SilentSpring
Legacy Member
nja, da's ook niks he, da's nu net het gemak vind ik.Careless zei:Je kan met je digicorder tot 2 programma's die tegelijk bezig zijn opnemen, maar dan moet je wel naar één van die twee ondertussen kijken. Verder vind ik het spijtig dat je alles wat je opneemt je niet op een SD kaart ofzo kan zetten. Natuurlijk zou het dan wel echt gemakkelijk zijn om vele films te verzamelen en zo op je computer te zetten, vooral dankzij Prime waar soms toch wel een redelijk nieuwe film op kan komen.
Vooral omdat er hier altijd wel iemand is (lees: ik) die iets anders zou willen zien ofzo, dus dan neem je dat gewoon op. Als m'n ma dan nog iets wil opnemen kan ze ook, of als er net 2 films zijn die ik zou willen zien (en er is ook nog iets anders dat m'n ma wil zien) vind ik dat zeer handig zoals het nu is.
Moesten die decoders nu eens in de tv's ingebouwd zitten, en ook in de dvd en videorecorders dan zou dat handiger zijn, net zoals nu. Dat ge dus gene extra bak hebt en gewoon het kabeltje in uw toestel plugt en voila.