Archief - Het tng/9lives jaaroverzicht 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

9lives member of the year


  • Totaal aantal stemmers
    304
  • Opiniepeiling gesloten.

S.conceiçao7

Legacy Member
protnie zei:

wahahahaa :D omg ja die is wel goed idd, zo'n paranoia wijf blijkbaar zeg :lol:

iemand laten overkomen van europa naar japan, vliegtuigticket betalen, 2 weken constant onveilige sex, terugzenden; 4 msn adressen aanmaken en zich voordoen voor 4 veschillende meisjes met 4 verschillende persoonlijkheden :sop: met de dood bedreigd worden door haar diplomatische vader; en dan nog het toppunt: volgend jaar gaat ie terug om alles bij te leggen!
only in japan!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
weiqin zei:
pokke slechte kwaliteit :( Mss dat de Jeroen die nog wel heeft? :crazy:

urgh ik vind ze ni meer :D ma twas geen bijster goede foto ook ni ^^

kzal is zien of dak die thread op music nog terug vind ;)

Huasheng

Legacy Member
Wesdude zei:
-Die vrouw had ook één of andere psychologische ziekte en hij mocht ze nie pakken want da kindje van die vrouw riep dan altijd dat ze mama aant pijn doen waren. Hij had nog geen seks gehad met die vrouw maar wel al is langs achter. (ma da telde nie)
Borderline Syndroom ;)

En ook dat topic van hem dat hij tips zocht voor een picknick met z'n "vriendin", en dat hij na een tijdje meldde dat ze niet meer wou omdat hij zich opdrong, etc

Wesdude zei:
-Den hond had aan een oud vrouwke "geknabbeld". Maar die vrouw had da moeten weten dat da ging gebeuren want die kende dieje hond en ze had maar geen snoepke moeten geven. (of iets dergelijks) :crazy:. En was hem pissed dat die klacht wou neerleggen. Verder vond hij ook dat wanneer ge ergens gaat joggen en ge ziet een gevaarlijke hond (ook al is hij aan de leiband) dat ge dan moet stoppen en op niet bedreigende wijze langs de hond moet wandelen. Zoniet heeft de hond het recht om u aan te vallen.
't Was dus een buurvrouw. Ze riep enthousiast naar de hond. De hond kwam aangelopen en "knabbelde" wat aan haar dikke buik. Het liet blauwe plekken achter, en ze wou dus een klacht neerleggen wegens agressieve hond.
En ja, dat van dat iedereen maar braaf moest wijken voor z'n hond :lol:

Wesdude zei:
-toen had iemand is links vant forum waar hem zijn verhalen vertelde doorgegeven aan iemand anders (politie of die vrouw die hem had genomen). Volgens hem wilde die hem destroyen en as da nog is gebeurden kwam hij iedereen destroyen.
Hij had zijn verhaal o.a. ook gedaan op Liefde Forum (http://forum.liefde.com).
Op een dag had hij dan een topic geopend wie er op dit forum zijn hele verhaal had doorgegeven aan de politie. En dat hij 9Lives (welja, toen nog TNG) ging aanklagen voor eerroof, etc. En was dat hij ook niet die van plan was klacht neer te leggen bij Telenet, zodat alle mods hier zouden "ontslagen" worden?
En dat hij iedereen ging destroyen, en dan meldde hij ook hoe groot hij was, hoeveel hij weegde, en dat hij een sterke jongen was.


Topic van Beauty en de Nerd dat uitdraaide op een strijd tussen Jeroen en Jelle. Maar eerst was er nog Drew die haar naam kwam zuiveren, enal.
Jeroen (Baranfac) duikt op vanaf post #300.
Richard (HarryDBusDriver) duikt op vanaf post #491.
Jelle (Belkar) duikt op vanaf post #771.
Jeroen duikt dan weer op vanaf post #915.

Marly

Legacy Member
rofl @ Dj The M.

Echt zielig om zoveel accounts te maken om geloofwaardig over te komen.

icerulez

Legacy Member
Der is nen thread ook, ik denk op COD forums over nen kereld ie zen clan top of the bill vindt en alle mensen losers vindt. Zal hem eens zoeken.

pieta

Legacy Member
xev zei:
Het World of Warcraft gedeelte leert "Athene, the best paladin in the world" kennen.

https://www.beyondgaming.be

:sop: geen WOW hier:angry:


is ook een een cod4 thread van uw zelf posten, de helft post zo ne foto van zichzelf met een meisje langs em voor nie toetegeven dat 24/7 ahcter pc zitten en eigelijk dikke nerds zijn:p

miss minder grappig ma toen ik het zag toch en glimlach^^

Messias.

Legacy Member
Forum-marginaal van het jaar: Dude 87, het besnijdenisverhaal, en zijn talrijke posts over kakken, drinken en drugs gebruiken.

Forum-idioot van het jaar: Gromme, met zijn onnoemelijk groot oeuvre idiote topics en dito posts.

Forum-emo van het jaar: :( :( :( homegrowngod :( :( :(

Meest gehate forummer (music): leprechaun
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan