bludgeoned zei:
Ben ik dan de enige die nooit problemen heeft met de post?
Zondag batterijen besteld uit Groot-Brittannië en woensdag zaten die al in de bus. Boeken van play, amazon en thebookdepository (zowel nieuw als tweede hands) ook allemaal in minder dan een week hier.
Deze week zelfs nog een gratis enveloppe gekregen voor een dertig A4 bladzijden die ik moest opsturen. Aangezien ik enkel per 20 stuks kon kopen en ik de prijs veel te hoog vond, was de postbeambte zo vriendelijk om eentje gratis te geven.
Twas ook de eerste keer dat het zo lang duurde hoor, ik bestel enorm veel (eigenlijk té veel

) van amazon, bookdepository, etc.
Dit waren 5 boeken. Redelijk groot pakketje. Ze hadden het in Belgie overgegeven aan Taxipost en sindsdien was het spoorloos. Ik had zelfs klacht ingediend bij de post (echt belachelijk wat ge daar allemaal moet voor doen trouwens), maar uiteraard niets meer van gehoord.
En ineens, een maand na die klacht kwam de postbode aanbellen.
Ik dacht nog van 'unk, ik heb niets besteld'...
En twas mijn pakje

.