Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?therapy? zei:Dierenbescherming op afsturen![]()
Dude87 zei:dat een visum aanvragen om te wonen en werken in australie blijkbaar heel moeilijk is als ge geen hoger diploma hebt![]()

denkimi zei:de weer heel consequente l*l van een pina. mij infractions geven wegens racisme voor een duidelijk ironisch bedoelde post en het echte racisme van elvis gewoon laten staan.
ge zou op den duur beginnen denken dat bepaalde troll-accounts hier gewoon dubbelaccounts van hem zijn, die speciaal bedoeld zijn om reacties uit te lokken zodat hij nog wat infractions kan geven.
Carrion zei:Ik betwijfel het dat gij daar ooit gaat binnen mogen![]()
zoekt u daar een lief ehDude87 zei:dat een visum aanvragen om te wonen en werken in australie blijkbaar heel moeilijk is als ge geen hoger diploma hebt![]()

chosen1 zei:Zoveel trolls op 9Lives
En dan echt met zo'n achterlijke threads alsof ze daarmee enig sociaal contact willen opwekken.
Bende retards.
SeriousFace zei:Damn zeg, weer iets beleefd. Ik was naar huis aan het fietsen, en zag een hondje zonder band en die er niet goed uitzag. Ik ben deze eventjes gevolgd, aan het denken wat mijn mogelijkheden waren, blauwe kruis enzo, maar opeens stopt die hond daar voor de deur van een huis. Die eigenaar komt buiten, kijkt naar die hond en schopt hem weer buiten. Ik wachtte eventjes, en de eigenaar kwam terug buiten. Ik vroeg hem of het zijn hond was, en hij begon direkt te roepen dat ik hem moest gerust laten. Ik zei gewoon dat ik wou helpen en twas al teveel, want hij werd agressief en bedreigde mij. Heb het dan maar gelaten, maar vind het nog altijd jammer voor dat hondje. Gdv marginalen tegenwoordig!
?therapy? zei:James Blake - Limit to your love
James Blake - CMYK
Vinyl bundel voor maar €14... sold out![]()
!
.glashelder zei:Hondje meepakken en naar 't asiel brengen. Als hij die een paar keer moet ophalen, zal hij dat rap beu zijn, en ofwel hem niet meer los buiten laten lopen, of hem gewoon niet meer komen halen (en dan komt de hond misschien terecht bij een beter baasje).
ns boy zei:Ik ga hem volgende maand live aan het werk zien, ik ben echt benieuwd!
Ook wel jammer voor u btw.
