Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SeriousFace

Legacy Member
Damn zeg, weer iets beleefd. Ik was naar huis aan het fietsen, en zag een hondje zonder band en die er niet goed uitzag. Ik ben deze eventjes gevolgd, aan het denken wat mijn mogelijkheden waren, blauwe kruis enzo, maar opeens stopt die hond daar voor de deur van een huis. Die eigenaar komt buiten, kijkt naar die hond en schopt hem weer buiten. Ik wachtte eventjes, en de eigenaar kwam terug buiten. Ik vroeg hem of het zijn hond was, en hij begon direkt te roepen dat ik hem moest gerust laten. Ik zei gewoon dat ik wou helpen en twas al teveel, want hij werd agressief en bedreigde mij. Heb het dan maar gelaten, maar vind het nog altijd jammer voor dat hondje. Gdv marginalen tegenwoordig!

NovaHova

Legacy Member
Tis zo, bel gwn dierenbescherming. Dien mens kent u toch nie en zal u nie vinde.

Arifiene

Legacy Member
?therapy? zei:
Dierenbescherming op afsturen :)

Er is geen adequate dierenbescherming in Belgie, het enige wat je kan doen is de FOD dierenwelzijn verwittigen.
Helaas zijn die onderbemand en geven ze gwn geen fuck om dieren.

Als de hond verwaarloosd is én hij zit buiten zonder leiband kun je de politie bellen, want een hond moeten buiten (op openbaar terrein) aan een leiband gehouden worden.

Crashtestdummy

Legacy Member
dat een visum aanvragen om te wonen en werken in australie blijkbaar heel moeilijk is als ge geen hoger diploma hebt :sop:

Carrion

Legacy Member
Dude87 zei:
dat een visum aanvragen om te wonen en werken in australie blijkbaar heel moeilijk is als ge geen hoger diploma hebt :sop:

Ik betwijfel het dat gij daar ooit gaat binnen mogen :unsure:

_ns_

Legacy Member
Zou zalig zijn als den Dude op zo'n grenscontrole-programma komt, waar hij prolly verdacht wordt van drugssmokkel ofoz :baard:

ng

Legacy Member
denkimi zei:
de weer heel consequente l*l van een pina. mij infractions geven wegens racisme voor een duidelijk ironisch bedoelde post en het echte racisme van elvis gewoon laten staan.
ge zou op den duur beginnen denken dat bepaalde troll-accounts hier gewoon dubbelaccounts van hem zijn, die speciaal bedoeld zijn om reacties uit te lokken zodat hij nog wat infractions kan geven.

Ge moet Elvis gewoon negeren. Houdt hij sneller z'n bakkes.

chosen1

Legacy Member
Zoveel trolls op 9Lives :s

En dan echt met zo'n achterlijke threads alsof ze daarmee enig sociaal contact willen opwekken.

Bende retards.

Chappii (oi22)

Legacy Member
chosen1 zei:
Zoveel trolls op 9Lives :s

En dan echt met zo'n achterlijke threads alsof ze daarmee enig sociaal contact willen opwekken.

Bende retards.

Ook mijnen ergernis van vandaag, 't zit hier echt gewoon vol met trolls.. :/

glashelder

Legacy Member
SeriousFace zei:
Damn zeg, weer iets beleefd. Ik was naar huis aan het fietsen, en zag een hondje zonder band en die er niet goed uitzag. Ik ben deze eventjes gevolgd, aan het denken wat mijn mogelijkheden waren, blauwe kruis enzo, maar opeens stopt die hond daar voor de deur van een huis. Die eigenaar komt buiten, kijkt naar die hond en schopt hem weer buiten. Ik wachtte eventjes, en de eigenaar kwam terug buiten. Ik vroeg hem of het zijn hond was, en hij begon direkt te roepen dat ik hem moest gerust laten. Ik zei gewoon dat ik wou helpen en twas al teveel, want hij werd agressief en bedreigde mij. Heb het dan maar gelaten, maar vind het nog altijd jammer voor dat hondje. Gdv marginalen tegenwoordig!

Hondje meepakken en naar 't asiel brengen. Als hij die een paar keer moet ophalen, zal hij dat rap beu zijn, en ofwel hem niet meer los buiten laten lopen, of hem gewoon niet meer komen halen (en dan komt de hond misschien terecht bij een beter baasje).

?therapy?

Legacy Member
James Blake - Limit to your love
James Blake - CMYK

Vinyl bundel voor maar €14... sold out :sop:

_ns_

Legacy Member
?therapy? zei:
James Blake - Limit to your love
James Blake - CMYK

Vinyl bundel voor maar €14... sold out :sop:

Ik ga hem volgende maand live aan het werk zien, ik ben echt benieuwd :D!


Ook wel jammer voor u btw :unsure:.

Arifiene

Legacy Member
glashelder zei:
Hondje meepakken en naar 't asiel brengen. Als hij die een paar keer moet ophalen, zal hij dat rap beu zijn, en ofwel hem niet meer los buiten laten lopen, of hem gewoon niet meer komen halen (en dan komt de hond misschien terecht bij een beter baasje).

Hier in het asiel van Brugge heeft em 75% kans (bij de katten is het toch 75%, honden iets minder dacht ik) om direct doodgespoten te worden ja. :ironic:
Kans op een baasje...
Als het niet zo tragisch was zou ik zeggen: Laat me niet lachen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan