Archief - Het tng/9lives jaaroverzicht 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

9lives member of the year


  • Totaal aantal stemmers
    304
  • Opiniepeiling gesloten.

Gromme

Legacy Member
Forum-respect natuurlijk. Buiten het forum verkrijg ik genoeg respect om mijn eigen meer te apprecieren dan een ander. :p

S.conceiçao7

Legacy Member
Osi` zei:
Ik kijk net zoals elk nieuw jaar eigenlijk uit wie de nieuwe idioten gaan worden, welke nieuwe sukkeltjes er weer komen en welke nieuwe retards der weer afkomen. =)

Deze hier is alvast een blijver :applause:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
de irritantste nieuwkomer dit jaar op music was toch wel de wulle ze!

ComputerVISTA

Legacy Member
Is er geen prijs voor 'matras' van het jaar ofzo? 't Is maar een sugestie hé :D

Mr_Larsman

Legacy Member
Maak anders enkele categorieën en laat iedereen z'n 'favorieten' eruit kiezen :p
Ik wil wel een overzichtdings schrijven, maar dan kan ik dat wel pas woensdag doen.

The Black Mamba

Legacy Member
Darkness zei:
@arno: hebt ge een link?
beauty & the nerd deelnemeres die elkaar flamen op 9 lives (vnl. Jeroen en Jelle)
--> https://www.beyondgaming.be/forums

ik spring op het moment dat belkar de discussie joint :p het grappige is wss de paginas erna , kzal morgen eens de grappigste posts quoten in dit topic

nu ga ik nieuwjaar vieren :p

Darkness

Legacy Member
ok mannen er zit al mooi materiaal tussen, waarvoor dank!

het zou ook fijn zijn moesten nog meer mensen die niet vaak op general zitten gebeurtenissen uit hun illustere subforums aankaarten, zodat bv mensen van op counterstrike ook eens zien wat voor stoten er in het pandora-forum uitgehaald worden...

anyway, nog 24u tijd om in te dienen en daarna zal ik er een leuk artikel over schrijven :)

Speedy

Legacy Member
Darkness zei:
ok mannen er zit al mooi materiaal tussen, waarvoor dank!

het zou ook fijn zijn moesten nog meer mensen die niet vaak op general zitten gebeurtenissen uit hun illustere subforums aankaarten, zodat bv mensen van op counterstrike ook eens zien wat voor stoten er in het pandora-forum uitgehaald worden...

anyway, nog 24u tijd om in te dienen en daarna zal ik er een leuk artikel over schrijven :)

nu je spreekt over dat counter-strike: er was eens iemand die een cs- school wou oprichten :unsure:
Weet wel niet of dat in 2007 gebeurd is of niet...

DeBuGGeR

Legacy Member
een cs-school? :p bestaat toch al, maar dan eerder een paar man die tegen betaling persoonlijk les geven.

maar een school met een gebouw enzo, dat nog niet :D

7331841

Legacy Member
Mr_Larsman zei:
Elvis blijft een van de besten though, kheb het live gezien en ging toen ook al strijk :lol:

Dus gij kent hem? Gij waart het toch niet die hem wou destroyen door te gaan klikken?!:naughty:

En Pieta, ik kan niet op zwam posten, maar ik zou zeggen "JA". Ge kunt het precies door het bloesje heen zien :p

Speedy

Legacy Member
7331841 zei:
Dus gij kent hem? Gij waart het toch niet die hem wou destroyen door te gaan klikken?!:naughty:

En Pieta, ik kan niet op zwam posten, maar ik zou zeggen "JA". Ge kunt het precies door het bloesje heen zien :p

Wanneer wordt het antwoord bekend gemaakt?

$p@rDa

Legacy Member
Er staan naast de hopen flamethreads (waarvan enkele echt wel lachen zijn) enkele pareltjes
op het CSS forum, straks eens zoeken :p

Mr_Larsman

Legacy Member
7331841 zei:
Dus gij kent hem? Gij waart het toch niet die hem wou destroyen door te gaan klikken?!:naughty:

En Pieta, ik kan niet op zwam posten, maar ik zou zeggen "JA". Ge kunt het precies door het bloesje heen zien :p

Ja, ik was het O.o Ik kijk nog altijd goed uit als ik de hoek omloop of voorbij een donker steegje loop, zoveel schrik heb ik voor zijn retaliation :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan