Archief - Is Vanden Borre werkelijk goedkoper?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yones

Legacy Member
nzr zei:
130€ vind ik toch wel een aardig bedrag ze.
Ge zijt zeker nog zo'n studentje dat Gratis thuis leeft..:naughty:

Gelieve niet alle studenten die nog thuis wonen over één kam te scheren.
Ik ben er namelijk zelf één en €130 vinnek wel een pak geld

stelly

Legacy Member
nzr zei:
130€ vind ik toch wel een aardig bedrag ze.
Ge zijt zeker nog zo'n studentje dat Gratis thuis leeft..:naughty:

Nee 'k ben werkende mens die elke maand huur betaalt :naughty:
'T gaat gewoon om perspectieven. Ge geeft €130 op een dag uit, shit zoveel. Doe er 5jaar mee (en das al belachelijk kort voor een tv) en dan kost u da €2/maand.

Het is trouwens een luxeproduct, da is altijd te duur en overbodig als ge het gaat bekijken uit standpunt van een laag inkomen.

Brick Top

Legacy Member
Wat is de bedoeling? Die gast nog een beetje meer opnaaien door die TV aan een zo laag mogelijke prijs te zoeken?

Silent Sentinel

Legacy Member
Brick Top zei:
Wat is de bedoeling? Die gast nog een beetje meer opnaaien door die TV aan een zo laag mogelijke prijs te zoeken?
Uiteraard.
Als je advies vraagt, hoor je ze niet;
maar als je eens pech hebt, dan zijn ze er wel. :)

Silent Sentinel

Legacy Member
Zalig!

'k Had hiervoor dus een mail gestuurd naar Photo Hall, en 'k heb net een antwoord gekregen:

"Mijnheer,

Ja wij hebben een prijsgarantie. Hiervoor moet u uw tiket of factuur sturen
samen met het bewijs van de prijs bij de concurrent en de verantwoodelijke
zal u binnen de week per post antwoorden.

Hoogachtend,
...
"
(LoL, twee schrijffouten/typfouten!)

Nu dus even uitzoeken waar ik het toestel het goedkoopste kan vinden... :D
'k Heb hier al enkele handige links gekregen.
Zouden internet-winkels (= web-winkels) ook meetellen, of enkel winkels met een filiaal binnen de ** km?

Misschien best morgen eens even bellen voor het antwoord op al mijn vragen. :)

boogje

Legacy Member
En eerst beklaagde je al die mensen die de goedkope links gaven. :p

Squealer

Legacy Member
(thread niet doorlezen)

Heb vorig jaar (kan ook al eind 2006 geweest zijn) LCD tv in de makro gekocht. 27", Samsung, 799€.

1 week erna, ik passeer nog nekeer. Diezelfde tv: 699€

Efkes ambetant gelopen ja, maar wat gaat ge deraan doen?

Silent Sentinel

Legacy Member
boogje zei:
En eerst beklaagde je al die mensen die de goedkope links gaven. :p
Achteraf bekeken hebben ze me eigenlijk een dienst bewezen. :D

-P|b-SqUeaLeR zei:
(thread niet doorlezen)

Heb vorig jaar (kan ook al eind 2006 geweest zijn) LCD tv in de makro gekocht. 27", Samsung, 799€.

1 week erna, ik passeer nog nekeer. Diezelfde tv: 699€

Efkes ambetant gelopen ja, maar wat gaat ge deraan doen?
Wel, tegenwoordig hebben veel ketens een prijsprotectie.
Enkele berichten hierboven weet ik jullie te melden dat ik nu een antwoord heb gekregen van Photo Hall, en 't goede nieuws is dat ik het verschil krijg terugbetaald.
'k Heb nu terug een mail gestuurd, want 'k weet niet of ik een aankoopbon krijg of effectief geld; maar 't is allemaal beter dan niks.

