Kreek
Legacy Member
Heeft u soms ook last van oorsuizen na een feestje? Tuuten je oren na een dag arbeiten op je werk? Dit is niet meer dan normaal, maar je kan er iets aan doen. Hier is mijn verhaal:
Enkele maanden geleden (eind april) ging ik naar een festival, Groezrock. Allemaal heel tof enzo, het was de eerste keer dat ik naar Groezrock ging. De groepen waren allemaal goed, maar toen ik zaterdagavond naar huis ging had ik een verschrikkelijke tuut in mijn oren die ik nooit eerder had gehoord (natuurlijk wel een lichte tuut na een fuif ofzo, maar nog nooit zo erg). Ach, het gaat wel over dacht ik zo.. maar na 3 dagen was het nog niet over en sommige momenten zag ik het echt niet zitten. Nu, na 4 maanden (!) is het eindelijk over, oko in volledige stilte. Ik hoor de suis enkel nog een klein beetje als ik op mijn 'slechte' oor ga liggen. Voortaan draag ik altijd oordopjes om mijn dierbare trommelvliezen te beschermen
Eens je tinnitus hebt (de ziekte van de oorsuizen), is er niets meer aan te doen. Er is geen medicijn of operatie die je kan genezen! Ik heb overigens genoeg maten die er is mee lachen als ik mijn oordopjes indoe, maar dat kan me niets schelen.. Ik zal wel eens lachen als zij permanent oorsuizen hebben
Deze thread dient om jullie allemaal te waarschuwen, want tot voor kort (4 maanden terug) had ik nog nooti van oorsuizen of tinnitus gehoord en dacht ik dat die suizen na een fuif allemaal normaal waren! Nog een artikeltje van een onderzoek aan de UA: http://www.ua.ac.be/main.aspx?c=*NEWS&n=553&ct=NIENIE&e=103104
Nu, dragen jullie oordopjes op een feest/fuif/festival of niet?
(Kneistival)..