boogje
Legacy Member
icerulez zei:En ambasadeur hoort hier natuurlijk ook bij
Hij vroeg zich dat gewoon af, is niet van "Hallo ik ben Tom en ik wil graag ambassadeur worden."
Begrijpend lezen enzo...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
icerulez zei:En ambasadeur hoort hier natuurlijk ook bij
Bacon is al gequote met het Ketnetverhaal.zarathustra zei:heeft UltimateWeapon nog geen vermelding gekregen, samen met Bacon(lizardpeople!) en TerroristHell (denk ik) toch wel de grapjassen van Politiek en actualiteit forum.
En wat is daar nu speciaal aan? 't Is ne PM, maar zo hilarisch is ze toch niet?Leprechaun3 zei:
Messias. zei:Forum-marginaal van het jaar: Dude 87, het besnijdenisverhaal, en zijn talrijke posts over kakken, drinken en drugs gebruiken.
Forum-idioot van het jaar: Gromme, met zijn onnoemelijk groot oeuvre idiote topics en dito posts.
Forum-emo van het jaar:![]()
![]()
homegrowngod
![]()
![]()
Meest gehate forummer (music): leprechaun
Gromme zei:Forum-idioot van het jaar is toch wel wat overdreven, trouwens... Ik ging voor forum-emo.

Gromme man, je maakt threads aan waarin je PlayStationhandleidingen gratis weggeeft.Gromme zei:Time, je hebt gelijk. Maar ben toch niet echt tevreden met mijn titel als forum-idioot, ik denk dat het nog lager had gekunnen. Niet?
Trouwens, wil toch wel eens wat voorbeelden zin van mijn zogenaamde 'groot oeuvre idiote topic en dito posts'. Denk dat het toch wat overdreven is.
Wil toch wel ook nog even zeggen dat de 'Heb jij een lief'-topic dankzij mij terug naar boven is gekomen. Even na het opstarten ervan is die in de dieperik gedoken en door een post van mij is die terug komen opduiken om nooit meer weer te gaan.
Dus hierbij : Graag gedaan!
Gavin zei:Gromme man, je maakt threads aan waarin je PlayStationhandleidingen gratis weggeeft.
...
Gromme zei:Time, je hebt gelijk. Maar ben toch niet echt tevreden met mijn titel als forum-idioot, ik denk dat het nog lager had gekunnen. Niet?
Trouwens, wil toch wel eens wat voorbeelden zin van mijn zogenaamde 'groot oeuvre idiote topic en dito posts'. Denk dat het toch wat overdreven is.
Wil toch wel ook nog even zeggen dat de 'Heb jij een lief'-topic dankzij mij terug naar boven is gekomen. Even na het opstarten ervan is die in de dieperik gedoken en door een post van mij is die terug komen opduiken om nooit meer weer te gaan.
Dus hierbij : Graag gedaan!

Math'ke zei:Kerel, dit bedoelen ze nu net met forum-idioot, waar maakt hij nu in hemelsnaam druk om :doh:
Ok, ik denk ook wel dat die titel aan andere personen beter behoort maar omdat 1 kalf zegt dat jij dat bent moet je dat daarom nog niet gaan opvatten in de aard van "iedereen denkt da".
'-_-
Edit : Begin nu aub deze topic niet te verkakken, het was nu eens leuk![]()
Gromme zei:Ik denk dat ik meer smiley's in mijn posts moet plaatsen. Want ik vat het helemaal niet serieus op, ben ook niet 'kwaad' ofzo hoor.
Dus alles wat ik zeg moet je ook met een korreltje zout nemen, of suiker als je meer voor zoet bent.
Ik voel me eigenlijk zelfs vereerd. Om te weten dat mijn naam toch bij sommige geweten is... om welke reden dan ook.... Anders is het altijd Vista & Co (met alle respect) :d

Achteraf gezien is het natuurlijk wel een redelijk domme vraag 