Silent Sentinel

Legacy Member
Blijven lachen, er zijn blijkbaar mensen die het nog niet gelezen hebben,
maar IK WEET SINDS VANDAAG DAT IK HET PRIJSVERSCHIL TERUGBETAALD KRIJG!
Dus blijf maar links posten, want hoe goedkoper ik het toestel kan vinden, hoe meer geld ik terug krijg. :niceone:

Vordesh

Legacy Member
Silent Sentinel zei:
Blijven lachen, er zijn blijkbaar mensen die het nog niet gelezen hebben,
maar IK WEET SINDS VANDAAG DAT IK HET PRIJSVERSCHIL TERUGBETAALD KRIJG!
Dus blijf maar links posten, want hoe goedkoper ik het toestel kan vinden, hoe meer geld ik terug krijg. :niceone:

web winkels tellen verzekers toch ni mee, tzal van ne winkel in de omgeving moeten zijn

have fun met zoeken :)

edit: en moest ge nu is direct ne mail gestuurd hebben of naar die winkel gebeld hebben (wat het meest logisch is) dan wast er alweer nen overbodige thread minder

Decay

Legacy Member
Silent Sentinel zei:
Blijven lachen, er zijn blijkbaar mensen die het nog niet gelezen hebben,
maar IK WEET SINDS VANDAAG DAT IK HET PRIJSVERSCHIL TERUGBETAALD KRIJG!
Dus blijf maar links posten, want hoe goedkoper ik het toestel kan vinden, hoe meer geld ik terug krijg. :niceone:

Haha, de ironie!
Kapotlachen (met die pestkoppen dan :p).

Brick Top

Legacy Member
Webwinkels gaan niet meetellen vrees ik... Want die winkels zijn ook niet achterlijk en die weten ook wel dat webwinkels vaak serieus onder hun prijzen zitten.

Dus wees maar blij als ge het verschil met VDB terugbetaald krijgt...

Silent Sentinel

Legacy Member
Decay zei:
Haha, de ironie!
Kapotlachen (met die pestkoppen dan :p).
Inderdaad! :D

Vordesh zei:
edit: en moest ge nu is direct ne mail gestuurd hebben of naar die winkel gebeld hebben (wat het meest logisch is) dan wast er alweer nen overbodige thread minder
Dat geldt dan wel voor enorm veel topics op dit forum.
't Kan kloppen wat jij zegt, maar als ik nu eens wil weten wat jullie hierop te zeggen hebben, is het mijn goed recht om dit op een forum te plaatsen.
Moest iedereen wat meer zoeken, zou het het hier nogal leeg zijn.
En dat zou ik trouwens maar saai vinden, zo'n forum om niks op te posten.

Brick Top zei:
Dus wees maar blij als ge het verschil met VDB terugbetaald krijgt...
Dat ben ik zéér zeker!
'k Vermoed dat Vanden Borre dan toch wel de goedkoopste winkel in de buurt zal zijn met een betere prijs.

Karre

Legacy Member
Silent Sentinel zei:
Zalig!

'k Had hiervoor dus een mail gestuurd naar Photo Hall, en 'k heb net een antwoord gekregen:

"Mijnheer,

Ja wij hebben een prijsgarantie. Hiervoor moet u uw tiket of factuur sturen
samen met het bewijs van de prijs bij de concurrent en de verantwoodelijke
zal u binnen de week per post antwoorden.

Hoogachtend,
...
"
(LoL, twee schrijffouten/typfouten!)

Nu dus even uitzoeken waar ik het toestel het goedkoopste kan vinden... :D
'k Heb hier al enkele handige links gekregen.
Zouden internet-winkels (= web-winkels) ook meetellen, of enkel winkels met een filiaal binnen de ** km?

Misschien best morgen eens even bellen voor het antwoord op al mijn vragen. :)

Internetwinkels tellen niet mee omdat zij natuurlijk alles een pak goedkoper kunnen aanbieden ;).

Squealer

Legacy Member
Silent Sentinel zei:
Achteraf bekeken hebben ze me eigenlijk een dienst bewezen. :D


Wel, tegenwoordig hebben veel ketens een prijsprotectie.
Enkele berichten hierboven weet ik jullie te melden dat ik nu een antwoord heb gekregen van Photo Hall, en 't goede nieuws is dat ik het verschil krijg terugbetaald.
'k Heb nu terug een mail gestuurd, want 'k weet niet of ik een aankoopbon krijg of effectief geld; maar 't is allemaal beter dan niks.

Zou de Makro ook zoiets hebben dan?

Silent Sentinel

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Zou de Makro ook zoiets hebben dan?
Dat zou best kunnen.
'k Heb nog niet op de website van de Makro gekeken, normaal gezien zetten ze er zoiets wel op.
Nu goed, vandaag is gebleken dat sommige ketens (in dit geval Photo Hall) het wat discreter aanpakken en het dus gewoon niet op hun website zetten. :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan