Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
².Careless zei:Misschien dat de overheid er iets aan doet aan dat geencrypteerd digitale TV. Dat is toch nu echt eens pure geldklopperij en totaal onnodig voor mensen met een Digitale Tuner in hun TV. Andere mensen die geen tuner hebben hebben uiteraard dan een digibox/digicorder/hd box nodig. Achja, we kunnen enkel maar hopen zeker dat de overheid er iets aan doet eens analoge TV definitief van de kabel ligt. Waarschijnlijk niet want ze zijn toch zo goed bevriend met Belgacom en Telenet. Ik begrijp niet dat een Westers land zoals België zo hard kan zuigen op gebied van technologie in vergelijking met de andere Westerse, rijke landen.

Careless zei:Je kan met je digicorder tot 2 programma's die tegelijk bezig zijn opnemen, maar dan moet je wel naar één van die twee ondertussen kijken. Verder vind ik het spijtig dat je alles wat je opneemt je niet op een SD kaart ofzo kan zetten. Natuurlijk zou het dan wel echt gemakkelijk zijn om vele films te verzamelen en zo op je computer te zetten, vooral dankzij Prime waar soms toch wel een redelijk nieuwe film op kan komen.

Annun zei:De meeste mensen vergeten hier dat het niet enkel in België is dat je de box van je provider moet gebruiken. In de VS gaat het er ook grotendeels zo aan toe. Er bestaat een standaard om het decrypten te kunnen doen met de decoder die je zelf kiest: CableCard. In de VS zijn ze in principe zelfs wettelijk verplicht om je die optie aan te bieden. De kabelmaatschappijen weten zich er echter onderuit te wurmen door achterbakse praktijken. Ik heb er dus niet te veel hoop op dat het in België er beter aan toe gaat gaan.

preske zei:belgie loopt altijd 5 jaar achter op technologisch vlak. In andere landen is dit al jaren aan de gang.
killgore zei:De VRT hoort samen met de bbc bij de koplopers van digitalisering in Europa
Get your facts straight ipv als de eerste beste debiel ons landje voor een apenland te verkondigen :ironic:.
Cyc1oon zei:Mja lukt ook enkel met telenet. Bij belgacom kan je maar 1 ding opnemen. Bij analoge TV kan je bij wijze van spreken alle zenders tegelijkertijd opnemen als je maar genoeg recorders hebt. Niet dat veel mensen dat eigenlijk doen mja, je moet ergens over kunnen zagen natuurlijk als tegenstander![]()
preske zei:We hebben nog altijd geen Iphone
preske zei:We hebben nog altijd geen Iphone,
Ook weer puur economische redenen. De backbone hier in België hoort nog steeds bij de betere hoor, voor zover ik weet is heel het netwerk van telenet behalve de eindpunten glasvezel. Dat doen er niet veel landen ons na.preske zei:we zitten nog met de zelfde limieten als 10 jaar geleden, digitale tv dat al jaren en jaren in andere landen beschikbaar is...
Nederland, finland, zweden, duitsland, ... allemaal landen die ons voor waren.
Juist ja, we zijn hier allemaal koplopers.
DekadeZ zei:Ik denk niet dat analoge TV via de kabel snel volledig zal geschrapt worden. En ja, 2 jaar is snel.
makila zei:Toch een vraagske. Neemt iedereen hier op met een digi-recorder of zo? Ik heb hier een digibox + een gewone videorecorder staan en daar neem ik heel leuk filmen mee op via de digitale kanalen van m'n digibox. Ik heb helemaal geen digitale recorder nodig. En die filmen kan ik perfekt afspelen. Dus waarom zou je dan een digi-recorder kopen?
Ik vind geen iPhone hebben nauwelijks getuigen van een of andere koppositie hoorpreske zei:We hebben nog altijd geen Iphone, [...]
. Een iPhone is gewoon een smartphone zoals alle andere, en die hebben we hier meer dan genoeg. Sterker zelfs, de eerste iPhone was technologisch een stap terug wegens het ontbreken van UMTS connectiviteit. België is net een koploper op het gebied van dergelijke connectiviteit
.preske zei:Maar in de VS hebben ze wel veel meer antennezenders. Ze moeten gewoon een settopbox hebben, en ze zijn vertrokken.
Geen appelen met peren vergelijken.![]()
makila zei:Toch een vraagske. Neemt iedereen hier op met een digi-recorder of zo? Ik heb hier een digibox + een gewone videorecorder staan en daar neem ik heel leuk filmen mee op via de digitale kanalen van m'n digibox. Ik heb helemaal geen digitale recorder nodig. En die filmen kan ik perfekt afspelen. Dus waarom zou je dan een digi-recorder kopen?
