Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hollow

Legacy Member
Fucking hell. Zat daarstraks naar Paranormal Activity 2 (piraten enal) te kijken terwijl ik alleen thuis was. Nét na een verschietmoment komt mijn zus hier mijn kamer binnen! :eek: Nog NOOIT zo hard verschoten! Ben er nog altijd niet goed van, 50 jaar ouder en ik was sowieso doodgevallen. :(

mla

Legacy Member
Binne dikke 4u de trein pakken voor mijn examen en ik moet nog meer dan de helft van de cursus doen. Kga morgen eens kijken voor een job denk ik want dat is nu al het derde jaar op rij dat ik er zo mijn voeten aan veeg. School kan me echt niet meer boeien...

Shyheim

Legacy Member
Lulukai zei:
kheb deze morgen examen gehad, maar kheb nog altijd zoveel hoofdpijn dak ni kan beginnen leren vo mijn volgend examen :cry:

******

ik blok mij al twee weken aan een stuk de kloten van mijn lijf. maar 'k heb dan ook tijdens het jaar gene zak gedaan.

Gundosao

Legacy Member
Der stopt hier nen auto van taxipost, ik blij omdat ik dacht dat het mijn pakketje was dat al 3 a 4 maand weg blijft.
Hij reed gewoon door :(

Arifiene

Legacy Member
Gundosao zei:
Der stopt hier nen auto van taxipost, ik blij omdat ik dacht dat het mijn pakketje was dat al 3 a 4 maand weg blijft.
Hij reed gewoon door :(

Geef de hoop niet op.
Mijn pakje is ook pas na 2,5 maand toegekomen.
T kwam dan ook wel uit Londen, volgens mij hebben ze het tevoet naar hier gebracht ofzo. :sop:

pietje frietje

Legacy Member
Shyheim zei:
******

ik blok mij al twee weken aan een stuk de kloten van mijn lijf. maar 'k heb dan ook tijdens het jaar gene zak gedaan.

² Ik wel al 4 - 5 weken

Aaargh! Nog een weekse: 2 examens

Mr meeste van mijn maten (hogeschool) al meer dan een week gedaan :wtf:
En paar maten van unief nu ook maandag :sad:

bludgeoned

Legacy Member
Arifiene zei:
Geef de hoop niet op.
Mijn pakje is ook pas na 2,5 maand toegekomen.
T kwam dan ook wel uit Londen, volgens mij hebben ze het tevoet naar hier gebracht ofzo. :sop:
Ben ik dan de enige die nooit problemen heeft met de post?
Zondag batterijen besteld uit Groot-Brittannië en woensdag zaten die al in de bus. Boeken van play, amazon en thebookdepository (zowel nieuw als tweede hands) ook allemaal in minder dan een week hier.
Deze week zelfs nog een gratis enveloppe gekregen voor een dertig A4 bladzijden die ik moest opsturen. Aangezien ik enkel per 20 stuks kon kopen en ik de prijs veel te hoog vond, was de postbeambte zo vriendelijk om eentje gratis te geven.

Arifiene

Legacy Member
bludgeoned zei:
Ben ik dan de enige die nooit problemen heeft met de post?
Zondag batterijen besteld uit Groot-Brittannië en woensdag zaten die al in de bus. Boeken van play, amazon en thebookdepository (zowel nieuw als tweede hands) ook allemaal in minder dan een week hier.
Deze week zelfs nog een gratis enveloppe gekregen voor een dertig A4 bladzijden die ik moest opsturen. Aangezien ik enkel per 20 stuks kon kopen en ik de prijs veel te hoog vond, was de postbeambte zo vriendelijk om eentje gratis te geven.

Twas ook de eerste keer dat het zo lang duurde hoor, ik bestel enorm veel (eigenlijk té veel :p) van amazon, bookdepository, etc.

Dit waren 5 boeken. Redelijk groot pakketje. Ze hadden het in Belgie overgegeven aan Taxipost en sindsdien was het spoorloos. Ik had zelfs klacht ingediend bij de post (echt belachelijk wat ge daar allemaal moet voor doen trouwens), maar uiteraard niets meer van gehoord.
En ineens, een maand na die klacht kwam de postbode aanbellen.
Ik dacht nog van 'unk, ik heb niets besteld'...
En twas mijn pakje :love:.

_ns_

Legacy Member
bludgeoned zei:
Ben ik dan de enige die nooit problemen heeft met de post?
Zondag batterijen besteld uit Groot-Brittannië en woensdag zaten die al in de bus. Boeken van play, amazon en thebookdepository (zowel nieuw als tweede hands) ook allemaal in minder dan een week hier.
Deze week zelfs nog een gratis enveloppe gekregen voor een dertig A4 bladzijden die ik moest opsturen. Aangezien ik enkel per 20 stuks kon kopen en ik de prijs veel te hoog vond, was de postbeambte zo vriendelijk om eentje gratis te geven.

Eigenlijk is het hier een tijdje slechter gegaan (trager, soms wat beschadigd), maar de laatste maanden heb ik echt niet te klagen. Zaken uit Engeland komen vaak zelf sneller toe dan nationale pakjes. De postbode is trouwens ook altijd vroeger dan we gewoon waren :).

Mag wel met hun opgedreven prijzen :sop:.

VinnyFlanders

Legacy Member
Ik zet hier normaal mijn verwarming op + deur toe als ik kou heb. Mijn deur was nu al een half uur toe en twas nog steeds niet warm. Dan zie ik dat ik de verwarming ben vergeten aanzetten :(

Atrox

Legacy Member
Gundosao zei:
Der stopt hier nen auto van taxipost, ik blij omdat ik dacht dat het mijn pakketje was dat al 3 a 4 maand weg blijft.
Hij reed gewoon door :(

Mijn pakket is ooit na 6 maand aangekomen, kapot :unsure:

Avondland

Legacy Member
Docenten die de examenresultaten beschikbaar zouden maken om 11 uur, maar het nog altijd niet gedaan hebben ...

stormtrooper

Legacy Member
Het feit dat mijn docente haar cursus niet af was voor het begin van het schooljaar en dat ik dus 500 pagina's aan slides mag afprinten. En dan verklaart de hogeschool trots dat de cursussen voor eerstejaars gratis zijn :doh:

_ns_

Legacy Member
Ik lees net dat er een dode gevallen is in Aalst, op een plek waar ik nog vaak kwam :x

Gundosao

Legacy Member
Arifiene zei:
Geef de hoop niet op.
Mijn pakje is ook pas na 2,5 maand toegekomen.
T kwam dan ook wel uit Londen, volgens mij hebben ze het tevoet naar hier gebracht ofzo. :sop:

't mijn komt uit belgië, winkel is ondertussen al gesloten dus ik verwacht er niks meer van.
Chance dat het maar om een klein bedrag ging.

Duckwhisperer

Legacy Member
Hier in Aalst steekt er soms eens een dood konijn in nen broodautomaat. :p


:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan