Archief - gratis openbaar vervoer in Gent ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

InSaNe_CLowN

Legacy Member
mja te voet van station naar school gaat, maar ik zit op kot in vesalius. Ik heb het pas te voet gedaan van school naar vesalius en dat was tog een half uurke stappen :)
idd , parking is er weg !

LeSec

Legacy Member
virtualdude zei:
de hoofdparking bestaat niet meer é.
Das nu een gat. ( nieuw complex aan het bouwen )

maw nu naar tempparking aka voetbalveld

bme-parking -> http://webs.hogent.be/~011026bf/pics/Image(10).jpg

Ja lap -_- en waar moeten wen ons nu dus parkeren? :p
Daar hebbek lijk wel geen info over gekregen, typisch.

"ik": Bestaat er de mogelijkheid om gewoon mij te parkeren hier op de campus?
"Secretariaatsbediende": Natuurlijk, we hebben hier een grote parking hé.

Alsof da mens ni wist da ze daar ne nieuwen blok aant zetten zijn precies :wtf:
Kzal ma is een vriendelijk mailke sturen *sigh*

PapaGanz

Legacy Member
WTF, is gans die parking weg :o?
Ik dacht dat ze gewoon een nieuwe parking maakten van dat voetbalveld :crazy:?

virtualdude

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Ja lap -_- en waar moeten wen ons nu dus parkeren? :p
Daar hebbek lijk wel geen info over gekregen, typisch.

"ik": Bestaat er de mogelijkheid om gewoon mij te parkeren hier op de campus?
"Secretariaatsbediende": Natuurlijk, we hebben hier een grote parking hé.

Alsof da mens ni wist da ze daar ne nieuwen blok aant zetten zijn precies :wtf:
Kzal ma is een vriendelijk mailke sturen *sigh*
De voetbalveld is omgevormd tot tijdelijke parking ( alle tijdelijk voor een 1 jaar ofzo )
Voetbalveld is afgegraven en ze hebben daar een laag asfalt enzo erop gegooid

Ik dacht dat ze gewoon een nieuwe parking maakten van dat voetbalveld
das tijdelijk totdat ze de ondergrondse hebben gebouwd. Derboven komt een multimediacomplex ( welke totaal nutteloos is )

Uiteindelijk is het BME z'n trekpleister kwijt. het groen bij BME en bij CTL is weg

Psychodweep

Legacy Member
virtualdude zei:
De voetbalveld is omgevormd tot tijdelijke parking ( alle tijdelijk voor een 1 jaar ofzo )
Voetbalveld is afgegraven en ze hebben daar een laag asfalt enzo erop gegooid

Nee hoor, die parking op het voetbalveld zal er permanent blijven en die is al gereed... hier een foto toen em bijna gereed was:
http://img145.imageshack.us/my.php?image=img5037xs3.jpg

Sneakytje zei:
Vriendin van mij heeft haar buzzypas verlengt vorige week en die moest maar 25€ betalen voor gasn het jaar.

Da zal verzekers zijn dat haar ouders van het ocmw leven ofzo, ze zal wss nie gehandicapt zijn, dan krijgt ge goedkoper tarief van 25 EUR ipv 150 EUR ofzo.

virtualdude

Legacy Member
Psychodweep zei:
Nee hoor, die parking op het voetbalveld zal er permanent blijven en die is al gereed... hier een foto toen em bijna gereed was:
http://img145.imageshack.us/my.php?image=img5037xs3.jpg
Is tijdelijk hoor.
Vraag het maar na.
na de werken gaat het asfalt er weer af en wordt het weer omgevormd tot voetbalveld.
Is gwn een compensatie tot de ondergrondse parking er is.

Sommigen vonden het zelfs trouwens belachelijk dat ze zoveel investeren in een tijdelijke parking.
( behalve als ze weer van idee zijn verandert maar het zou me verwonderen. School die gebruik maakt van die voetbalvelden zal daar namelijk niet mee tevreden zijn als het permanent zal zijn )

SIO

Legacy Member
en gaat die ondergronsde parking qua capaciteit wa groter zijn als de huidige? tgetreuzel om parking te zoeken steekt wa tegen, precies of ge na de solden moet :p

virtualdude

Legacy Member
SIO zei:
en gaat die ondergronsde parking qua capaciteit wa groter zijn als de huidige? tgetreuzel om parking te zoeken steekt wa tegen, precies of ge na de solden moet :p
zoeken goh nooit last van gehad. ge moet maar op tijd aankomen en niet 5 minuten voordat de les begint.

LeSec

Legacy Member
virtualdude zei:
zoeken goh nooit last van gehad. ge moet maar op tijd aankomen en niet 5 minuten voordat de les begint.

En wa was op tijd in uw geval? :p 15min ofzo?
Kwestie dak goe voorbereid ben ^^ want wss zal de parking wel wa verkleind zijn tegenover de vorige...

virtualdude

Legacy Member
The_Messenjah zei:
En wa was op tijd in uw geval? :p 15min ofzo?
Kwestie dak goe voorbereid ben ^^ want wss zal de parking wel wa verkleind zijn tegenover de vorige...
Om 8 uur was er idd plek zat.

denk nie dat de tijdelijk veel kleiner is.

Naar 't schijnt kunt ge wel niet meer oprijde via de voskeslaan en zoude via de sporthal//practicum moeten binnenrijden maar dit kan ik niet bevestigen.
'k zou als ik van't werk kom ne keer kunnen langsrijden. Of msh iemand die herexamens heeft kan dit eventueel bevestigen

SIO

Legacy Member
virtualdude zei:
zoeken goh nooit last van gehad. ge moet maar op tijd aankomen en niet 5 minuten voordat de les begint.
als ik les eb om 10.30 gaak daar niet om 8u toekomen he, en zijt maar zeker dat om 10u30 ge geen plek hebt, en elk jaar verslechtert het dus ik kijk al uit naar volgend jaar
als ge ooit in practicum zit zalt wel al opgevallen zijn dat laatste jaar zelf die ondergrondse parking propvol zit..

virtualdude

Legacy Member
SIO zei:
als ik les eb om 10.30 gaak daar niet om 8u toekomen he,
en waarom nie :p
Vele keren ten 8en aangekomen als ik maar les had om 10u30 ze :p

als ge ooit in practicum zit zalt wel al opgevallen zijn dat laatste jaar zelf die ondergrondse parking propvol zit..
heb den ondergronds nog nooit vol gezien :)

LeSec

Legacy Member
SIO zei:
als ik les eb om 10.30 gaak daar niet om 8u toekomen he, en zijt maar zeker dat om 10u30 ge geen plek hebt, en elk jaar verslechtert het dus ik kijk al uit naar volgend jaar
als ge ooit in practicum zit zalt wel al opgevallen zijn dat laatste jaar zelf die ondergrondse parking propvol zit..

Waar zette u dan in zo'n gevallen? Veel weg zullen er nimeer rijde wss hé....

SIO

Legacy Member
op die strook voor bme met die strepen, of hier en daar kunt ge em zetten nog ma liever parkeer ik hem gewoon op 'legale' plaats hoor (hoewel ik nooit iets voorgehad heb door hem ergens anders te parkeren)

nuja volgend jaar zit ik toch cst in practicum en daar is idd meestal wel plek, not my problem anymore :p

Mr.Anderson

Legacy Member
Ik ben vanmiddag naar daar geweest om mij in te schrijven. Twas een open-schooldag. En echt de parking die er maar was, was enorm klein! Kheb dan maar mijnen auto ergens gezet waark nie mocht staan :p

Parnakra

Legacy Member
virtualdude zei:
Naar 't schijnt kunt ge wel niet meer oprijde via de voskeslaan en zoude via de sporthal//practicum moeten binnenrijden maar dit kan ik niet bevestigen.

Dinsdag laatsleden kon ik alleszins nog langs daar de parking op, en het zag er niet naar uit dat dat zou veranderen.

Noot: als je van de parking (op het voetbalveld) naar de ingang van BME moet, moet je een hele ommetoer doen. Niet meteen kilometers, maar toch een paar minuutjes stappen. (moesten ze een smalle strook op de werf vrij laten, zou je er direct staan, maar nee)

sneax

Legacy Member
ik heb 2 jaar op kot gezeten en zat 20m van een halte van de 1 lijn (die gaat zowat door alle belangrijke dingen die belangrijk kunnen zijn voor ne student ;) ) ik heb 2 keer een abbo gekocht van 30EUR (dunno hoe lang da was 2 maand ofzo) nooit controle gehad, vanaf toen altijd zwart gereden, als ze u pakken ist 50EUR - ik had altijd 50EUR mee moesten ze mij dan is pakken was het zowiezo nog goedkoper als een abbo

één keer heb ik ne controleur zien opstappen en ben ik afgestapt, voor de rest nooit iets van controle gezien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan