ik heb 2 jaar op kot gezeten en zat 20m van een halte van de 1 lijn (die gaat zowat door alle belangrijke dingen die belangrijk kunnen zijn voor ne student

) ik heb 2 keer een abbo gekocht van 30EUR (dunno hoe lang da was 2 maand ofzo) nooit controle gehad, vanaf toen altijd zwart gereden, als ze u pakken ist 50EUR - ik had altijd 50EUR mee moesten ze mij dan is pakken was het zowiezo nog goedkoper als een abbo
één keer heb ik ne controleur zien opstappen en ben ik afgestapt, voor de rest nooit iets van controle gezien