Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
Welke van de twee, JohnnyricoMC? Die barak of de frituur net over de spoorweg op de linkerkant?

Om ook maar een vraag te stellen, is er nog iemand die sinds een dag of twee problemen heeft om youtubefilmpjes af te spelen in firefox? Ik kan ze wel openen, krijg tien of twintig seconden geluid afgespeeld terwijl het beeld blijft hangen en daarna niets meer. Kan ook niet meer van tabblad veranderen of het tabblad in kwestie sluiten, ondanks het feit dat mijn firefox niet crasht.

cisv

Legacy Member
puni zei:
Om ook maar een vraag te stellen, is er nog iemand die sinds een dag of twee problemen heeft om youtubefilmpjes af te spelen in firefox? Ik kan ze wel openen, krijg tien of twintig seconden geluid afgespeeld terwijl het beeld blijft hangen en daarna niets meer. Kan ook niet meer van tabblad veranderen of het tabblad in kwestie sluiten, ondanks het feit dat mijn firefox niet crasht.

Ik heb dit ook, alleen al veel langer en ook met veel media plug-ins op verschillende sites...

Boterkoek

Legacy Member
Als mijn vrouw gaat bevallen van haar tweeling..En het eerstje kindje wordt geboren bv. om 23.55, en de tweede om 00.02, worden ze nog steeds gezien als tweelingen? Of geldt dat enkel als ze dezelfde dag geboren worden?

Lorrekvk

Legacy Member
Boterkoek zei:
Als mijn vrouw gaat bevallen van haar tweeling..En het eerstje kindje wordt geboren bv. om 23.55, en de tweede om 00.02, worden ze nog steeds gezien als tweelingen? Of geldt dat enkel als ze dezelfde dag geboren worden?

Natuurlijk wel :)

Dennoman

Legacy Member
Lol, dagen dat ze geboren zijn maakt niks uit hé. Tweeling is gewoon de biologische term voor twee foetussen die in dezelfde baarmoeder ontwikkelen tijdens de zwangerschap, zou ik denken.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik heb zo'n simpele, nieuwe gsm gekocht. Nu vroeg ik mij af, als ge die de eerste keer oplaadt. Moet dat dan nog altijd zo 24u aan een stuk zoals vroeger? :unsure: of is gwn de normale charge tijd genoeg?

Ik heb al in geen jaren meer ne nieuwe gsm gekocht :')

JohnnyricoMC

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Ik heb zo'n simpele, nieuwe gsm gekocht. Nu vroeg ik mij af, als ge die de eerste keer oplaadt. Moet dat dan nog altijd zo 24u aan een stuk zoals vroeger? :unsure: of is gwn de normale charge tijd genoeg?

Ik heb al in geen jaren meer ne nieuwe gsm gekocht :')

Truth be told, geen flauw idee, ik zou gewoon het advies van de handleiding opvolgen.

Boterkoek

Legacy Member
Dennoman zei:
Lol, dagen dat ze geboren zijn maakt niks uit hé. Tweeling is gewoon de biologische term voor twee foetussen die in dezelfde baarmoeder ontwikkelen tijdens de zwangerschap, zou ik denken.


Jaja da wel, ma ik dacht mss dat ze op papier gezien werden als afzonderlijk. Ma thx:p


@Pinky

Als ge hem ni 24u oplaadt voor gebruik gaat de batterij iets minder lang mee.

Selderijstok

Legacy Member
Wie kan eens buiten naar de maan kijken en zeggen welke ster er zo alleen naast schittert. Tis best wel mooi eigenlijk.

Feignasse

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Oeh, er zijn er twee nabij het station? effe gewoon op google earth aanduiden welke ik bedoel dan:D

Die net aan de overweg, zie screenshot: TinyGrab - Simple. Screenshot. Sharing.

Frituur Paula heet dat, geloof ik. Inderdaad royale porties en goeie kwaliteit. En ik heb het geluk er nog geen 100m van te wonen :cool:

Aan de overkant is er idd nog een frituur / café, maar daar ben ik nog nooit geweest.

svp46

Legacy Member
Kan iemand een het verschil tussen een USB-host en USB-slave poort geven?
Ben opzoek naar een mediaspeler maar ken het verschil ni. :D

Katoom

Legacy Member
USB-host is de normale USB connector, de USB-slave is de 'mini-B' connector. Voor zover ik er iets van weet. :unsure:

JohnnyricoMC

Legacy Member
svp46 zei:
Kan iemand een het verschil tussen een USB-host en USB-slave poort geven?
Ben opzoek naar een mediaspeler maar ken het verschil ni. :D

Concreet: usb host is de usb-A-poort op uw pc, de slave is de USB-B-poort op uw apparaat. Als ge op uw mediaspeler een externe drive wilt aansluiten moet hij een host-poort hebben, als ge uw mediaspeler op de pc wilt aansluiten moet hij een slave-poort hebben.

USB - Experts Wiki

Edit: Katoom was me voor :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan