GenesisX
Legacy Member
LINEUPtheGimp zei:Is hier iemand met camera die samen met genesisX op pad wil gaan ?
GenesisX
theGimp
Any more?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LINEUPtheGimp zei:Is hier iemand met camera die samen met genesisX op pad wil gaan ?

Like I said, count me in, als het niet te ver is (Leuven of Antwerpen).GenesisX zei:LINEUP
GenesisX
theGimp
Any more?![]()

Ik eb da, ma zo'n klein dingsje, nie echt goeie kwaliteittheGimp zei:Antwerpen klinkt leuk
Heb je een camera?

BuBbA zei:Of niet wilt ontmoeten...

theGimp zei:kvrees dat teletet-forumgangers mooie kwaliteit willen


Zie ik wel zitten, tis wel inspiring, da filmke 
GenesisX zei:LINEUP
GenesisX
theGimp
Any more?![]()
Bolteh zei:Ik heb overlaatst wel Pizza liggen eten me een schooier in Gent aan't station, toen ik bus moest hale heb ik die ook een knuffel en stevige ghetto-pimp-handshake gegeven.. Van een knuffel sterf je niet..
want het was net daarom dat ik 95% zei en niet 100 ...