Archief - Free Hugs Campaign

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
ik doe mee, alst in antwerpen is.
keb ook een fototoestel met genoeg geheugen. (1gig is genoeg knuffels denk ik)


Maar gaan we da serieus doen ofwa manne, komaan!

Bolteh

Legacy Member
Ik wil wel maar, dit weekend kan ik zeker niet (en in de week ook niet aangezien ik school heb van 8u30 tot 18u).. Vanaf het weekend binne 2 weken zou het voor mij lukken :) (en ik heb dus ook een fancy dure camera van 1gb)

GenesisX

Legacy Member
Damn ik moet mijn camera nog bestellen uit Duitsland :(

@SweetEmmaRose - Natuurlijk! Als er iemand bij is die ik ken doe 'k mee. Gimpie? :D

Pana

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
ik doe mee, alst in antwerpen is.
keb ook een fototoestel met genoeg geheugen. (1gig is genoeg knuffels denk ik)


Maar gaan we da serieus doen ofwa manne, komaan!

Dan zal ik beginnen met alle deelnemers te knuffelen :love:

:unsure: Die van mij zalt ni fijn vinden

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ge moogt well ni lachen met de knuffels e :naughty: grrrrr :)















hihihihihi got your nose :rofl:

nixie

Legacy Member
punkrockdude zei:
of op fuiven rondlopen met een "hug me, it's free" t-shirt


damn zo een t-shirt moet ik hebben.
waar kunde zo t-shirt zelf laten maken eigelijk?

heb het idee op site van mijn jeugdhuis gepost, eens zien hoeveel reactie er gaat zijn.

GhO$T

Legacy Member
Nice filmke; maar iets zegt mij dat ik ook niet zomaar een vreemde kerel op straat zou omhelzen; zou direct aan een zakkenroller denken enzo, blame society :p
(moest het daarentegen een schoon meiske zijn zou ik al heel wat minder achterdochtig zijn natuurlijk :D )

Bolteh zei:
Ik heb overlaatst wel Pizza liggen eten me een schooier in Gent aan't station, toen ik bus moest hale heb ik die ook een knuffel en stevige ghetto-pimp-handshake gegeven.. Van een knuffel sterf je niet..
Der lopen anders wel een paar schooiers in Gent rond die je echt wel niet wil knuffelen hoor; tenzij je graag de rest van de dag loopt te stinken. ;)

Crashtestdummy

Legacy Member
Parnakra zei:
Ik vind het jammer dat er mensen zijn (ik vermijd het woord bestaan om flame uit te lokken) die aan dit soort affectie nood hebben.

M'n redenen zal ik proberen morgen eens in een post te gieten, maar daar heb ik momenteel de tijd niet voor.
alez, waar blijft die post nu :p

ElBramo

Legacy Member
Ik doe mee als het in Gent is :p En ik heb een camera! Zo eentje met een echt filmcassetteke en geen fototoestel :)
En ja, waar haalt ge die tshirt? :p

zaffah

Legacy Member
SMS maar al naar 4040 voor de VTM. Die zullen er wel een verhaaltje rond flansen :p

MeRCeNaRy

Legacy Member
Awel, na het zien van da filmke hebk wel serieus goesting om da zelf te doen zoiets. Ik knuffel heel graag, en niet om perverse redenen... Nu jah, ik woon helemaal aan de rechterkant van belgie, limburg, dus heel ver van de meeste van jullie hier :)

jammer :)

PsyKi

Legacy Member
awww, *hugs*

meh, leuk initiatief, en ik ben wel een knuffel-fan, maar dan wel, zoals velen, me mensen die ik ken, of toch minstes al es gezien heb.

Moest er zo ene staan me zo'n bord, njah, kweni, mssn wel, mssn ni..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan