Archief - Dexia Fotokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

QplQyer

Legacy Member
Die boodschap tussen de uittreksels was inderdaad nogal cryptisch :|.

Timooo

Legacy Member
Altijd als ek die 'ontwerpmodule' opstart staat er dat hij de pagina nie kan weergeven :( een paar dagen geleden had ek da ook es geprobeerd en et was vantzelfde... ben ik de enige met dit probleem? Ik heb het gebprobeerd via dexia.be en axionweb.be

SilentSpring

Legacy Member
voila, kheb hem. vorige week woensdag rond 21u besteld:)
is ne schoontje, staat ne gele Ferrari f430 Spider op :bow:
bankbediende: schonen auto, da's ne bmw zeker
ik: neuh, ferrari f430:p

klondyklitch

Legacy Member
Ik heb mijn kaart al in mijn handen,en mijn foto was in elk geval niet in orde met de reglementen.
Denkt nu iedereen,dat die mensen in dexia die de fotos moeten controleren,specialisten zijn,die alles kennen van cop rechten,en ten tweede,ze hebben zoveel aanvragen binnen gekregen,dat ze maar een kleine blik op de fotos kunen werpen.
Dus degene die denken dat ze met hun foto niet doorkomen,doe het toch maar,nu zeker zolang het zo druk isdan heb je toch nog 90 pr slaagkans.

klondyklitch

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
Ik mag m'n kaart bij KBC gaan, maar het kantoor is maar open van 09h tot 16.30h en ik werk van 08.30u tot 17h :p

gnat

Legacy Member
wat is het nut van zo'n kaart? m.a.w. waarom zou ik zo'n persoonlijke kaart willen of moeten nemen?

imo lijkt het veel moeite voor niks, of valt er soms iets mee te winnen? :p

Holy Paladin

Legacy Member
gnat zei:
wat is het nut van zo'n kaart? m.a.w. waarom zou ik zo'n persoonlijke kaart willen of moeten nemen?

imo lijkt het veel moeite voor niks, of valt er soms iets mee te winnen? :p
omdat het een persoonlijke kaart is ?

gij hebt wss nogaltijd dat standaard windows wallpaper, ff ne schonere instellen is te veel moeite voor niks, en ge kunt er ook niks mee winnen he

virtualdude

Legacy Member
Holy Paladin zei:
omdat het een persoonlijke kaart is ?
und ?

gwn een of andere reclamestunt. Nu kunnen ze daar ook reclame op tv voor maken.
Woow een appel op een bankkaart. Wiiiiiii nu ben ik cool :rofl:

gnat

Legacy Member
virtualdude zei:
und ?

gwn een of andere reclamestunt. Nu kunnen ze daar ook reclame op tv voor maken.
Woow een appel op een bankkaart. Wiiiiiii nu ben ik cool :rofl:

ja net zoals ik al dacht. moeite doen voor een beetje cool te kunnen zijn :crazy: . dan kan ik elke keer opscheppen met die hippe kaart als ik die boven haal. jeeeeeeeeeeeej.

idd een reclamestunt...

marcel

Legacy Member
ik zou gewoon een zwarte kaart maken, alleen spijtig dat die logo's van mastercard enzo der dan nog op staan :(

maar k zit bij Fortis, dus een doorzichtig kaartjen

evil aardappel

Legacy Member
virtualdude zei:
und ?

gwn een of andere reclamestunt. Nu kunnen ze daar ook reclame op tv voor maken.
Woow een appel op een bankkaart. Wiiiiiii nu ben ik cool :rofl:

Ge hebt altijd zageventen... .

Santa

Legacy Member
Bankkaart

Goedgekeurd, nadat mijn eerste met wallpaper van 24 afgekeurd was.. kvin ze wel nog redelijk geslaagd ^^

EclipX

Legacy Member
Whoot, mijn dexia kaart ruled :p

http://www.deno.be/eclipx/dexia-fotokaart.jpg

Wat vinden jullie ervan? :p


edit:

lol, amper 2 minuten later krijg k deze mail:

Beste

Uw ontwerp voor uw Fotokaart werd alvast aanvaard. Als ook uw kaartaanvraag in orde is, dan bestellen we uw Fotokaart met dit ontwerp.

Behalve uitzonderingen verzenden wij uw Fotokaart naar uw domicilie-agentschap. Wij brengen u hiervan op de hoogte via een bijlage bij uw rekeningafschriften.

Vriendelijke groeten

Dexia Bank

Timmos

Legacy Member
goh zeg

vandaag ben ik om mijn eerste (jaja :p) bankkaart geweest bij KBC, ik heb direct ook gevraagd om online te kunnen bankieren (wat al is gebeurd). Alles dik in orde dus.

De bankbediende zei mij dat ook KBC een gepersonaliseerde kaart aanbood... zijn er mensen die dit al bij KBC hebben laten doen?

EDIT @ hieronder: ja OK dus :D sorry maar ik was overenthousiast en heb vlug ff de thread doorgescreend
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan