puni
Legacy Member
Welke van de twee, JohnnyricoMC? Die barak of de frituur net over de spoorweg op de linkerkant?
Om ook maar een vraag te stellen, is er nog iemand die sinds een dag of twee problemen heeft om youtubefilmpjes af te spelen in firefox? Ik kan ze wel openen, krijg tien of twintig seconden geluid afgespeeld terwijl het beeld blijft hangen en daarna niets meer. Kan ook niet meer van tabblad veranderen of het tabblad in kwestie sluiten, ondanks het feit dat mijn firefox niet crasht.
Om ook maar een vraag te stellen, is er nog iemand die sinds een dag of twee problemen heeft om youtubefilmpjes af te spelen in firefox? Ik kan ze wel openen, krijg tien of twintig seconden geluid afgespeeld terwijl het beeld blijft hangen en daarna niets meer. Kan ook niet meer van tabblad veranderen of het tabblad in kwestie sluiten, ondanks het feit dat mijn firefox niet crasht.


of is gwn de normale charge tijd genoeg? 
