Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kandul

Legacy Member
Boterkoek zei:
Mulledokker, ik had da zien staan in nen tekst van Ostend dialect. Da dialect versta ik van geen bal:crazy:

Iemand die een persoon op zijn gezicht slaat neem ik aan, dat klinkt logisch!

Bram

Legacy Member
Bij "veilig verwijderen van hardware" staat mijn SSD harde schijf, waar m'n OS op staat. Kan ik die uit da lijstje verwijderen zodat ik daar niet eens per ongeluk op klik?

Jessed

Legacy Member
Sdc zei:
ja, dat kan je. Waarom denk je dat hackers databanken van webwinkels aanvallen?
Natuurlijk ziet men wel naar waar die pakskes gaan.

Wow, imo totaaaaal niet veilig maar bon. :s

Dastardly

Legacy Member
Bram zei:
Bij "veilig verwijderen van hardware" staat mijn SSD harde schijf, waar m'n OS op staat. Kan ik die uit da lijstje verwijderen zodat ik daar niet eens per ongeluk op klik?

kan geen kwaad, windows laat dit niet toe (moet maar is proberen :p) is inderdaad wel irritant.

normaal gezien staat uw OS schijf daar ook niet bij als ge de laatste versie van intel storage management (weet niet exact hoe 't noemt, googlen op intel storage drivers zal wel iets geven van resultaat) hebt.

ryoudragon

Legacy Member
ik zoek een organisatie à la Lauwers :)

een organisatie dat korte reisjes heel erg goedkoop aanbied omdat ze haar eigen bussen gebruikt. :3

RubbaN

Legacy Member
Kan je op een iPad 2 een eID card reader aansluiten en paspoorts inlezen naar een website toe?
Kan dit ook met een Galaxy tab?

MrKend54l

Legacy Member
RubbaN zei:
Kan je op een iPad 2 een eID card reader aansluiten en paspoorts inlezen naar een website toe?
Kan dit ook met een Galaxy tab?

Nope dat is niet mogelijk.

exo

Legacy Member
ryoudragon zei:
ik zoek een organisatie à la Lauwers :)

een organisatie dat korte reisjes heel erg goedkoop aanbied omdat ze haar eigen bussen gebruikt. :3

Verhoeven busreizen?

Muscleduck

Legacy Member
Sdc zei:
Via ebay wil ik bij dezelfde verkoper 2 producten bestellen. In zijn verzendopties geeft hij weer dat het eerste product 8 pond verzending kost; elk volgend product = 3pond.
Maar elke keer als ik het eerste product bestel, stuurt het me direct door naar paypal, dus meerdere producten te samen bestellen lukt niet.
Gaat ebay/paypal automatisch de verzendingskosten aanpassen als ik de producten apart bestel?

'k Heb daar ook lang op zitten sukkelen. Ge moet eerst alles 'bestellen', maar nog niet betalen. Dan als je alles besteld hebt naar uw openstaande betalingen gaan en alles in 1 keer betalen, normaal zie je je korting dan direct.

MrKend54l zei:
Nope dat is niet mogelijk.

Op Android moet dat heel misschien met een OTG kabel wel lukken vermoed ik. via Java kan je eID data opvragen als ik mij niet vergis.
'k Weet wel niet zeker welke Android telefoons OTG kabels ondersteunen. Mijn SGS2 kan dat maar ik geloof dat Samsung die functie zelf heeft ingebouwd. Kan ook zijn dat Android vanaf een bepaalde versie standaard die ondersteuning biedt, maar zeker ben ik dat niet.

kil911ler

Legacy Member
Boterkoek zei:

Kzou wel opletten als je met muziek begint. Daar zijn de klanken altijd wat geforceerd, dus gade nooit zuiver het dialect horen.

En het echt oude Roeselaars gaat ge nooit horen bij de generatie van nu, zoveel woordenschat dat niet meer gebruikt wordt :sad:

Ma als ik naar da clipje luister, dan versta ik alles en ze eindigen zelfs met 'bende loois', dus da bevestigt het wat voor mij dat ze van mijne omgeving zijn :unsure:
Nu, opletten dat ze niet van Kortrijk zijn, daar hebben ze ook de 'sk' ipv 'sch', maar ge zou es de woordenschat moeten vergelijken om het echt zeker te zijn, maar das wa te moeilijk geworden met de jonge generatie imo omdat de stadsgebonden vocabulaire niet meer zo sterk is bij hen ^^
Vind ik toch hé :unsure:

Michster

Legacy Member
De simpelste manier om een eenvoudige website te bouwen?

Zeg niet "in dienst nemen van een webdesigner". :p

(Liefst ook zo goedkoop mogelijk, maar toch met eigen domeinnaam.)

Lorrekvk

Legacy Member
Thatn zei:
"Wevelgems", tussen Kortrijk en Menen.

Zeker van? Het werd gefilmd in Wevelgem (park), maar deze reactie: ejje gefilmd in roeslare ??x doet er mij toch aan denken dat ze van Roeselare zijn?

Anyway, als je echt dialect wilt horen moet je de rusthuizen aflopen haha

sh1b

Legacy Member
Michster zei:
De simpelste manier om een eenvoudige website te bouwen?

Zeg niet "in dienst nemen van een webdesigner". :p

(Liefst ook zo goedkoop mogelijk, maar toch met eigen domeinnaam.)

WordPress.

Shellshock

Legacy Member
Mijn vraag van vandaag is eigenlijk wat er van roekie.be is geworden. Dat werd toch met wat bombarie aangekondigd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan