Tristan
Legacy Member
moloko zei:Ik wil dit filmke zien,maar zie enkel een zwart vlak.Wat doe ik verkeerd?
Dan toch nog winter op komst - De Standaard
Same here

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moloko zei:Ik wil dit filmke zien,maar zie enkel een zwart vlak.Wat doe ik verkeerd?
Dan toch nog winter op komst - De Standaard

moloko zei:Ik wil dit filmke zien,maar zie enkel een zwart vlak.Wat doe ik verkeerd?
Dan toch nog winter op komst - De Standaard
glashelder zei:Adblock afzetten.
Alteration zei:@Silence. Als het Iers is, zit ge hoogstwaarschijnlijk goed, welk stuk ge ook neemt.
Maar ik zou in uw geval voor de entrecote gaan. Daar hoort geen bot aan te zitten, maar zeker wel een vetrandje. En dat praktisch al de runderen in Amerika hard bewerkt worden met hormonen klopt niet. De kwaliteit van het rundvlees daar kan eerder beschreven worden in uitersten, terwijl het bij ons vooral middelmatig is. En Iers rundvlees is over het algemeen superieur.
Thnx ! 
Rizla+ zei:Ik moet straks te trein nemen naar Eppegem, dus moet ik eerst naar Mechelen en daar overstappen naar Eppegem, maar wat moet ik dan invullen op mijn go-pass? Eerst Mechelen en daarna Eppegem (voor 2 ritten betalen) of gewoon Eppegem (en maar 1 lijntje)?
godf@ther zei:Wat moet ik meenemen naar het loket als ik een schooltreinkaart voor 3 maanden wil kopen (voor men stage)?
Heb op de site gezien voor online te kopen maar is blijkbaar niet mogelijk.
UrbanusVanAnus zei:1 lijntje
Rizla+ zei:En als ze dan 2 keer controleren? Op de trein naar Mechelen en daarna op de trein naar Eppegem bv?
Rizla+ zei:En als ze dan 2 keer controleren? Op de trein naar Mechelen en daarna op de trein naar Eppegem bv?

glashelder zei:http://www.b-rail.be/nat/N/assets/downloads/pdf/tariffs/treinkaart_r220_30072010.pdf + schoolattest + identiteitskaart.
Schoolattest kan je meestal verkrijgen via school (geven een gestandaardiseerd attest), of je kan deze laten invullen: http://www.b-rail.be/nat/N/assets/downloads/pdf/tariffs/schooltreinkaart_c42_2010.pdf
godf@ther zei:Ze vragen daar de nummer van mijn vorige treinkaart, vervalt deze dan? Want ik ga elk weekend op en af van geel naar gent, maar voor mijn stage zou ik elke werkdag van Gent naar Gavere moeten.
Pak dan gewoon je identiteitskaart mee en schoolattest en dan zullen ze je wel aan het loket verder helpen (die formulieren hebben ze daar ook liggen, of ze vragen het gewoon ipv dat jij ze moet invullen). Dat formulier ingevuld afgeven is gewoon tijdsbesparing, maar niet verplicht of zo, volgens mij weet 90% van de mensen ook niet waar je dat kan vinden, staat enorm verstopt op de site 