Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Saphira

Legacy Member
Iemand die 'n goede nederlandse vertaling weet voor 'harvest site morbidity'?

moloko

Legacy Member
In welke volgorde bekijk ik best de Star Wars films?
1-2-3-4-5-6
of
4-5-6-1-2-3

a143290

Legacy Member
Rhandd zei:
4-5-6-STOP GEDAAN.

Nah. 1, 2 en 3 zijn inderdaad slechter dan de originele trilogie. Maar eigenlijk wel boeiend om te zien hoe Palpatine daar juist aan de macht komt en waarom.

Daarom dat ge eerst 4, 5, 6 moet zien. Anders zijn 1, 2, 3 oersaai om naar te kijken vanwege al dat politiek getetter.

Jammer van dit wel :(

FurtiveDuck

Legacy Member
'k Zou daarmee niet te veel inzitten. Is meestal erg goed ingepakt. Als 't kapot is dan neemt ge der een foto van en stuurt ge het terug.

Tibokio

Legacy Member
Hmm, ik ben aan 't sparen voor ne nieuwe gsm, en 'k heb hier een mooi briefke van 100 dollar zitten. Zou ik dat wisselen voor 75 euro, of zou ik het houden en gewoon wat langer sparen? :p

Bram

Legacy Member
Ik heb daarnet twee powerline adapters gekocht (merk TP-Link).

Situatie: de modem/router van telenet (met ingebouwde wireless, die ik niet langer wens te gebruiken) hangt in de berging.

In de living staat nog een router, waarvan kabels vertrekken naar m'n vaste pc en de mediaspeler. Vroeger stond de adsl modem ook in de living, vandaar dat ook daar de router staat, ook voor de mediaspeler en m'n vaste pc staat de router best in de living.

Door de afstand kan ik de modem van telenet niet met de router verbinden. Nu was het idee dat ik de gekochte powerline adapters gewoon kon aansluiten op de telenet router en op de router in de living en dat dat zou werken, maar ik veronderstel dat ik iets verkeerd doe, want ik krijg geen signaal :(

Iemand hier ervaring mee?


edit: nvm, kalf dak ben: in de living is het helemaal geen klassieke router die daar staat, maar tis een adsl modem met ingebouwde switch. Logisch dus dat em geen signaal geeft...

Général Zantas

Legacy Member
Dexter en Boardwalk Empire zijn afgelopen, ik ben in afwachting van GoT en de Borgias op zoek naar een andere "kwalitatief hoogstaande" serie van een 50-60 minuten per aflevering.

Liefst geen serie met x-aantal seizoenen, ik wil niet al te veel downloaden.

Utred

Legacy Member
Rhandd zei:
Dexter en Boardwalk Empire zijn afgelopen, ik ben in afwachting van GoT en de Borgias op zoek naar een andere "kwalitatief hoogstaande" serie van een 50-60 minuten per aflevering.

Liefst geen serie met x-aantal seizoenen, ik wil niet al te veel downloaden.
Breaking Bad en Mad Men. Alletwee 4 seizoenen.

darkslave

Legacy Member
Tibokio zei:
Hmm, ik ben aan 't sparen voor ne nieuwe gsm, en 'k heb hier een mooi briefke van 100 dollar zitten. Zou ik dat wisselen voor 75 euro, of zou ik het houden en gewoon wat langer sparen? :p

langer sparen

Utred

Legacy Member
a143290 zei:
Nah. 1, 2 en 3 zijn inderdaad slechter dan de originele trilogie. Maar eigenlijk wel boeiend om te zien hoe Palpatine daar juist aan de macht komt en waarom.

Daarom dat ge eerst 4, 5, 6 moet zien. Anders zijn 1, 2, 3 oersaai om naar te kijken vanwege al dat politiek getetter.

Jammer van dit wel :(

1 en 2 zijn afschuwelijk slecht. Alleen de gevechten in 2 zijn nog tof. Elke passage met Anakin is om van te kotsen.

a143290

Legacy Member
Utred zei:
1 en 2 zijn afschuwelijk slecht. Alleen de gevechten in 2 zijn nog tof. Elke passage met Anakin is om van te kotsen.

Anakin is inderdaad de grootste douche van allemaal :p Maar like I said: ik kan die films wel pruimen vanwege de subtiele opkomst van het Rijk en Palpatine.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan