Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
virtualdude zei:de hoofdparking bestaat niet meer é.
Das nu een gat. ( nieuw complex aan het bouwen )
maw nu naar tempparking aka voetbalveld
bme-parking -> http://webs.hogent.be/~011026bf/pics/Image(10).jpg

De voetbalveld is omgevormd tot tijdelijke parking ( alle tijdelijk voor een 1 jaar ofzo )The_Messenjah zei:Ja lap -_- en waar moeten wen ons nu dus parkeren?
Daar hebbek lijk wel geen info over gekregen, typisch.
"ik": Bestaat er de mogelijkheid om gewoon mij te parkeren hier op de campus?
"Secretariaatsbediende": Natuurlijk, we hebben hier een grote parking hé.
Alsof da mens ni wist da ze daar ne nieuwen blok aant zetten zijn precies![]()
Kzal ma is een vriendelijk mailke sturen *sigh*
das tijdelijk totdat ze de ondergrondse hebben gebouwd. Derboven komt een multimediacomplex ( welke totaal nutteloos is )Ik dacht dat ze gewoon een nieuwe parking maakten van dat voetbalveld
virtualdude zei:De voetbalveld is omgevormd tot tijdelijke parking ( alle tijdelijk voor een 1 jaar ofzo )
Voetbalveld is afgegraven en ze hebben daar een laag asfalt enzo erop gegooid
Sneakytje zei:Vriendin van mij heeft haar buzzypas verlengt vorige week en die moest maar 25€ betalen voor gasn het jaar.
Is tijdelijk hoor.Psychodweep zei:Nee hoor, die parking op het voetbalveld zal er permanent blijven en die is al gereed... hier een foto toen em bijna gereed was:
http://img145.imageshack.us/my.php?image=img5037xs3.jpg
zoeken goh nooit last van gehad. ge moet maar op tijd aankomen en niet 5 minuten voordat de les begint.SIO zei:en gaat die ondergronsde parking qua capaciteit wa groter zijn als de huidige? tgetreuzel om parking te zoeken steekt wa tegen, precies of ge na de solden moet![]()
virtualdude zei:zoeken goh nooit last van gehad. ge moet maar op tijd aankomen en niet 5 minuten voordat de les begint.
15min ofzo?Om 8 uur was er idd plek zat.The_Messenjah zei:En wa was op tijd in uw geval?15min ofzo?
Kwestie dak goe voorbereid ben ^^ want wss zal de parking wel wa verkleind zijn tegenover de vorige...
als ik les eb om 10.30 gaak daar niet om 8u toekomen he, en zijt maar zeker dat om 10u30 ge geen plek hebt, en elk jaar verslechtert het dus ik kijk al uit naar volgend jaarvirtualdude zei:zoeken goh nooit last van gehad. ge moet maar op tijd aankomen en niet 5 minuten voordat de les begint.
en waarom nieSIO zei:als ik les eb om 10.30 gaak daar niet om 8u toekomen he,


heb den ondergronds nog nooit vol gezienals ge ooit in practicum zit zalt wel al opgevallen zijn dat laatste jaar zelf die ondergrondse parking propvol zit..

SIO zei:als ik les eb om 10.30 gaak daar niet om 8u toekomen he, en zijt maar zeker dat om 10u30 ge geen plek hebt, en elk jaar verslechtert het dus ik kijk al uit naar volgend jaar
als ge ooit in practicum zit zalt wel al opgevallen zijn dat laatste jaar zelf die ondergrondse parking propvol zit..

virtualdude zei:Naar 't schijnt kunt ge wel niet meer oprijde via de voskeslaan en zoude via de sporthal//practicum moeten binnenrijden maar dit kan ik niet bevestigen.
INWE'ersMikail zei:woop, zoveel BME'ers? allemaal 2de-zit-loos prolly

) ik heb 2 keer een abbo gekocht van 30EUR (dunno hoe lang da was 2 maand ofzo) nooit controle gehad, vanaf toen altijd zwart gereden, als ze u pakken ist 50EUR - ik had altijd 50EUR mee moesten ze mij dan is pakken was het zowiezo nog goedkoper als een abbo