Frykt Sclavak
Legacy Member
Volgens mij moet je er toch niet te hard van wakker liggen (tenzij 's morgens wanneer je moet opstaan mss). Als je punten normaal gezien altijd goed zijn, en er is geen enkele reden om u het jaar over te laten doen zullen ze wel mild zijn op het einde van het jaar. Vraag het voor de zekerheid eens aan de leraar van dat vak.

)
