Gromme
Legacy Member
Phil zei:(en de grote ziektes hebben we al gehad, aggressief en passief, we blijven lekker voortkweken... (alle soorten griepen, de pest, kanker, aids, ....)
Hebben we al gehad? En u kan de toekomst voorspellen dan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Phil zei:(en de grote ziektes hebben we al gehad, aggressief en passief, we blijven lekker voortkweken... (alle soorten griepen, de pest, kanker, aids, ....)
Thales zei:daarjuist was er op canvas een documentaire over de 5 mogelijke gevallen van hoe de mensheid aan zen einde zou komen.
- tsunamie
- komeet ( was mooi gefilmd )
- vulkaanuitbarsting
- ziekte
- deeltjesversnellers
nu zo'n grote ziekte is al geweest, namelijk met de spaanse griep. Ik verschoot wel dat dat zo groot was, circa 90 miljoen doden. Hoe was die eigenlijk onstaan? ze zeiden iets van soldaten enzo... en in 1918.. eigenlijk niet zo lang geleden.
ook dat laatste vond ik raar met die deeltejsversnellers ofzo.
een soort van experiment dat de mens in de toekomst wil doen die iets met de big bang te maken heeft en dat zou een zeer groot effect hebben als het misgaat, waardoor alles zou stoppen met bestaan ofzo. Of alles zou opgezogen worden.
Nu, ik vond het zeer interessant.
Het schrikwekkendste vind ik toch wel die wereldweide griepepidemie.
nog iemand dit gezien en wat vond je ervan...
Gromme zei:Was er ook niet een eiland waarin ze in't midden van dat eiland doorheen de rotsen een scheve barst hebben ontdekt en ze vrezen dat dat stuk in de zee gaat afschuiven en zo een massieve Tsunami teweeg gaat brengen.
killgore zei:Wat in godsnaam kan er fout gaan met een deeltjesversneller? Tis like nie da daar een atoombom achterzit of zo en heeft trouwens ook niets maar ook niets te maken met de creatie van een zwart gat . Das gewoon populaire bs. Voor het creëren van een zwart gat heb je iets van een 10 zonnemassas nodig wordt vooralsnog aangenomen <_<.
Er zijn theorieën over mini zwarte gaten, maar dat is nog meer speculeren als de gewone.QUOTE]
de gevolgen kunnen erger zijn dan je denkt
als je een extreem klein deeltje tegen bijna lichtsnelheid ergens laat tegen botsen heb je een kracht die de zwaarste atoombom kan overtreffen (in ideale omstandigheden) want neem het voorbeeld, een meteoriet van 10m die 1/10000 van de lichtsnelheid tegen de aarde komt heeft een kracht van meerdere atoombommen
Musback zei:;;;dan weet ik nog niks over elektriciteit e.d.
"ik heb al vaker meegemaakt voor een supergrote villa te staan met 2 BMW's en dan binnen tuinmeubels aan te treffen met een gasbrandertje, maar het zwembad is gevuld en op temperatuur, sommige van die mensen knoeien zelfs met de meter dat ze ONDER het minimumverbruik kunnen geraken...
User_BELGIUM zei:voor wat ik geleerd heb:
-tsunamie, komeet, vulkaanuitbarsting = het is idd niet de vraag of maar Wanneer
- ziekte: vb spaanse griep: door gebrek aan hygiëne in WW1, de ziekte is ontstaan in de loopgraven maar omdat enkel de Spaanse pers ten tijde de vrije pers was en als een van de enigen de ziekte beschreef zei met algauw 'Spaanse griep'. Het is een voorbeeld van een PANdemie en geen EPEdemie, op het x aantal jaar komt een PANdemie voor en eigenlijk moest er al een nieuwe geweest zijn volgens bepaalde wetenschappers.
- deelstjesversneller: bestaat al lang -_- (zei men trouwens op heel het einde v d aflevering)

de gevolgen kunnen erger zijn dan je denkt
als je een extreem klein deeltje tegen bijna lichtsnelheid ergens laat tegen botsen heb je een kracht die de zwaarste atoombom kan overtreffen (in ideale omstandigheden) want neem het voorbeeld, een meteoriet van 10m die 1/10000 van de lichtsnelheid tegen de aarde komt heeft een kracht van meerdere atoombommen

Zeta Reticula zei:Waarschijnlijk sterft de meerderheid die hier gepost heeft gewoon aan kanker. Dus geen reden om je druk te maken over mislopende experimenten met deeltjesversneller. Maak je eerder zorgen waarom jij niet mee doet aan grid computing om het kankeronderzoek te versnellen! Ja, jij, met je idleë processor.
Iedereen doen. Help de mensheid, help jezelf.
Zoek op Google: grid computing cancer research en klik dan op www.grid.org
Ziezo, mijn enige goede daad voor 2007 is reeds gesteld.

Als je gewoon wat zit te surfen of te msn'en of zo, kun je toch gerust 20% of zo opofferen.metaphore zei:tege da ik kanker heb kan da al lang gefixt worden ^^
Kdenk trouwens niet da veel pc-freaks hier een deel van hun processor capaciteit gaan opgeven voor zoiets![]()
metaphore zei:tege da ik kanker heb kan da al lang gefixt worden ^^
Kdenk trouwens niet da veel pc-freaks hier een deel van hun processor capaciteit gaan opgeven voor zoiets![]()

Thales zei:"tegen da ik kanker heb kan da al lang gefixt worden"
wa bedoel je daarmee?
alleja, ben je mss de komende 50 jaar immuun ofzo
wie weet zit de kanker nu al in je te groeien
Thales zei:bwa ik heb al veel kankergevallen hoort van voor de 25
oa teelbalkanker en leukemie
zit je mss in een of ander kankerbestrijdingscentrum?

