nog tof. Elke passage met Anakin is om van te kotsen.
Maar like I said: ik kan die films wel pruimen vanwege de subtiele opkomst van het Rijk en Palpatine.a143290 zei:Iemand ooit al een T-shirt van TeeRaiders besteld? Zo ja: betrouwbare site? Degelijke kwaliteit van shirts?