Archief - Dexia Fotokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Nog altijd niks op men uitreksels, pffff... :sad:
ie was goedgekeurd enzo he? wanneer ebde die just aangevraagd btw, zou best kunnen dat hem al inw uw dexia kantoor ligt?

SilentSpring

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
https://www.beyondgaming.be/forums

Toen aangevraagd en een paar uur nadien een goedkeuring gekregen. Voor de rest niks op men afschriften.
is inderdaad al 15 dagen. zou best kunnen dat die kaart daar al ligt dan. miss kunde eens bellen naar uw agentschap en vragen ofdat em daar nog nie ligt?
kweet nie hoever ge van uw bank woont, dus miss beter eens bellen voordat ge voor de paus na daar gaat

Sneakytje

Legacy Member
Zou da mogelijk zijn dat mijn ma mijn kaart gaat afhalen? Want dexia is in juli en augustus niet open op zaterdag :ironic: en in de week benk gaan werken. en tis maar tot half 5 open . :help:

SilentSpring

Legacy Member
Sneakytje zei:
Zou da mogelijk zijn dat mijn ma mijn kaart gaat afhalen? Want dexia is in juli en augustus niet open op zaterdag :ironic: en in de week benk gaan werken. en tis maar tot half 5 open . :help:
ge kunt ze eens mailen fzo, ma denk wel dat da mag? die weten da normaal gezien ook wel dat uw ma wel degelijk uw ma is.
aangezien dat mijn ma mijne kaart eind vorig jaar aangevraagd eeft en gaan halen is zonder dak da wist moet da wel lukken zeker. tenzij ge al ouder dan 18 bent, dan kunne ze miss lastig doen denkek.

Morre1977

Legacy Member
Morre1977 zei:
hier de mijne. Funkeeeh

ja watte, mijn kaart is afgekeurd ????
waarom kan dat zijn, ik heb ze zelf getekend ???

hare dan maar eens een andere proberen.
deze

of neen, de eerste eens bij dexia geprobeerd :) misschien dat die ze wel goedkeuren hehe

dr.salt

Legacy Member
kweenie offet al gepost is maar vij KBC kundet nu ook doen :-) , de mijne is onderweg

ironhorn

Legacy Member
Ironhorn zei:
edit: keuzes keuzes

een van dees 2

hierzo

bovenste is dus afgekeurd, nu de onderste eens proberen :(

is er nergens waar ik kan mailen om te liegen dat ik ze zelf heb gemaakt?

ComputerVISTA

Legacy Member
Foert, ik was toch van plan alles van mijn dexia naar mijn Delta Lloyd rekening over te pompen en dat zal deze week nog gebeuren, dat ze hun kaart steken waar de zon niet schijnt.

dr.salt

Legacy Member
dexia suckt anyways , hun kantoor hier in brasschaat is 1 van de meest onbehulpzame banken OOIT , om nog maar te zwijgen over hoe traag ze niet zijn.
Geef mij maar men kbc , altijd vriendelijk , sponseren snel en veel , en nu ook fotokaart :p

Morre1977

Legacy Member
Morre1977 zei:
ja watte, mijn kaart is afgekeurd ????
waarom kan dat zijn, ik heb ze zelf getekend ???

hare dan maar eens een andere proberen.
deze

of neen, de eerste eens bij dexia geprobeerd :) misschien dat die ze wel goedkeuren hehe


hole, bij dexia goedgekeurd :) dan daar maar eens een rekeningske openen hehe

Sneakytje

Legacy Member
pff 3 werkdagen na ontvangst van u uitreksel amai khad da briefke voor donderdag tusse mn afschriften en vandaag is mn ma gaan kijken. Tzal maar voor woensdag zijn :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan