PC_Freak
Legacy Member
ns boy zei:Ik lees net dat er een dode gevallen is in Aalst, op een plek waar ik nog vaak kwam![]()
Details?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ns boy zei:Ik lees net dat er een dode gevallen is in Aalst, op een plek waar ik nog vaak kwam![]()
Dillyracer zei:Noord-Afrika staat bij wijze van spreken in brand en het hoofdpunt van het VRT-nieuws is Kim Clijsters.
Chappii (oi22) zei:Vrij logisch IMO.
Meer mensen zijn geïnteresseerd in Kim dan in Noord-Afrika, denk ik.
eXe./special zei:vrij veel mensen zijn ook geïnteresseerd in TETTEN, maar daar wordt dan weer niets over vermeld?

ns boy zei:Ik lees net dat er een dode gevallen is in Aalst, op een plek waar ik nog vaak kwam![]()

ns boy zei:Ik lees net dat er een dode gevallen is in Aalst, op een plek waar ik nog vaak kwam![]()
phixiuZ zei:Heb het vanmorgen ook gehoord van de zus, kon het eerst niet geloven, maar als gij het ook gehoord hebt. Weet ge meer? Is het iemand van SJC?![]()
Het enigste wat ik weet was dat ze iemand hebben afgevoerd met nen brancard en dat hij genen hartslag meer had.
ns boy zei:Ik lees net dat er een dode gevallen is in Aalst, op een plek waar ik nog vaak kwam![]()
ns boy zei:'t Wordt is gevochten op een moment dat ik er natuurlijk niet bij ben.
Ge wilt daar echt niet bij zijn zenne.ns boy zei:Amai, nog nooit meegemaakt. Ik heb't al gehoord van enkele die wat toegetakeld zijn.
Ik vraag mij dan wel af wie dat zo vecht, toch niet te veel SJC'rs?
Ik ken er ook al verschillende die ginder alles hebben mogen afgeven. En de politie weet goed genoeg dat ze ginder op bepaalde tijdstippen beter iemand zetten...PC_Freak zei:Allez leuk. En ik heb gisteren gehoord dat er donderdag aan het station van Aalst iemand is overvallen + messteek gekregen door een kleine bende zwarte medemensen.