Wesdude zei:
-Die vrouw had ook één of andere psychologische ziekte en hij mocht ze nie pakken want da kindje van die vrouw riep dan altijd dat ze mama aant pijn doen waren. Hij had nog geen seks gehad met die vrouw maar wel al is langs achter. (ma da telde nie)
Borderline Syndroom
En ook dat topic van hem dat hij tips zocht voor een picknick met z'n "vriendin", en dat hij na een tijdje meldde dat ze niet meer wou omdat hij zich opdrong, etc
Wesdude zei:
-Den hond had aan een oud vrouwke "geknabbeld". Maar die vrouw had da moeten weten dat da ging gebeuren want die kende dieje hond en ze had maar geen snoepke moeten geven. (of iets dergelijks)

. En was hem pissed dat die klacht wou neerleggen. Verder vond hij ook dat wanneer ge ergens gaat joggen en ge ziet een gevaarlijke hond (ook al is hij aan de leiband) dat ge dan moet stoppen en op niet bedreigende wijze langs de hond moet wandelen. Zoniet heeft de hond het recht om u aan te vallen.
't Was dus een buurvrouw. Ze riep enthousiast naar de hond. De hond kwam aangelopen en "knabbelde" wat aan haar dikke buik. Het liet blauwe plekken achter, en ze wou dus een klacht neerleggen wegens agressieve hond.
En ja, dat van dat iedereen maar braaf moest wijken voor z'n hond
Wesdude zei:
-toen had iemand is links vant forum waar hem zijn verhalen vertelde doorgegeven aan iemand anders (politie of die vrouw die hem had genomen). Volgens hem wilde die hem destroyen en as da nog is gebeurden kwam hij iedereen destroyen.
Hij had zijn verhaal o.a. ook gedaan op Liefde Forum (
http://forum.liefde.com).
Op een dag had hij dan een topic geopend wie er op dit forum zijn hele verhaal had doorgegeven aan de politie. En dat hij 9Lives (welja, toen nog TNG) ging aanklagen voor eerroof, etc. En was dat hij ook niet die van plan was klacht neer te leggen bij Telenet, zodat alle mods hier zouden "ontslagen" worden?
En dat hij iedereen ging destroyen, en dan meldde hij ook hoe groot hij was, hoeveel hij weegde, en dat hij een sterke jongen was.
Topic van
Beauty en de Nerd dat uitdraaide op een strijd tussen Jeroen en Jelle. Maar eerst was er nog Drew die haar naam kwam zuiveren, enal.
Jeroen (Baranfac) duikt op vanaf post #300.
Richard (HarryDBusDriver) duikt op vanaf post #491.
Jelle (Belkar) duikt op vanaf post #771.
Jeroen duikt dan weer op vanaf post #915.