Archief - Het tng/9lives jaaroverzicht 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

9lives member of the year


  • Totaal aantal stemmers
    304
  • Opiniepeiling gesloten.

boogje

Legacy Member
icerulez zei:
En ambasadeur hoort hier natuurlijk ook bij

Hij vroeg zich dat gewoon af, is niet van "Hallo ik ben Tom en ik wil graag ambassadeur worden."

Begrijpend lezen enzo...

Gavin

Legacy Member
zarathustra zei:
heeft UltimateWeapon nog geen vermelding gekregen, samen met Bacon(lizardpeople!) en TerroristHell (denk ik) toch wel de grapjassen van Politiek en actualiteit forum.
Bacon is al gequote met het Ketnetverhaal.

Spectre

Legacy Member
zou uber zijn moest die screenshot in de special zitten :evil:
ik had een redacteurstitel trouwens :cool:

Gromme

Legacy Member
Messias. zei:
Forum-marginaal van het jaar: Dude 87, het besnijdenisverhaal, en zijn talrijke posts over kakken, drinken en drugs gebruiken.

Forum-idioot van het jaar: Gromme, met zijn onnoemelijk groot oeuvre idiote topics en dito posts.

Forum-emo van het jaar: :( :( :( homegrowngod :( :( :(

Meest gehate forummer (music): leprechaun

Forum-idioot van het jaar is toch wel wat overdreven, trouwens... Ik ging voor forum-emo.

Time

Legacy Member
Gromme zei:
Forum-idioot van het jaar is toch wel wat overdreven, trouwens... Ik ging voor forum-emo.

No way, hmgrwgnd heeft al teveel jaren van zijn leven in die titel geïnvesteerd om hem nog te verliezen.:p

Gromme

Legacy Member
Time, je hebt gelijk. Maar ben toch niet echt tevreden met mijn titel als forum-idioot, ik denk dat het nog lager had gekunnen. Niet?

Trouwens, wil toch wel eens wat voorbeelden zin van mijn zogenaamde 'groot oeuvre idiote topic en dito posts'. Denk dat het toch wat overdreven is.

Wil toch wel ook nog even zeggen dat de 'Heb jij een lief'-topic dankzij mij terug naar boven is gekomen. Even na het opstarten ervan is die in de dieperik gedoken en door een post van mij is die terug komen opduiken om nooit meer weer te gaan.

Dus hierbij : Graag gedaan!

Gavin

Legacy Member
Gromme zei:
Time, je hebt gelijk. Maar ben toch niet echt tevreden met mijn titel als forum-idioot, ik denk dat het nog lager had gekunnen. Niet?

Trouwens, wil toch wel eens wat voorbeelden zin van mijn zogenaamde 'groot oeuvre idiote topic en dito posts'. Denk dat het toch wat overdreven is.

Wil toch wel ook nog even zeggen dat de 'Heb jij een lief'-topic dankzij mij terug naar boven is gekomen. Even na het opstarten ervan is die in de dieperik gedoken en door een post van mij is die terug komen opduiken om nooit meer weer te gaan.

Dus hierbij : Graag gedaan!
Gromme man, je maakt threads aan waarin je PlayStationhandleidingen gratis weggeeft.

178 threads op een jaar trouwens..letterlijk om de twee dagen dus.




...

Gromme

Legacy Member
Gavin zei:
Gromme man, je maakt threads aan waarin je PlayStationhandleidingen gratis weggeeft.






...

En hierbij neem ik de rol aan als kerstman op't forum! Ho ho ho, gratis PS-handleidingen. Dat is toch niet zo absurd?


Bwa, dat getal is wat overschat hé. Buy&Sell mogen er alvast afgetrokken worden en er zullen er vast nog wel een paar zinnige tussen staan.

^MystiQ

Legacy Member
Gromme zei:
Time, je hebt gelijk. Maar ben toch niet echt tevreden met mijn titel als forum-idioot, ik denk dat het nog lager had gekunnen. Niet?

Trouwens, wil toch wel eens wat voorbeelden zin van mijn zogenaamde 'groot oeuvre idiote topic en dito posts'. Denk dat het toch wat overdreven is.

Wil toch wel ook nog even zeggen dat de 'Heb jij een lief'-topic dankzij mij terug naar boven is gekomen. Even na het opstarten ervan is die in de dieperik gedoken en door een post van mij is die terug komen opduiken om nooit meer weer te gaan.

Dus hierbij : Graag gedaan!

Kerel, dit bedoelen ze nu net met forum-idioot, waar maakt hij nu in hemelsnaam druk om :doh:
Ok, ik denk ook wel dat die titel aan andere personen beter behoort maar omdat 1 kalf zegt dat jij dat bent moet je dat daarom nog niet gaan opvatten in de aard van "iedereen denkt da".

'-_-

Edit : Begin nu aub deze topic niet te verkakken, het was nu eens leuk :)

DieselPower

Legacy Member
Hahaha Gromme :') Who cares man? 't Is maar internet... neem uw eigen is ni zo serieus.

Gromme

Legacy Member
Math'ke zei:
Kerel, dit bedoelen ze nu net met forum-idioot, waar maakt hij nu in hemelsnaam druk om :doh:
Ok, ik denk ook wel dat die titel aan andere personen beter behoort maar omdat 1 kalf zegt dat jij dat bent moet je dat daarom nog niet gaan opvatten in de aard van "iedereen denkt da".

'-_-

Edit : Begin nu aub deze topic niet te verkakken, het was nu eens leuk :)

Ik denk dat ik meer smiley's in mijn posts moet plaatsen. Want ik vat het helemaal niet serieus op, ben ook niet 'kwaad' ofzo hoor.

Dus alles wat ik zeg moet je ook met een korreltje zout nemen, of suiker als je meer voor zoet bent.

Ik voel me eigenlijk zelfs vereerd. Om te weten dat mijn naam toch bij sommige geweten is... om welke reden dan ook.... Anders is het altijd Vista & Co (met alle respect) :d

Kid_C

Legacy Member
Gromme zei:
Ik denk dat ik meer smiley's in mijn posts moet plaatsen. Want ik vat het helemaal niet serieus op, ben ook niet 'kwaad' ofzo hoor.

Dus alles wat ik zeg moet je ook met een korreltje zout nemen, of suiker als je meer voor zoet bent.

Ik voel me eigenlijk zelfs vereerd. Om te weten dat mijn naam toch bij sommige geweten is... om welke reden dan ook.... Anders is het altijd Vista & Co (met alle respect) :d

Als je op zijn minst 1 comment wilt weten, deze waarin je zei dat je nooit drums hoort in muziek behalve in een liedje van Muse. Waarna je jezelf de vraag stelt waarom drums nota bene gebruikt worden in muziek. :unsure:

exploder

Legacy Member
Thread delivers :D



Ma neemt wel teveel kostbare tijd in beslag om allemaal te lezen :(

Mr_Larsman

Legacy Member
Mhh, kzit dr tussen met de 'hoe wordt men geheim agent?' topic :d
Ktwijfel tussen vereerd zijn en ergens diep in een holletje kruipen :p Achteraf gezien is het natuurlijk wel een redelijk domme vraag :p
Elvis blijft een van de besten though, kheb het live gezien en ging toen ook al strijk :lol:

edit: geheim agent shit leverde toch 'n uiterst boeiende discussie op :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan