Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Noord-Afrika staat bij wijze van spreken in brand en het hoofdpunt van het VRT-nieuws is Kim Clijsters.

Chappii (oi22)

Legacy Member
Dillyracer zei:
Noord-Afrika staat bij wijze van spreken in brand en het hoofdpunt van het VRT-nieuws is Kim Clijsters.

Vrij logisch IMO.
Meer mensen zijn geïnteresseerd in Kim dan in Noord-Afrika, denk ik.

Anoniem04

Legacy Member
Het kan mij niet schelen, Sportnieuws is sportnieuws en gewoon nieuws is gewoon nieuws. Wat er nu gebeurd in Noord-Afrika is een pak interessanter en waarschijnlijk geschiedenis in de maak.

pie-jie

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Vrij logisch IMO.
Meer mensen zijn geïnteresseerd in Kim dan in Noord-Afrika, denk ik.

vrij veel mensen zijn ook geïnteresseerd in TETTEN, maar daar wordt dan weer niets over vermeld?

phixiuZ

Legacy Member
ns boy zei:
Ik lees net dat er een dode gevallen is in Aalst, op een plek waar ik nog vaak kwam :x

Heb het vanmorgen ook gehoord van de zus, kon het eerst niet geloven, maar als gij het ook gehoord hebt. Weet ge meer? Is het iemand van SJC? :x

Het enigste wat ik weet was dat ze iemand hebben afgevoerd met nen brancard en dat hij genen hartslag meer had.

_ns_

Legacy Member
phixiuZ zei:
Heb het vanmorgen ook gehoord van de zus, kon het eerst niet geloven, maar als gij het ook gehoord hebt. Weet ge meer? Is het iemand van SJC? :x

Het enigste wat ik weet was dat ze iemand hebben afgevoerd met nen brancard en dat hij genen hartslag meer had.

Eén van m'n kameraden kende die kerel, ma klaat die atm beetje met rust.

't Is alleszinds niet van te vechten of zelf drugs te nemen. Sommigen zeggen iets in z'n drank gedaan, maar da's belange niet zeker.

Morrissey

Legacy Member
ns boy zei:
Ik lees net dat er een dode gevallen is in Aalst, op een plek waar ik nog vaak kwam :x

En ik was er. Ik heb er enkel gezien dat hij werd afgevoerd, maar zo'n gevolgen, daar hou je geen rekening mee. Ik kende hem niet, maar fuck, dat geeft toch een slecht gevoel.

Geen idee waarvan het is trouwens, maar met al die gevechten gisteren zou het mij niet verwonderen dat hij een fatale slag heeft gekregen. Het was er los over gisteren, echt ni plezant.

Edit: Het zou een scoutsleider zijn, maar weet niet van welke gezelschap. Geen SJC-er, maar maakt het uiteraard niet minder erg...

_ns_

Legacy Member
't Wordt is gevochten op een moment dat ik er natuurlijk niet bij ben :(.

Morrissey

Legacy Member
ns boy zei:
't Wordt is gevochten op een moment dat ik er natuurlijk niet bij ben :(.

Der is écht veel gevochten. Binnen en buiten The Factory, op een gegeven moment buiten aan de oxy was't met een kleine 50 mensen.

Hij zou trouwens van't podium gevallen zijn...

_ns_

Legacy Member
Amai, nog nooit meegemaakt :x. Ik heb't al gehoord van enkele die wat toegetakeld zijn.

Ik vraag mij dan wel af wie dat zo vecht, toch niet te veel SJC'rs?

PC_Freak

Legacy Member
Allez leuk. En ik heb gisteren gehoord dat er donderdag aan het station van Aalst iemand is overvallen + messteek gekregen door een kleine bende zwarte medemensen.

VinnyFlanders

Legacy Member
ns boy zei:
Amai, nog nooit meegemaakt :x. Ik heb't al gehoord van enkele die wat toegetakeld zijn.

Ik vraag mij dan wel af wie dat zo vecht, toch niet te veel SJC'rs?
Ge wilt daar echt niet bij zijn zenne.


PC_Freak zei:
Allez leuk. En ik heb gisteren gehoord dat er donderdag aan het station van Aalst iemand is overvallen + messteek gekregen door een kleine bende zwarte medemensen.
Ik ken er ook al verschillende die ginder alles hebben mogen afgeven. En de politie weet goed genoeg dat ze ginder op bepaalde tijdstippen beter iemand zetten...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan