Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morre1977 zei:hole, bij dexia goedgekeurddan daar maar eens een rekeningske openen hehe
cram zei:Omdat ze in Braschaat nie snel genoeg werken naar uw zin is heel dexia dus slecht?
de mijne is ook goed gekeurd
http://img144.imageshack.us/my.php?image=screenshot0066bj.jpg
, ik zen gewoon ne KBC man 
omdat het een persoonlijke kaart is ?gnat zei:wat is het nut van zo'n kaart? m.a.w. waarom zou ik zo'n persoonlijke kaart willen of moeten nemen?
imo lijkt het veel moeite voor niks, of valt er soms iets mee te winnen?![]()
und ?Holy Paladin zei:omdat het een persoonlijke kaart is ?

virtualdude zei:und ?
gwn een of andere reclamestunt. Nu kunnen ze daar ook reclame op tv voor maken.
Woow een appel op een bankkaart. Wiiiiiii nu ben ik cool![]()
. dan kan ik elke keer opscheppen met die hippe kaart als ik die boven haal. jeeeeeeeeeeeej.virtualdude zei:und ?
gwn een of andere reclamestunt. Nu kunnen ze daar ook reclame op tv voor maken.
Woow een appel op een bankkaart. Wiiiiiii nu ben ik cool![]()
daVinci zei:Uwe eerste keus: http://img182.imageshack.us/img182/2020/card5gk.jpg
vind ik de knapste die ik tot nu toe heb gezien. Knap als je die zelf hebt getekend.


Beste
Uw ontwerp voor uw Fotokaart werd alvast aanvaard. Als ook uw kaartaanvraag in orde is, dan bestellen we uw Fotokaart met dit ontwerp.
Behalve uitzonderingen verzenden wij uw Fotokaart naar uw domicilie-agentschap. Wij brengen u hiervan op de hoogte via een bijlage bij uw rekeningafschriften.
Vriendelijke groeten
Dexia Bank
syphon999 zei:ben de mijne ook gaan halen nu juist... Je kan wel zeggen van 'wat heb je eraan?' maar ik vind gewoon tof om uw eigen gepersonaliseerde bankkaart te hebben![]()
foto: http://users.pandora.be/syphon/bankkaart3.bmp

) bankkaart geweest bij KBC, ik heb direct ook gevraagd om online te kunnen bankieren (wat al is gebeurd). Alles dik in orde dus.
sorry maar ik was overenthousiast en heb vlug ff de thread doorgescreend