Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
Cartek zei:
op kerstavond stond ik smiddags op voor te eten en stond zo ne pot paté in de frigo en ik had da allemaal tussen mijne boterham gesmeert.
achteraf bleek dat da foie gras was voor s'avonds. :D
mijn ma was nie content. :sop:
en achter meer dan een maand heeft ze dat eindelijk door :wtf:



ergernis van vandaag: spiegel afgereden van enen die ook over zijn baanvak uitweek en ik ga wss in fout gesteld worden aangezien dak gedronken had... kheb wel verklaard dak maar gedronken had achter het accident in mijnen maat zijn huis, den anderen bestuurder was agressief etc etc... de gewoonlijke zever

ZeRoX

Legacy Member
Men telenet internet dat altijd wegvalt sinds hun vernieuwing van het fibernetaanbod...

Dak mijn abonnement niet gaan aanpassen dedju :angry:

VinnyFlanders

Legacy Member
^MystiQ zei:
Krijgt ge daar dan een kick van? Ik heb dat één keer meegemaakt en het enige wat ik wou was zo snel mogelijk weglopen want tegenover 10 man .. :p

Bwa, ik was wel redelijk in mijn nopjes ja. Maar nog voor ze iets konden doen hadden mijn maten door dat ik niet meer volgde, en dan is er toch tussenbeide gekomen :p

VinnyFlanders

Legacy Member
Dude87 zei:
en achter meer dan een maand heeft ze dat eindelijk door :wtf:



ergernis van vandaag: spiegel afgereden van enen die ook over zijn baanvak uitweek en ik ga wss in fout gesteld worden aangezien dak gedronken had... kheb wel verklaard dak maar gedronken had achter het accident in mijnen maat zijn huis, den anderen bestuurder was agressief etc etc... de gewoonlijke zever

Als ge gedronken hebt geeft ge dieje toch gewoon 100 euro ofzo...

VinnyFlanders

Legacy Member
ns boy zei:
Vechtersbaas vinny :cool:

'k Had niet gevochten toen (TISdance) :p
De rest van den avond wel genoeg zitten rondkijken en sommige plaatsen toch wel gemeden. In de Rots moet ik mijne kop ook niet meer laten zien :sad:

^MystiQ

Legacy Member
Dude87 zei:
ergernis van vandaag: spiegel afgereden van enen die ook over zijn baanvak uitweek en ik ga wss in fout gesteld worden aangezien dak gedronken had... kheb wel verklaard dak maar gedronken had achter het accident in mijnen maat zijn huis, den anderen bestuurder was agressief etc etc... de gewoonlijke zever

Dus je ging zelf ook over de lijn met uw wagen, bovendien had je gedronken en dan ben je zelfs nog verbaasd dat je in fout zal gesteld worden? Dat gij nog niet eens zwaarder tegen de lamp zijt gelopen blijft voor mij een groot raadsel.

VinnyFlanders zei:
Bwa, ik was wel redelijk in mijn nopjes ja. Maar nog voor ze iets konden doen hadden mijn maten door dat ik niet meer volgde, en dan is er toch tussenbeide gekomen :p

Wie blijft er nu alleen staan tegenover 10 man? Ofwel zijt ge een dommerik, ofwel waren ze 5 jaar jonger en kon ge ze gemakkelijk angstig krijgen :p

VinnyFlanders

Legacy Member
Ik geraakte niet echt weg en ze waren mij al heen en weer aan't duwen, dus ik was wel al wa voorbereid en wilde er het beste van maken he :p

Trouwens, hoe ge eruit ziet maakt mij niet echt bang of geeft mij niet echt zelfvertrouwen... Da's allemaal hetzelfde :p

nonkel wulle

Legacy Member
Fucking internet rippers

Ik had dees besteld + verzending

Nintendo 64 Trucker hat mesh hat - Even More Trucker Hats

Na een maand nog steeds niet toegekomen, begin ik eftjes op internet op te zoeken naar reviews. Blijkbaar vinden ze het daar nie nodig om international shipping orders te verwerken. Mail kennen ze daar precies niet aangezien ze niet kunnen antwoorden.

Matt Flynn - meshhat.com | Rip-off Report: 516693

DIKKE RIP


Les van vandaag: ZELFS EEN YAHOO 5 STAR STORE KUNDE NIMEER VERTROUWEN TEGENWOORDIG:angry:

Bontus

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Fucking internet rippers

Ik had dees besteld + verzending

Nintendo 64 Trucker hat mesh hat - Even More Trucker Hats

Na een maand nog steeds niet toegekomen, begin ik eftjes op internet op te zoeken naar reviews. Blijkbaar vinden ze het daar nie nodig om international shipping orders te verwerken. Mail kennen ze daar precies niet aangezien ze niet kunnen antwoorden.

Matt Flynn - meshhat.com | Rip-off Report: 516693

DIKKE RIP


Les van vandaag: ZELFS EEN YAHOO 5 STAR STORE KUNDE NIMEER VERTROUWEN TEGENWOORDIG:angry:
Oei.:)

Arifiene

Legacy Member
Zaterdagmiddagonlineshoppingspree...
En nu moet ik wachten op de leveringen :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan