Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therapy

Legacy Member
Wat is een goede verzamelsite voor lopenden wedstrijden zoals op CJP enzo?

Sick`

Legacy Member
Is nen HDMI kabel van 15 euro evengoe om mee te xbox'en dan eene dan 30 of 40 euro? :p

Tonerider

Legacy Member
vraagje ivm solderen: als je een oude draad wil verwijderen uit soldeersel en vervangen door een andere draad, kan je dan gewoon dat soldeersel opwarmen, draad eruit trekken en nieuwe erin of moet je ook eerst dat oud soldeersel verwijderen.
En hoe verwijder je dit dan?

RickHarrison

Legacy Member
Kan iemand mij nu is CONCREET uitleggen waarom er maandag gestaakt wordt? Dus niet "als protest tegen het huidig overleg over het regeerakkoord" maar wel WAT er dan precies dwarszit.

u4ea

Legacy Member
Weet er iemand wanneer/waar ge die gotham city impostors beta kan downe op PSN? zie hem nergens staan.

Lorrekvk

Legacy Member
Mijn vraag: die Kinepoliscode's die je hier kan kopen op B&S. Als je zo'n code's hebt, wat doe je dan? Op de moment zelf de mogelijkheid die in te typen in Kinepolis filiaal, of moeten ze op voorhand via computer ofzo worden ingegeven?

RickHarrison zei:
Kan iemand mij nu is CONCREET uitleggen waarom er maandag gestaakt wordt? Dus niet "als protest tegen het huidig overleg over het regeerakkoord" maar wel WAT er dan precies dwarszit.

Pensioenregeling van de huidige regering zeker?

Je kan het ook eens vragen aan iemand van de vakbond maandag, maar de kans dat ge nen halve liter bier in je gezicht krijgt gespuwd, en dat ze het zelf niet weten is wel groot.

Sick`

Legacy Member
sluysen zei:
Kan het kwaad als ik na gebruik 1 batterij omdraai? Dus alle 2 in dezelfde richting steken.

Ik zou die gok toch niet wagen; of je hoopt er op dat de fabrikant rekening met je budget aan batterijen heeft gehouden, of haalt ze er uit. Maar omdraaien? Wie heeft je zoiets voorgesteld :D

JohnnyricoMC

Legacy Member
Sdc zei:
vraagje ivm solderen: als je een oude draad wil verwijderen uit soldeersel en vervangen door een andere draad, kan je dan gewoon dat soldeersel opwarmen, draad eruit trekken en nieuwe erin of moet je ook eerst dat oud soldeersel verwijderen.
En hoe verwijder je dit dan?

ge kunt die draad er gewoon uithalen, no problem. Er zal een dun laagje op het uiteinde blijven, maar dat kan geen kwaad. De nieuwe moet je wel mogelijk vertinnen(dun laagje soldeersel op het draadje aanbrengen) zodat hij een goeie verbinding maakt met hetgeen je de draad aan wilt solderen.

moustii

Legacy Member
sluysen zei:
Ik heb gisteren een nieuwe draadloze muis gekocht (12€, kan niet sukkelen :p)
Nu is de ontwerper het "OFF" knopje vergeten :doh:

Kan het kwaad als ik na gebruik 1 batterij omdraai? Dus alle 2 in dezelfde richting steken.

Nogal irritant om telkens 1 batterij er uit te halen, volgende keer vergeet ik dan 1 van de 2 batterijen terug mee te nemen, ik ken mezelf al

Dit kan geen kwaad. Maar zit er geen auto off op?

Tonerider

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
ge kunt die draad er gewoon uithalen, no problem. Er zal een dun laagje op het uiteinde blijven, maar dat kan geen kwaad. De nieuwe moet je wel mogelijk vertinnen(dun laagje soldeersel op het draadje aanbrengen) zodat hij een goeie verbinding maakt met hetgeen je de draad aan wilt solderen.
I salute you.

n9ne

Legacy Member
Lorrekvk zei:
Mijn vraag: die Kinepoliscode's die je hier kan kopen op B&S. Als je zo'n code's hebt, wat doe je dan? Op de moment zelf de mogelijkheid die in te typen in Kinepolis filiaal, of moeten ze op voorhand via computer ofzo worden ingegeven?

Beide, kunt ermee reserveren of in het filiaal ingeven. Laatste ben ik niet zeker eigenlijk maar reserveren is toch het handigst:p

UrbanusVanAnus

Legacy Member
ik ben op zoek naar een filmke met van die onnozele danskes
bv: lawn mower, where's my phone, frieten bakken

1 of 2 kerels deden zo'n 20 van die danskes :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan