icerulez
Legacy Member
Alé ze, de posts van dude87 die iets met drank te maken hebben (zit +- aan de helft, deze komen alleen uit de glimlach van vandaag thread).
vandaag omvergereden geweest op mijne velo door een auto en over het dak gevlogen terwijl dak mijne velo nog vasthad en zo recht op men wielen belandde.
kmoest daar ongelooflijk mee moeten lachen omdak geen verwondingen heb, er niks aan mijne velo is, ik niet in fout ben en omdattet nen johhnybak is die mij omvergereden heeft waarvan der krassen instaan van de moterkap tot over zen dak
kheb vandaag te horen gekregen da men 2de fietsdiefstal geseponeerd is
3de keer gestekt worden is voor de rechter verschijnen jammergenoeg :/
kheb werk gevonden!!!
in een drankcentrale![]()
vandaag vo den eerste keer gerukt sinds men operatie (nu vrijdag zalt 3 weken geleden zijn)
kem godver van contentement ne meter hoog geschoten, deugd dat da dee :applause:
kem vandaag mijne velo teruggevonden dak 3 weken geleden den nacht voor de verkiezingen van zattigheid kwijtgespeeld was :applause:
op 2 straten van mijn deur gesloten me mijn slot![]()
gisteren barbeque gehouden en we hadden nen bak per man gerekend en blijkbaar wast nie genoeg want kgeraakte nie in slaap vannachten kem nochtans nog een paar goei vette juins gesmoord ook...
kben maar 2 maal dronken geweest op men werk
de eerste week warek beke te laat omdak nogal mottig was de vrijdag
de 2de week lag mijnen arm in de plaaster
de 3rde week de donderdag warek uitgeweest...
webben achter de koeien gecrost me den auto terwijl dak opt dak zat ^^
kem pinten gaan drinken me mijne rij-instructeur en em eeft ook al 2x in den bak gezeten gelijk ik, dus ik kom er goe mee overeen![]()
ik en mijn 2 andere maten gingen sochtends naar den auto om te gaan slapen (twas ongeveer 7u ) en we gingen ons ergens op een andere plek gaan zetten voor te slapen.
nu wat deden we dus. den enen ligt vanvoor op de kapo, mijnen anderen maat zet aan met den auto en ik hou mij vast langst de zijkanten aan de bestuurderskant me mijn voeten van de grond.
em trekt op, rijd ongeveer 50km/u en fringt vollenbak waardoor dawwe alletwee van den auto vliegen en een paar tuimelingen maken we hebben dan nog effkes blijven liggen omda we nie konden rechtkomen vant lachen en tzeer
resultaat: mijne maat eeft zijn vinger gesneden en zeer aan zijn knie en van ik is mijn elleboog, heup en knie geschaafd.
achter dawwe geslapen hadden dan me mijn mottige kop na een groep meiskes gegaan vo een sigaret en te laat beseft dak alleen ma een onderbroek aanhad
dees was den eerste keer
en de 2de keer was omdak van zattigheid in slaap ben gevallen op mijne velo en tegen een poort tot stilstand kwam
vandaag met hulp van fotos en vertellingen van maten mij herrinnerd dak met 3 vrouwen zitten dansen heb en dat er ene van, mij op mijn lul gekust heeft door een bierspel...
ik mocht dus iemand uitkiezen van de groep en haar mij laten kussen op men favoriete plek
kwas wel te laat om nog men onderbroek uit te trekken, der zat dus nog een onderbroek tussen
twaren weeral zotte toestanden gisteren
kzat op de wc op een fuifke en mijne maat snukt aan een paneel langst de zijkant vo te weten ofdak op de wc zat en heel de zijkant stukt ineen en kzat daar in min bloot gat te kakken voorn ol da volk
twas dus een fuifke da 10€ kostte en twas all-in dus kem er weeral van geprofiteerd, toen dak naar huis reed me ne maat konnek nie al te goe recht rijden en toen dawwe over de sporen reden kletste ik in de grond en warek op slag KO...
mijne maat dus aan al de huizen aant aanbellen, vaneigenst niemand dat opendeed. achter een kwartier kwam menne maat tot het besef dat ie eigenlijk mij gewoon van de sporen kon slepen
dan een broodjeszaak binnengestapt vo men hand es te spoelen want men hand was heel in bloed en derna in een cafe geslapen waarvan da mijne maat de sleutel had. we beseften alletwee da thuisgeraken zeker nie ging lukken
bah ik kots niemeer
tenzij vant weekend nog eens (twas al lang geleden dat noggis gebeurd was), ma khad gefrituurden inktvis gegeten (lekker krokant btw) nen hoop pintjes derop gedronken, ma kwas nognie zat
dan nen dikken vetten joint me ne maat gesmoord en we konden niemeer rechtkomen vant lachen en khad geen asem niemeer en dan emmek in zijne lavabo gekotst

en kem nochtans nog een paar goei vette juins gesmoord ook...




