Archief - Het tng/9lives jaaroverzicht 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

9lives member of the year


  • Totaal aantal stemmers
    304
  • Opiniepeiling gesloten.

icerulez

Legacy Member
Alé ze, de posts van dude87 die iets met drank te maken hebben (zit +- aan de helft, deze komen alleen uit de glimlach van vandaag thread).

vandaag omvergereden geweest op mijne velo door een auto en over het dak gevlogen terwijl dak mijne velo nog vasthad en zo recht op men wielen belandde.

kmoest daar ongelooflijk mee moeten lachen omdak geen verwondingen heb, er niks aan mijne velo is, ik niet in fout ben en omdattet nen johhnybak is die mij omvergereden heeft waarvan der krassen instaan van de moterkap tot over zen dak

kheb vandaag te horen gekregen da men 2de fietsdiefstal geseponeerd is

3de keer gestekt worden is voor de rechter verschijnen jammergenoeg :/

kheb werk gevonden!!! :woohoo:

in een drankcentrale :love:

vandaag vo den eerste keer gerukt sinds men operatie (nu vrijdag zalt 3 weken geleden zijn)

kem godver van contentement ne meter hoog geschoten, deugd dat da dee :applause:

kem vandaag mijne velo teruggevonden dak 3 weken geleden den nacht voor de verkiezingen van zattigheid kwijtgespeeld was :applause:

op 2 straten van mijn deur gesloten me mijn slot :scream:

gisteren barbeque gehouden en we hadden nen bak per man gerekend en blijkbaar wast nie genoeg want kgeraakte nie in slaap vannacht :sop: en kem nochtans nog een paar goei vette juins gesmoord ook...

kben maar 2 maal dronken geweest op men werk

de eerste week warek beke te laat omdak nogal mottig was de vrijdag
de 2de week lag mijnen arm in de plaaster
de 3rde week de donderdag warek uitgeweest...

webben achter de koeien gecrost me den auto terwijl dak opt dak zat ^^

kem pinten gaan drinken me mijne rij-instructeur en em eeft ook al 2x in den bak gezeten gelijk ik, dus ik kom er goe mee overeen :p

ik en mijn 2 andere maten gingen sochtends naar den auto om te gaan slapen (twas ongeveer 7u ) en we gingen ons ergens op een andere plek gaan zetten voor te slapen.

nu wat deden we dus. den enen ligt vanvoor op de kapo, mijnen anderen maat zet aan met den auto en ik hou mij vast langst de zijkanten aan de bestuurderskant me mijn voeten van de grond.

em trekt op, rijd ongeveer 50km/u en fringt vollenbak waardoor dawwe alletwee van den auto vliegen en een paar tuimelingen maken we hebben dan nog effkes blijven liggen omda we nie konden rechtkomen vant lachen en tzeer

resultaat: mijne maat eeft zijn vinger gesneden en zeer aan zijn knie en van ik is mijn elleboog, heup en knie geschaafd.
achter dawwe geslapen hadden dan me mijn mottige kop na een groep meiskes gegaan vo een sigaret en te laat beseft dak alleen ma een onderbroek aanhad

dees was den eerste keer

en de 2de keer was omdak van zattigheid in slaap ben gevallen op mijne velo en tegen een poort tot stilstand kwam

vandaag met hulp van fotos en vertellingen van maten mij herrinnerd dak met 3 vrouwen zitten dansen heb en dat er ene van, mij op mijn lul gekust heeft door een bierspel...

ik mocht dus iemand uitkiezen van de groep en haar mij laten kussen op men favoriete plek
kwas wel te laat om nog men onderbroek uit te trekken, der zat dus nog een onderbroek tussen

twaren weeral zotte toestanden gisteren

kzat op de wc op een fuifke en mijne maat snukt aan een paneel langst de zijkant vo te weten ofdak op de wc zat en heel de zijkant stukt ineen en kzat daar in min bloot gat te kakken voorn ol da volk

twas dus een fuifke da 10€ kostte en twas all-in dus kem er weeral van geprofiteerd, toen dak naar huis reed me ne maat konnek nie al te goe recht rijden en toen dawwe over de sporen reden kletste ik in de grond en warek op slag KO...
mijne maat dus aan al de huizen aant aanbellen, vaneigenst niemand dat opendeed. achter een kwartier kwam menne maat tot het besef dat ie eigenlijk mij gewoon van de sporen kon slepen
dan een broodjeszaak binnengestapt vo men hand es te spoelen want men hand was heel in bloed en derna in een cafe geslapen waarvan da mijne maat de sleutel had. we beseften alletwee da thuisgeraken zeker nie ging lukken


bah ik kots niemeer

tenzij vant weekend nog eens (twas al lang geleden dat noggis gebeurd was), ma khad gefrituurden inktvis gegeten (lekker krokant btw) nen hoop pintjes derop gedronken, ma kwas nognie zat

dan nen dikken vetten joint me ne maat gesmoord en we konden niemeer rechtkomen vant lachen en khad geen asem niemeer en dan emmek in zijne lavabo gekotst

^MystiQ

Legacy Member
Kerel, diene is derover :rofl:

Waar vind je die posts met enige regelmaat ? :D

Havoc

Legacy Member
Als er iemand in slaagt een deftige (afin, deftig... :p) lijst door te mailen naar [email protected] met wat hoogtepunten, dan kan ik die nalezen en in een special gieten om op de front te zetten. Maar dan zou er dus één iemand moeten die mijn één lijst met bijhorende uitleg kan doorsturen!

Sir.Killalot

Legacy Member
Arh shit, waar heb ik het laatste jaar gezeten dat ik al die hilarische threads gemist heb? :D
Ik kom niet bij :')

ComputerVISTA

Legacy Member
Deze verzameling prachtexemplaren is bijna grappiger dan da vrijetijdsforum :')

Darkness

Legacy Member
Havoc zei:
Als er iemand in slaagt een deftige (afin, deftig... :p) lijst door te mailen naar [email protected] met wat hoogtepunten, dan kan ik die nalezen en in een special gieten om op de front te zetten. Maar dan zou er dus één iemand moeten die mijn één lijst met bijhorende uitleg kan doorsturen!

ah, ja gij moogt dat ook doen hoor ;)

en idd: de bonsaikittens, was m al bijna vergeten :lol:

D3C0Y

Legacy Member
hét belangrijkste op music was de sluiting van music voor 1 (2?) dagen en de sluiting van de offtopicthread daar

puni

Legacy Member
Het sluiten van de 'heb je een lief' thread omdat het te offtopic was mocht ook wel. Zeker omdat het daar nu nog erger is. :p

Darkness

Legacy Member
van dj the m weet ik niks eigenlijk, kunt ge daar ook links van geven?

en havoc: bij nader inzien zal ik op 1 januari om 18u een tekstje schrijven en dan moeten ze in de redactie maar zien wat ze ermee aanvangen.

aan allen: keep it coming! (voor 1/1/08 om 18u!)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan