Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
De Post en Extrafilm

De 24ste een bestelling van wenskaarten met een eigen foto geplaatst, het zou de 28ste afgeleverd zijn bij mij thuis volgens de tracker van De Post maar natuurlijk heb ik niks ontvangen.
'k was die week net op reis dus m'n buur zorgde voor de post enzo en die wist van niks, er is hier geen spoor te vinden van die bestelling.

'k mail naar Extrafilm en 'k zeg er uitdrukkelijk bij dat volgens de E-tracker de bestelling op 27/12 verzonden is en op 28/12 zou afgeleverd zijn door de postbode maar dat ik niks ontvangen heb. Daarnaast vermeld ik dat de buren ook van niets weten en dat ik die week op reis was en dus nu pas merk dat ik dat pakket niet ontvangen heb.

Sturen ze terug:
volgens de onderstaande E-tracker is uw pakket op 28/12 bij u afgeleverd. Gelieve te checken of het pakje toch niet bij u of uw buren werd afgezet en check ook in je lokaal postkantoor. Het zou nl. kunnen dat u niet thuis was op het moment van afgifte.
:ironic:

Al m'n afdrukken van digitale foto's komen van daar, eerste keer dat ik problemen heb en die klantendienst nodig heb.
Blijkbaar moet ge zeker niet kunnen lezen om daar te werken:sop:

Rizla+

Legacy Member
Bosvos zei:
Hoe the fuck kunt ge nu slapen tot 18.00?
Ik slaap nu ook wel eens tot 12h, maar tot 18.00? :eek:
Al mijn rolluiken zijn toe, en was helemaal alleen thuis = geen licht en geen lawaai, doet er denkik wel veel aan. Normaal slaap ik altijd wel tot 14 uur, maar niet zo laat


Lobmans zei:
En op welk uur zijt ge er dan ingekropen?

03.00

VinnyFlanders

Legacy Member
15 uur aan een stuk slapen. :o
feelsgoodman

Na 13 uur moet ik echt wel opstaan.

Nooby4Ever

Legacy Member
als ik te lang slaap word ik mottig :puke: 10-12 uur max en de keren dat dat gebeurt kan ik op 1 hand tellen

Bosvos

Legacy Member
Ik kruip er nu ook altijd tegen 02.00-03.00 in en meestal sta ik dan op tussen 09.00-11.00 :eek:

a143290

Legacy Member
help files schrijven voor het examenproject VB.NET. Oh the joy... "Dit knopje doet dat, dat knopje doet dit,..."

Dennoman

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
als ik te lang slaap wordt ik mottig :puke: 10-12 uur max en de keren dat dat gebeurt kan ik op 1 hand tellen
²

Als ik langer dan 9 uur slaap, ben ik ofwel ziek, ofwel moet ik slaap inhalen van een te korte nacht daarvoor.

KO

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
als ik te lang slaap wordt ik mottig :puke: 10-12 uur max en de keren dat dat gebeurt kan ik op 1 hand tellen

Als ik te lang slaap, begin ik altijd dt fouten te maken :s

Avilowca

Legacy Member
Hans Bourlon. Bijna vijftig jaar. Als ik op zo'n manier oud kan worden als hem zal ik tevreden zijn. Knappe gast. No homo.

Bosvos

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
srsly?

Ik ben wel homo en wat een mottige kop heeft dieje wel nie :sop:

Ik wou just hetzelfde zeggen (buiten het homo-gedeelte).
Lang duurt het ook niet meer voor die met nen blotte kop rondloopt precies :')

Avilowca

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
srsly?

Ik ben wel homo en wat een mottige kop heeft dieje wel nie :sop:

Lol 'k zit hier los in de verkeerde thread zie ik nu pas.
Ik vind dat 'em er niet slecht uitziet voor iemand van tegen de 50. Ge moet eens in uw omgeving rondkijken hoe de meeste gasten erbij lopen tegen die leeftijd :p

Bosvos

Legacy Member
Avilowca zei:
Lol 'k zit hier los in de verkeerde thread zie ik nu pas.
Ik vind dat 'em er niet slecht uitziet voor iemand van tegen de 50. Ge moet eens in uw omgeving rondkijken hoe de meeste gasten erbij lopen tegen die leeftijd :p

Er zijn toch betere voorbeelden van schoon ouder worden hoor :D

Brecht

Legacy Member
mijn moeder die dreigt om mij buiten te smijten omdat ik op de 4de van de maand al 24gig van de 90 gebruikt heb..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan