Archief - Dexia Fotokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FORZA M

Legacy Member
Timmos zei:
eum :unsure: mag je nu Gordon Freeman gebruiken of niet? klik

en @ Timooo: ik vind al die ontwerpen eigenlijk... spuuglelijk :p

kies iets wat ge leuk vindt of zo, uw naam zal wellicht er toch niet integraal op te zien zijn :)

In principe mag het niet, maar met een beetje geluk kennen ze hem bij KBC niet, en wordt het gewoon aanvaardt. Ik zou het gewoon insturen trouwens. tijdens de kantooruren krijg je bij KBC meestal binnen het uur antwoord.

alexii

Legacy Member
Moet je bij kbc eerst je uitreksels checken en dan zien waar je kaart ligt(welk kantoor dus)? (kaart was vorige week al goedgekeurd)

Ik snap het nog niet goed.

Timooo

Legacy Member
mja, ik vond mijn ontwerpjes ook niet echt super en uwen eigen naam op uw kaart is sowieso nogal vreemd. Het was ook meer gewoon oude afbeeldingen die erop pasten. Ik heb er nu eentje dak al had aangepast en ik heb dees gebruikt: http://www.picfront.com/images/Happy_Peoplekopie.gif op het eerst stond "fuck - ik heb geluk" mar da zou volgens mij ni geacepteerd worden en dees is meer toepasselijker.

oh, ennuh, dit is die met de regenboog. Ik vond hem zelf ook wel mooi op zo'n kaart, maar het komt nogal ghey over imo. Hier is de link iig, ge moogt hem van mij wel gebruiken :P http://www.picfront.com/images/heh.gif

FORZA M

Legacy Member
Timooo zei:
mja, ik vond mijn ontwerpjes ook niet echt super en uwen eigen naam op uw kaart is sowieso nogal vreemd. Het was ook meer gewoon oude afbeeldingen die erop pasten. Ik heb er nu eentje dak al had aangepast en ik heb dees gebruikt: http://www.picfront.com/images/Happy_Peoplekopie.gif op het eerst stond "fuck - ik heb geluk" mar da zou volgens mij ni geacepteerd worden en dees is meer toepasselijker.

oh, ennuh, dit is die met de regenboog. Ik vond hem zelf ook wel mooi op zo'n kaart, maar het komt nogal ghey over imo. Hier is de link iig, ge moogt hem van mij wel gebruiken :P http://www.picfront.com/images/heh.gif

Thx, en idd mss een beetje gay, maar het blijft toch gewoon een leuke afbeelding, die toch een stuk beter is dan 99% van de crap die men bij KBC maakt zo te zien.

Kurobu

Legacy Member
das wel mijn bankaart nu al e :p
voor mij laten ze alles toe :)

... ill got the power ..!!!

ComputerVISTA

Legacy Member
Op die kaart laten zetten: My next bank will be fortis of zo... Lijkt me wel funny ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan