Bosvos
Legacy Member
Al sinds vorige week zaterdag waren er plannen om nog eens weg te gaan, vandaag pols ik even wie er allemaal meegaat en krijg ik het antwoord dat er vrijwel niemand komt en dat het dan weer niet doorgaat. Alweer lekker op tijd en ik had net iemand afgewimpeld omdat ik al iets anders te doen had.
Op den duur zou ne mens gewoon op zijne alleene met een gazet aan de toog van een bruin café moeten gaan zitten.
Op den duur zou ne mens gewoon op zijne alleene met een gazet aan de toog van een bruin café moeten gaan zitten.


nu weer egypte ..
geniaal


)
