zarathustra
Legacy Member
Gromme zei:Anders is het altijd Vista & Co (met alle respect) :d
Das wel een feit, ik eis ook respect!

nuja als ge het zo kunt noemen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gromme zei:Anders is het altijd Vista & Co (met alle respect) :d

Osi` zei:Ik kijk net zoals elk nieuw jaar eigenlijk uit wie de nieuwe idioten gaan worden, welke nieuwe sukkeltjes er weer komen en welke nieuwe retards der weer afkomen. =)
ComputerVISTA zei:Is er geen prijs voor 'matras' van het jaar ofzo? 't Is maar een sugestie hé![]()


beauty & the nerd deelnemeres die elkaar flamen op 9 lives (vnl. Jeroen en Jelle)Darkness zei:@arno: hebt ge een link?
het grappige is wss de paginas erna , kzal morgen eens de grappigste posts quoten in dit topic 

Darkness zei:ok mannen er zit al mooi materiaal tussen, waarvoor dank!
het zou ook fijn zijn moesten nog meer mensen die niet vaak op general zitten gebeurtenissen uit hun illustere subforums aankaarten, zodat bv mensen van op counterstrike ook eens zien wat voor stoten er in het pandora-forum uitgehaald worden...
anyway, nog 24u tijd om in te dienen en daarna zal ik er een leuk artikel over schrijven![]()

Mr_Larsman zei:Elvis blijft een van de besten though, kheb het live gezien en ging toen ook al strijk![]()

7331841 zei:Dus gij kent hem? Gij waart het toch niet die hem wou destroyen door te gaan klikken?!:naughty:
En Pieta, ik kan niet op zwam posten, maar ik zou zeggen "JA". Ge kunt het precies door het bloesje heen zien![]()
7331841 zei:Dus gij kent hem? Gij waart het toch niet die hem wou destroyen door te gaan klikken?!:naughty:
En Pieta, ik kan niet op zwam posten, maar ik zou zeggen "JA". Ge kunt het precies door het bloesje heen zien![]()
Ik kijk nog altijd goed uit als ik de hoek omloop of voorbij een donker steegje loop, zoveel schrik heb ik voor zijn retaliation 
ComputerVISTA zei:Is er geen prijs voor 'matras' van het jaar ofzo? 't Is maar een sugestie hé![]()
