Archief - Is Vanden Borre werkelijk goedkoper?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lamsednav

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
De op de site aangegeven verkoopprijzen zijn inclusief alle belastingen, maar zonder verzendkosten.

€ 1 053 INCL. BTW dus

Ow foutje ^^ Maja tis dan nog es 60 € erbij als ge et bij u thuis wilt.

Silent Sentinel

Legacy Member
Santa| zei:
Kerel, het "verschil terugbetaald als je het binnen de week elders terugvindt" is het motto van Vandenborre he. Da krijgt ge alleen als ge daar iets koopt he.

>_<
En van Media Markt. En van Krëfel. :)
En wat zijn deze winkels? Ketens.
En wat is Photo Hall? Een keten.
Dus de logica leert ons dat het best had gekund. :applause:

Voor de personen die nu nog op gezochte, kleinzielige wijze afbrekende kritiek uitoefenen en/of kleingeestige aanmerkingen maken, 't was maar een vraag! :)

-etienne-

Legacy Member
Silent Sentinel zei:
En van Media Markt. En van Krëfel. :)
En wat zijn deze winkels? Ketens.
En wat is Photo Hall? Een keten.
Dus de logica leert ons dat het best had gekund. :applause:

Nee totaal niet! Mediamarkt biedt zijn klanten dit niet aan. Punt, zo simpel is het...

Silent Sentinel

Legacy Member
-etienne- zei:
Nee totaal niet! Mediamarkt biedt zijn klanten dit niet aan. Punt, zo simpel is het...
>> Klik! <<
Zo simpel is het. :)

Trouwens, ik citeer:
Silent Sentinel zei:
Voor de personen die nu nog op gezochte, kleinzielige wijze afbrekende kritiek uitoefenen en/of kleingeestige aanmerkingen maken, 't was maar een vraag! :)
Dus 'k vind het heel dapper van jou dat je het, ondanks dit verzoek, toch nog blijft proberen.
Nog leuker is dat je ongelijk hebt.

Moest er nu nog iets zinnigs uitkomen dat mij ten goede kan zijn, OK.
Maar voor mensen die enkel maar willen tegenwerken, heb ik het niet zo.

Dus, beste -etienne-, tenzij je nog wijze woorden hebt of met een vraag zit, ga dan maar in een ander hol gaan keffen.

tekn0w!z

Legacy Member
Santa| zei:
Kerel, het "verschil terugbetaald als je het binnen de week elders terugvindt" is het motto van Vandenborre he. Da krijgt ge alleen als ge daar iets koopt he.

>_<

Bij Vandenborre is't een maand ;)

Brick Top

Legacy Member
Haha, wel grappige reactie van Sentintel (en deels wel terecht vind ik).

Maar bon, volgens mij heb je gewoon brute pech gehad. Photohall gaat jouw toesten niet terugnemen voor die reden, of ze moesten idd met zo'n 'formule' werken zoals VDB dat doet. Wat je wel kan proberen is het toestel terugbrengen omdat je er niet tevreden van bent. Maar dat is volgens mij ook een 'formule' die slechts weinig ketens hanteren (Aldi is er één van).

Ik zou die TV sowieso niet terugbrengen hoor. Het is idd een smak geld maar dan moet je die TV weer inleveren (en ALS ze hem al terugpakken krijg je wss een bon, geen cash), je zit een paar dagen zonder TV,... Iedereen komt zo'n situatie wel is tegen: Iets kopen en het de dag daarop goedkoper vinden.

Silent Sentinel

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik zou die TV sowieso niet terugbrengen hoor. Het is idd een smak geld maar dan moet je die TV weer inleveren (en ALS ze hem al terugpakken krijg je wss een bon, geen cash), je zit een paar dagen zonder TV,... Iedereen komt zo'n situatie wel is tegen: Iets kopen en het de dag daarop goedkoper vinden.
Bedankt voor uw reactie.
'k Denk ook dat ik het beter zo laat,
want 'k heb (inderdaad) geen zin om mijn TV terug te brengen.
't Is een prima toestel, 'k heb er geen klachten over. Buiten dat prijsverschil dan. :rofl:

EternalSilence

Legacy Member
wouter_dc zei:
Dus jij koopt bij Photo Hall aan 1399€.
3 Dagen later gaat Vanden Borre naar 1269€ en jij gaat stappen ondernemen? Omdat een andere winkel zijn prijs verlaagd :/
Vreemde redenering imo

2nd that..

:wtf: .. je hebt gewoon pech, misschien had je beter moeten rondkijken.

Karre

Legacy Member
Vandenborre is de goedkoopste van in de buurt ;). Als je bij Vandenborre kan bewijzen dat men ergens anders die prijs hanteren (Online shops tellen niet mee!) verlagen zij direct hun prijs :).

Selderijstok

Legacy Member
Careless zei:
Vandenborre is de goedkoopste van in de buurt ;). Als je bij Vandenborre kan bewijzen dat men ergens anders die prijs hanteren (Online shops tellen niet mee!) verlagen zij direct hun prijs :).

Daar zijde vet mee :lol:

stelly

Legacy Member
&#8364;130 is ook nie zo'n ramp. Stel dat ge maar 5jaar doet met die tv heeft het u &#8364;2 extra per maand gekost. Volgend jaar hebt ge daar zelfs al geen brood meer voor :p

Havoc

Legacy Member
-etienne- zei:
Nee totaal niet! Mediamarkt biedt zijn klanten dit niet aan. Punt, zo simpel is het...

Ik heb er verleden week nochtans gebruik van gemaakt.

@Threadstarter: waarom ga je niet gewoon even in de winkel waar je het gekocht hebt vragen of ze zo'n prijsgarantie hanteren? Want €130 vind ik toch niet niks ze, zoals sommigen hier beweren. Das bijna 10%...

Yones

Legacy Member
Havoc zei:
Ik heb er verleden week nochtans gebruik van gemaakt.

@Threadstarter: waarom ga je niet gewoon even in de winkel waar je het gekocht hebt vragen of ze zo'n prijsgarantie hanteren? Want €130 vind ik toch niet niks ze, zoals sommigen hier beweren. Das bijna 10%...

idd voor €130 zou ik ook mijn licht wel eens gaan opsteken.
Wie niet waagt blijft maagd...

nzr

Legacy Member
stelly zei:
€130 is ook nie zo'n ramp. Stel dat ge maar 5jaar doet met die tv heeft het u €2 extra per maand gekost. Volgend jaar hebt ge daar zelfs al geen brood meer voor :p

130€ vind ik toch wel een aardig bedrag ze.
Ge zijt zeker nog zo'n studentje dat Gratis thuis leeft..:naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan