Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matador

Legacy Member
Drew zei:
Burton is een snowboardmerk.

Idd, maar meer dan de helft van de mensen die zo'n rugzak koopt kan niet eens skate/longboarden, en kopen zo'n rugzak gewoon om stoer te doen. :wtf:

glashelder

Legacy Member
Matador zei:
Idd, maar meer dan de helft van de mensen die zo'n rugzak koopt kan niet eens skate/longboarden, en kopen zo'n rugzak gewoon om stoer te doen. :wtf:

Of om dingen in te steken.

glashelder

Legacy Member
Wel ja, dat bedoel ik. De meeste mensen letten niet eens op die linten en kopen die rugzakken niet voor het skate/snowboarden en ook niet om stoer te doen maar om dingen in te steken.

Ik heb toch ook al rugzakken gehad waar er sluitertjes aan zaten waarvan ik niet wist waarvoor ze moesten gebruikt worden. Misschien wordt er nu ook ergens op een forum gezegd dat ik zo iemand ben die dat allemaal koopt om stoer te doen.

Terwijl ik gewoon iets wou om dingen in te steken :sad:

Kandul

Legacy Member
Ze denken te weten waarom je iets gekocht hebt en trachten jou vanuit een soort van misplaatst superioriteitsgevoel op jouw plaats te zetten.

De gemenerds.

Matador

Legacy Member
glashelder zei:
Wel ja, dat bedoel ik. De meeste mensen letten niet eens op die linten en kopen die rugzakken niet voor het skate/snowboarden en ook niet om stoer te doen maar om dingen in te steken.

Ik heb toch ook al rugzakken gehad waar er sluitertjes aan zaten waarvan ik niet wist waarvoor ze moesten gebruikt worden. Misschien wordt er nu ook ergens op een forum gezegd dat ik zo iemand ben die dat allemaal koopt om stoer te doen.

Terwijl ik gewoon iets wou om dingen in te steken :sad:

Kandul zei:
Ze denken te weten waarom je iets gekocht hebt en trachten jou vanuit een soort van misplaatst superioriteitsgevoel op jouw plaats te zetten.

De gemenerds.


Sorry zo had ik het niet bedoeld. :cry:


:unsure:

Ohm

Legacy Member
Ik wil een game kopen via Origin. Ik heb een gewone Maestro kaart en kan via Sofort een gewone overschrijving doen. Ik vul alles in, maar dan vraagt Origin een bankcode. Die bankcode is KREDBEBB (zit bij KBC) maar hij wilt die niet aannemen. De eerste 4 karakters zijn normaal de bankcode (KRED) maar dat wilt hij ook niet aannemen.

Iemand die al eens iets heeft gekocht via Origin en die mij kan helpen?

Nas

Legacy Member
_ns_ zei:
Ge kunt daar maw uw snowboard/skateboard aan hangen :).


gvd, sniped :angry:
Sniped? Godverdomme, ik had al 8 minuten eerder geantwoord, maar dat wordt gewoon straal genegeerd.
Dit gaat te ver voor mij.

Carrion

Legacy Member
Matador zei:
Idd, maar meer dan de helft van de mensen die zo'n rugzak koopt kan niet eens skate/longboarden, en kopen zo'n rugzak gewoon om stoer te doen. :wtf:

Of omdat ze het schoon vinden? Of moet iedereen die niet snowboard / skate met rugzakken van kipling gaan rondlopen?

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Sniped? Godverdomme, ik had al 8 minuten eerder geantwoord, maar dat wordt gewoon straal genegeerd.
Dit gaat te ver voor mij.

Haha. Eens gehad met die vraag over die IQ-test in de studententhread. Ik antwoord netjes, maar mijn antwoord wordt de laatste post op een pagina. De pagina daarna hebben ze nog heel verder zitten discussiëren over het antwoord, terwijl het juiste er al 10 minuten op stond :p

sluysen

Legacy Member
Is er een belgische webshop voor e-sigarets?

op dealextreme zijn sommige zeer cheap, maar wss zonder nicotine in

Therapy

Legacy Member
Kheb zelfs een rugzak met zo straps van Nike SB en ik skate niet. Ga wel terug beginnen in de lente. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan