Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
zijn die twee normaal niet hetzelfde? En het kan enkele dagen duren eer die website bijgewerkt is.

sluysen

Legacy Member
Nee de reference code (2e code die ze vragen) is korter, maar die vind ik nergens in m'n mails fzo terug..
Tis ondertussen al een week fzo onderweg denk ik daarom wou ik eens kijken waar het al zat

Skyscraper

Legacy Member
Iemand 'n idee of het zin heeft om 'n pakketje te gaan innen bij de post (dat thuis werd aangeboden) een dag voor het beschikbaar zou zijn volgens het kaartje?
Ik zou denken ik kan altijd eens proberen, kans dat het er al ligt?
Of is dat zeer strikt.

Skyscraper

Legacy Member
Al 'ns geprobeerd?
Ik wacht altijd braaf die drie dagen (of wat is het).. terwijl 't mij echt wel logisch lijkt dat de dag erna dat pakske gewoon in 't kantoor ligt :p.

Lilspanyol

Legacy Member
Kan iemand mij een goede wax aanraden? Wanneer mijn haar wat langer wordt vind ik gel niet zo schoon.

Kweet nie echt wa te pakken.

Tonerider

Legacy Member
Skyscraper zei:
Iemand 'n idee of het zin heeft om 'n pakketje te gaan innen bij de post (dat thuis werd aangeboden) een dag voor het beschikbaar zou zijn volgens het kaartje?
Ik zou denken ik kan altijd eens proberen, kans dat het er al ligt?
Of is dat zeer strikt.
als het pakje ligt in het kantoor waar ook de postbodes vanuit vertrekken, ligt het er 's namiddags al terug. Maar dan zal het nog van de goodwill van de loketbediende afhangen of je het al krijgt.
Wanneer het op een ander kantoor is, dan moet je wachten. Die datum staat er niet zomaar op.

Brecht

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Kan iemand mij een goede wax aanraden? Wanneer mijn haar wat langer wordt vind ik gel niet zo schoon.

Kweet nie echt wa te pakken.
iets van meguairs ofzo?

palmpre

Legacy Member
Yow!

Kent iemand hier een goed programma voor Mac om een plattegrond/plan met te tekenen?
Moet niets ingewikkeld zijn..

Sick`

Legacy Member
Skyscraper zei:
Iemand 'n idee of het zin heeft om 'n pakketje te gaan innen bij de post (dat thuis werd aangeboden) een dag voor het beschikbaar zou zijn volgens het kaartje?
Ik zou denken ik kan altijd eens proberen, kans dat het er al ligt?
Of is dat zeer strikt.

Hangt er vanaf of ze sympathiek zijn of niet. Toen ik in Brasschaat woonde belde ik gewoon naar het postkantoor van het dorp, en dan vertelden die me in welk kantoor ik het die dag zelf nog kon gaan ophalen. Hier in Ekeren ist gewoon van 'wa staat daar? en welken dag zijn we?' en 'als daar sta dat da hier pas morge vanaf 11h ga liggen, dan ligt da nu nog ni hier eh'.

joshetei

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Iemand een tipje om een gescheurde mondhoek te verhelpen ?
Dankzij het koude, kille weer :angry: krijg ik droge lippen, en natuurlijk ook een gescheurde mondhoek

Nauwelijks te zien, maar het is gewoon erg irritant als ik een koekje moet eten :sad:

Purol zalf kopen (zo'n plat rond potje), het enige dat echt goed en snel werkt in vgl met andere rommel

Nas

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Kan iemand mij een goede wax aanraden? Wanneer mijn haar wat langer wordt vind ik gel niet zo schoon.

Kweet nie echt wa te pakken.
Dapper Dan?

OT: Is het mogelijk om meerdere PM's te verwijderen in een keer?

moustii

Legacy Member
Nas zei:
Dapper Dan?

OT: Is het mogelijk om meerdere PM's te verwijderen in een keer?

Allemaal selecteren en dan beneden in het dropdown menu klikken op versturen naar prullenmand of iets in de aard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan