Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
Morrissey zei:
Ge laat denk ik uw boter verbranden. Ge moet ze laten smelten, maar als ge te lang uw boter er in laat, gaat die verbranden en beginnen spetteren...

Wat Jeroen Meus zei dus.

PyromaN

Legacy Member
is er een manier om filmpjes van bijvoorbeeld sporza lokaal op te slaan?

Morrissey

Legacy Member
PyromaN zei:
is er een manier om filmpjes van bijvoorbeeld sporza lokaal op te slaan?

Screen capture programmatje downloaden en installeren. Puur downloaden gaat (as far as I know) niet.

Selderijstok

Legacy Member
Leg dan zo'n anti spat-zeef over u pan, ze zijn ervoor gemaakt :p Da macheert goed, niks erin en niks eruit.

Bosvos

Legacy Member
Ik vraag mij al jaren af waarom bepaalde videos van een band niet op youtube staan en andere dan weer wel. In dit geval: Smashing Pumpkins - Mayonaise

Als ik niet zot aan het worden ben, bestaat daar een videoclip van. Ik vermoed dat het aan youtube ligt, want zo'n populaire band heeft binnen de kortste keren alle videos op youtube staan :p

Heeft dat dan te maken met de rechten van de verschillende reggiseurs of dergelijke? Of mis ik iets voor de hand liggend?

PyromaN

Legacy Member
Morrissey zei:
Screen capture programmatje downloaden en installeren. Puur downloaden gaat (as far as I know) niet.

ik heb dat met snagit geprobeerd, maar dan zou je het geluid apart moeten opnemen, zijn er nog andere tools die eventueel beter zijn?

moustii

Legacy Member
PyromaN zei:
is er een manier om filmpjes van bijvoorbeeld sporza lokaal op te slaan?

Firefox addon 'video downloader' of iets in de aard. Het staat in de top 10 addons.

En anders een programmaatje instaleren dat alles filmt wat op je scherm staat. Dat kun je zo instellen dat het juist dat gedeelte waar het filmje staat opslaat. Maar dan moet je natuurlijk wel het volledige filmje laten afspelen terwijl het programmaatje loopt.

Edit: de addon werkt niet op sporza.

Sick`

Legacy Member
Als je bij Amazon 7 items met FREE super saver besteld, en 1 item is een pre-order voor ergens in April ... moet je dan tot in April wachten eer je de rest ontvangt? :s

StanTem

Legacy Member
Sick` zei:
Als je bij Amazon 7 items met FREE super saver besteld, en 1 item is een pre-order voor ergens in April ... moet je dan tot in April wachten eer je de rest ontvangt? :s

Jep!
Kunden den pre-order ni apart bestellen of ist goedkoper of 25 pond?

Edit: als de 6 andere artikels meer of 25 pond zijn, en de pre-order ook minimum 25 pond is kunt ge ze dus apart bestellen.
De 6 artikels krijgt ge dan direct, den pre-order dan in april eh.

TheProject

Legacy Member
iemand een idee/ervaring hoeveel een parachute sprong kost?
Verschilt dat per regio of leeftijd?

Therapy

Legacy Member
Kameraden van mij hebben da gedaan en dacht dat het rond de 200 euro zat voor een duosprong.

TheProject

Legacy Member
Bedankt voor de directe reacties, weten jullie ook wat een benji sprong kost?

Lobmans

Legacy Member
TheProject zei:
Bedankt voor de directe reacties, weten jullie ook wat een benji sprong kost?

Dat ligt meestal rond de 40-50 euro.

Veel te veel geld voor wat het waard is imo.

Général Zantas

Legacy Member
PyromaN zei:
is er een manier om filmpjes van bijvoorbeeld sporza lokaal op te slaan?

Real player installeren op uw computer. Die hebben zo'n soort app waarmee je alle filmpjes vanop internet kan downloaden.

Sick`

Legacy Member
StanTem zei:
Jep!
Kunden den pre-order ni apart bestellen of ist goedkoper of 25 pond?

Edit: als de 6 andere artikels meer of 25 pond zijn, en de pre-order ook minimum 25 pond is kunt ge ze dus apart bestellen.
De 6 artikels krijgt ge dan direct, den pre-order dan in april eh.

Dammit :D Zal het dan subiet maar eens herbekijken :)

Rogue

Legacy Member
Vraagje aan de cinefielen onder ons.


Rogue zei:
Hallo

Ik ben al een tijdje op zoek naar een specifieke term uit de filmwereld. Het ligt bij wijze van spreken op het puntje van mijn tong, maar het woord schiet mij maar niet te binnen. De term omschrijft de strijd tussen goed en kwaad, waarbij het goede altijd overwint.


Hopelijk zit hier een cinefiel die me verder kan helpen.
Alvast bedankt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan