Archief - Dexia Fotokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
DBK zei:
kvin de mijn nog altijd de mooiste hoor Babs :(

Ik weet het dbk, maar ik vin het nogal lichtjes raar om een vrouw op mijn bankkaart te zetten :eek: Trouwens, mijn bambi heeft enorm veel sexappeal

Mulle

Legacy Member
KBC is een belachelijke bank. Heb zeker al 5 ontwerpen die gewoon zijn afgekeurd. Heb zelf al opgestuurd die hier op het forum zijn goedgekeurd, maar KBC keurt die gewoon af. En ze zeggen dan nog niet waarom. Je hebt 3 redenen. Kutbank

Mulle

Legacy Member
EclipX zei:
Wat is er daar verkeerd aan?


Zet gewoon een foto van een olifant op é, dan kan je betalen met je olifant..... :sop:
Ik vraag mij dat al mijn ontwerpen nu al af. Ik heb er al paar geprobeerd die hier goedgekeurd zijn , maar bij mij worden ze allemaal afgekeurd. Dit krijg ik van mail:
Beste cliënt,

Helaas, het ontwerp voor jouw eigen KBC-Bankkaart is niet goedgekeurd! Dit zijn de mogelijke redenen:

het formaat van de afbeelding klopt niet. Ga hier nog eens kijken naar de tips voor een topafbeelding en maak een nieuw ontwerp.
De afbeelding bevat materiaal dat je niet mag gebruiken;
het is auteursrechterlijk beschermd/eigendom van derden
het zou voor sommigen aanstootgevend kunnen zijn
belangrijke informatie op de kaart is niet of moeilijk leesbaar.
Geef de moed niet op! Neem de opsomming van wat kan en mag nog eens door en maak een nieuw ontwerp.

Ik heb nu deze ingestuurd, zal wel weer van hetzelfde zijn zeker: http://users.telenet.be/mullebrouck/kbckaart.JPG

stoomboot

Legacy Member
Ik zou er een bibliotheekkaart-foto opsmijte, zal men minder vlug wille stele

Ofwel iets da op men paspoort lijkt, zodat telkens als'k betaal de mensen de domme opmerking maken "dat is uw pas"... en zodat die zich wat ongemakkelijk voelen als ze merken dat ze fout zijn :ironic:

Timooo

Legacy Member
hehe, als ge uw elektronische identiteitskaart inscant kan da wel lukken :P maar kweet ni of da geaccepteerd ga worden.

QplQyer

Legacy Member
EclipX zei:
Misschien is die auto afbeelding, copyrighted? ik denk het

Bij mijn dexia kaart, had ik gewoon een afbeelding geript van deviantart die btw COPYRIGHTED is :p en na 1 aanvraag, was het meteen goed :)

http://deno.be/eclipx/dexia-fotokaart.jpg
Een foto/tekening/... is praktisch altijd auteursrechterlijk beschermd (en alles op deviantArt is "copyrighted", je kan de stock wel gebruiken voor foto's die je vrij mag gebruiken, voor de andere heb je in principe (lees: wettelijk gezien) toestemming nodig van de auteur om ze op je bankkaart te mogen zetten).
Maar Dexia kijkt er niet echt naar precies, nee.

=Dujosh=

Legacy Member
Ben ook bezig aan eentje bij kbc
maar bij de vraag
"Wilt u uw huidige bankkaart vervangen?* Ja Neen

als ik nu op neen druk
heb ik dan 2 bankkaarten ?
zou wel handig zijn :)

_DM_

Legacy Member
Ge moet op 'ja' drukken, dan wordt uw oude kaart vervangen als ge uw nieuwe gaat afhalen.
Nu ja, ze wordt sowieso vervangen zodra ge uw nieuwe kaart gebruikt dacht ik, is dus vrij nutteloos...

_DM_

Legacy Member
nielseke zei:
Ik zou er een bibliotheekkaart-foto opsmijte, zal men minder vlug wille stele

Ofwel iets da op men paspoort lijkt, zodat telkens als'k betaal de mensen de domme opmerking maken "dat is uw pas"... en zodat die zich wat ongemakkelijk voelen als ze merken dat ze fout zijn :ironic:

Of tubgirl.jpg :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan