Archief - Free Hugs Campaign

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bolteh

Legacy Member
Ik zou eventueel ook wel willen, als het op een moment is als ik kan (dit weekend al zeker niet dus)

Feignasse

Legacy Member
BuBbA zei:
Of niet wilt ontmoeten...

Inderdaad. Bah, wildvreemden zitten betasten, vriendelijk bedankt (en zeker als het venten zijn). Dit is enkel een goede techniek om iemand onverwachts een mes in de rug te planten :evil:

ceken12

Legacy Member
Heb er eig ook wel zin in,
met groepje de meir of st pietersstation opgaan;met het bordje zwiebele en hugs geven.
Waarom niet?
Count me in.

fragrag

Legacy Member
kzal waarschijnlijk niet mee kunnen doen maar ik zal proberen een bezoekje te brengen en iedereen knuffelen :P

Rubmifer

Legacy Member
theGimp zei:
kvrees dat teletet-forumgangers mooie kwaliteit willen

wrong topic ja,maar opt verkeerde forum posten is wa erg :rofl:

En is idd schoon initiatief,kzat toch ook me ne glimlach op men gezicht :)

ElBramo

Legacy Member
Kheb juist nr Miss Belgian Beauty zitten kijken (de eerste keer in mijn leven) en nu ik da filmke gezien heb heb ik goesting om die allemaal nen keer goe vast te pakken.
En dienen Jani een mot te geven... Die krl steekt mij tegen :)

Laten we allemaal in Gent in de overpoortstraat zo rondlopen met een bordje :) Zie ik wel zitten, tis wel inspiring, da filmke :p

|T-J|

Legacy Member
Ik vind het idee achter dit project heel goed, 'k moest zeggen dat ik er ook spontaan een glimlach voor moest laten en ik kon me goed simpathiseren met die mens.

Defkes

Legacy Member
Ge moet het op dezelfde moment in verscheidene grootsteden doen (cfr. 0110). Op die manier doet meer volk mee en is de impact groter ;). En idd, hier krulde ook een lach om mijn mondhoeken.

wlibaers

Legacy Member
Dit is dus de reden waarom je je geld best in een binnenzak met ritssluiting stopt zeker?

Quilombo

Legacy Member
Bolteh zei:
Ik heb overlaatst wel Pizza liggen eten me een schooier in Gent aan't station, toen ik bus moest hale heb ik die ook een knuffel en stevige ghetto-pimp-handshake gegeven.. Van een knuffel sterf je niet..

ik dacht nog bij m'n bericht te typen: "en kom nu niet af met: maar ik heb dat wel gedaan :cry: want het was net daarom dat ik 95% zei en niet 100 ...

GenesisX

Legacy Member
LINEUP
#GenesisX
#theGimp
#Wa_denkte
#Bolteh (?)
#ceken12
#Decade

Toevallige voorbijganger
#fragrag

Overmorgen hier je hier waarschijnlijk niets meer van :D

GMotha

Legacy Member
Wanneer zijt ge dat van plan?
Zaterdag op de meir = veel volk = veel knuffels.

Flipkikker

Legacy Member
lol, alst ier in antwerpen te doen is kan ik eventueel ook nog afkomen :p

maar da zal dan wel op ne weekdag moeten zijn alsk ier ben :-\

edit: en kheb een redelijk fototoestelletje (ne olympus digital-s) dat ook kan filmen met geluid (en genoeg geheugen...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan