Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fr1sb33

Legacy Member
Kan je bij het bestellen van een nieuwe pc je case laten hergebruiken?
Degene die ik heb, was redelijk duur en er mankeert nog niks aan, maar de inhoud is wel toe aan een upgrade.
Ik zou naar mijn vaste computerwinkel bellen, maar die is vandaag gesloten. :p

sluysen

Legacy Member
fr1sb33 zei:
Kan je bij het bestellen van een nieuwe pc je case laten hergebruiken?
Degene die ik heb, was redelijk duur en er mankeert nog niks aan, maar de inhoud is wel toe aan een upgrade.
Ik zou naar mijn vaste computerwinkel bellen, maar die is vandaag gesloten. :p

hangt vooral af van de grote van je grafische kaart ik. Vandaag de dag durven die nogal en serieus stuk groter zijn dan pakweg 1/2 jaar geleden.

Ook zeker kijken naar de formfactor van je moederbord (wss wel ATX maar probeer dat niet in een micro ATX case te steken bv :p)

Ontopic:

Kan ik ergens online zien hoelang mijn proximus abo nog geldig is? Want ik wil die zo snel mogelijk stop zetten. En ik dacht ook dat je ze zelf moet stopzetten voor einddatum, of ze loopt gewoon automatisch verder.

Thatn

Legacy Member
Lorrekvk zei:
Zeker van? Het werd gefilmd in Wevelgem (park), maar deze reactie: ejje gefilmd in roeslare ??x doet er mij toch aan denken dat ze van Roeselare zijn?

Anyway, als je echt dialect wilt horen moet je de rusthuizen aflopen haha
Hm mss zijn er dan enkele van Roeselare dat zou kunnen maar kweet dat expa van wevelgem is, mss niet allemaal. Ook geen idee in hoever de dialecten verschillen van elkaar eigenlijk :p.

fr1sb33

Legacy Member
sluysen zei:
hangt vooral af van de grote van je grafische kaart ik. Vandaag de dag durven die nogal en serieus stuk groter zijn dan pakweg 1/2 jaar geleden.

Ook zeker kijken naar de formfactor van je moederbord (wss wel ATX maar probeer dat niet in een micro ATX case te steken bv :p)


Als het van de grootte afhangt, zit ik wel redelijk safe, denk ik.
Tis een Antec P182 Advanced Super Midtower (wie bedenkt die onzin trouwens ?), mijn backup pc past er volledig in als ik wil (met kast en al dus). :D

fr1sb33

Legacy Member
sluysen zei:
Kan ik ergens online zien hoelang mijn proximus abo nog geldig is? Want ik wil die zo snel mogelijk stop zetten. En ik dacht ook dat je ze zelf moet stopzetten voor einddatum, of ze loopt gewoon automatisch verder.

https://secure.proximus.be/myproximus/index.html?&lan=en

Je moet wel eerst registeren met je gsmnummer, dan kan je inloggen en de datum staat dan op die pagina.

sluysen zei:
http://www.silentpcreview.com/files/images/antec-p182se/p182n.jpg

enkel oppassen aan de grafische kaart denk ik, sommige grafische kaarten durven wat langer te zijn.

Link werkt niet, maar ik was die site al tegengekomen, eerste google resultaat. :p
Maar het meeste dat er op staat, is toch chinees voor mij.

Tonerider

Legacy Member
Muscleduck zei:
'k Heb daar ook lang op zitten sukkelen. Ge moet eerst alles 'bestellen', maar nog niet betalen. Dan als je alles besteld hebt naar uw openstaande betalingen gaan en alles in 1 keer betalen, normaal zie je je korting dan direct.
de winkel had blijkbaar een instelling waarbij je verplicht werd direct te betalen. Dus je kon geen betalingen laten open staan. Heb het dan maar zo besteld en een mailtje gestuurd. Misschien krijg ik zo nog wat terug. We shall see.
Michster zei:
De simpelste manier om een eenvoudige website te bouwen?

Zeg niet "in dienst nemen van een webdesigner". :p

(Liefst ook zo goedkoop mogelijk, maar toch met eigen domeinnaam.)

25 Useful WYSIWYG Editors Reviewed - Smashing Magazine | Smashing Magazine
Nvu is gratis en werkt redelijk.

sluysen

Legacy Member
@ frisbee
Ik merk dat het blijkbaar nog tot 25 oktober loopt :wtf:
Ik heb atm Generation 15, ik zou dit volgens de site gratis kunnen wijzigen, naar bv Generation 10.
Zou die einddatum hetzelfde blijven of past ie zich aan?

Silence

Legacy Member
sluysen zei:
Kan ik ergens online zien hoelang mijn proximus abo nog geldig is? Want ik wil die zo snel mogelijk stop zetten. En ik dacht ook dat je ze zelf moet stopzetten voor einddatum, of ze loopt gewoon automatisch verder.

Als die einddatum verstreken is gaat het dan niet automatisch over in een contract van onbepaalde duur ?
Dan kan je toch van de ene dag op de andere opzeggen dacht ik

JohnnyricoMC

Legacy Member
Nas zei:
Wat houdt die database update van 9lives in?

Gewoon een under-the-hood update waar wij weinig of niks van gaan merken.

u4ea zei:

No idea. Ik kan er iig geen statistieken van opvragen op CIM, kost ook een flinke duit om uw stats op die site te krijgen.
Nu, er zullen wel hits op komen, want anders zou die site al offline zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan