Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
Is iets mis met men laptop :sop:

Ventilator draait vollenbak terwijl er niets actief is en laptop reageert traag. Is schijnbaar constant harde schijf activiteit en virusscanner is niet eens aant scannen. :wtf:

hatetn

Legacy Member
Tjee zei:
Echt?
Als ik geen 8 uur slaap heb ben ik een zombie.
Hebt je dat zo getraind of kan je er gewoon goed tegen? :p


6 uur zou gezonder zijn dan 8 uur. en het is nu niet dat dat zo kort is. veel mensen zitten gewoon met het idee in het hoofd dat iedereen 8 uur moet slapen om fit te zijn maar dat is helemaal niet zo. integendeel, ik ben een zombie als ik 8 uur slaap omdat ik veel te lang in mijn bed zat

Karre

Legacy Member
Bepaalde video content die enkel maar te zien in bepaalde landen. De wereld heeft nog nooit zo goed met elkaar in communicatie gestaan door het internet en alles wordt globaler en globaler en gaan ze zich nu echt met dat soort zever bezig houden :s.

Karre

Legacy Member
Shyheim zei:
Auteursrechten zijn inderdaad zo 2010.

Auteursrechten zijn vereist. Enkel vind ik het soms enorm overdreven dat men bepaalde filmpjes die nu eens niets schaden (hoe de acteurs over How I Met Your Mother denken in dit geval wat trouwens dan ook nog eens pure promotie is en het net goed is om het globaal beschikbaar te maken) gewoon niet globaal willen laten zien. En zo is die House app ook niet beschikbaar op de Belgische iTunes store.

yaffi

Legacy Member
Karre zei:
Gratis proxies zijn ten eerste al traag en ze moeten ook nog eens flash content ondersteunen.

ik ga u de pap nie in de mond geven ma er zijn veel betere manieren dan die gratis browser proxies
just sayin'

NovaHova

Legacy Member
6 string addict zei:
Serieus, dingen niet doorsturen wat ge gezegd hebt, offline gaan en nemeer aangemeld krijgen, veel lag op wat ge typt, ...

brol

Huh? Ksnap je niet?

NovaHova

Legacy Member
Ow nvm, ja i see. Maar lol dat heb ik nog niet gehad..
Dingen doorsturen dieje nie gezegd hebt zijn ook virussen enzo, gwn antivirusje opzetten toch.

6 string addict

Legacy Member
NovaHova zei:
Ow nvm, ja i see. Maar lol dat heb ik nog niet gehad..
Dingen doorsturen dieje nie gezegd hebt zijn ook virussen enzo.

Hmm ik bedoel eerder, iets wat je zegt, gewoon niet aankomt bij die persoon.

Heb ik de laatste dagen toch wel veel last van.

?therapy?

Legacy Member
Kben mezelf precies volledig kwijt :confused:
Kmoet er echt eens tussenuit ofzo pfft :s kheb zin om eens een weekje gewoon weg te gaan en alleen wat rond te trekken

NovaHova

Legacy Member
Ik heb dingen als, dat ik niet zie wanneer iemand me toevoegt en ik kan hun niet toevoegen.
Dan probeer ik een nieuw accountje te maken en gewoon al me contacts te importeren maar dan doet ie het niet voor en of ander reden. Dus zit ik hier nu met dat accountje dat ik niet zie of iemand me toevoegt of niet, brute pech.

Mss eens manueel 190 mensen adden lol.

ryoudragon

Legacy Member
Mijn ma die volledig flipt en begint te dreigen omdat ik - oh nee - anderhalve dag pauze ga nemen tussen het leren door. Want het is immers niet omdat ik elke dag om 7u30 opsta en doorleer tot 22 uur dat ik genoeg leer hoor, neenee!

Stel je voor dat ik mijn eigen planning zou durven maken! Wat een ramp. Dat ik, als meerderjarige, het zou wagen om zelf te beslissen wat ik leer en wanneer en voor mijzelf uit te maken of ik er ga raken met mijn werk of niet. Wat een schande! Ö

N1CK

Legacy Member
Onze pa die weer heel de dag slecht gezind gaat zijn, omdat ik rond 6u al wakker ben en meneer daardoor wakker wordt :ironic:

Ik ben gaan slapen om 22u, da's bijna 8 uur dat ik geslapen heb...
Langer kan ik echt niet blijven liggen en over de trappen zweven, don't think so :sop:

Rizla+

Legacy Member
Ik merk nu pas dat mn stretch uit mijn oor is (heb hem gevonden in mijn bed). Niks gevoeld. Nu probeer ik die er terug in te doen (is 8 MM), gaat niet, dus probeer ik er 6 MM in te doen, gaat ook niet, en 4 mm doet serieus veel zeer. Heb hem toch al bijna een jaar, en op 2-3 uurkes is dat zo snel toegegroeid :S.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan