Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GTXpower

Legacy Member
Damn, zijn idd wel klootzakke soms die examinators.. Kwas den 1ste keer ook gebuist omdak aan de kant moest voor nen tegeligger die ver tege menne spiegel reed.. En ik lichtjes op den borduur ree. -_-'

Karre

Legacy Member
PC_Freak zei:
Mijn ergernis is dat er nu echt al mensen zijn die het abnormaal vinden dat iemand wel nog rijdt zoals het moet, en zich niet laat opjagen door wat ego's. 't Zal niet meer passen in de wereld van vandaag zeker?

Nogmaals, het verkeer ophouden door trager te rijden dan de maximum snelheid is niet volgens de regels en niet zoals het moet. Daarbij hou ik mij perfect aan de regels ook en krijg ik het ook van die chauffeurs die beter niet zouden rijden omdat ze enkelen toch alleen maar ophouden.

Nu we toch het over de snelheid hebben. Wat is dat met al die 90 banen die plots 70 worden? Bijvoorbeeld die steenweg van Schoonaarde naar Dendermonde. Die baan is recht, ligt deftig en toch mag je er nog maar 70 rijden. Iemand mag mij toch ook wel eens uitleggen waarom en voor de veiligheid moest het niet want er gebeuren daar toch voor zover ik weet nooit ongelukken. De bebouwing staat ver van de weg als het er dan al is en het fietspad ligt ook mooi ver van de baan.

GTXpower

Legacy Member
Karre zei:
Nogmaals, het verkeer ophouden door trager te rijden dan de maximum snelheid is niet volgens de regels en niet zoals het moet. Daarbij hou ik mij perfect aan de regels ook en krijg ik het ook van die chauffeurs die beter niet zouden rijden omdat ze enkelen toch alleen maar ophouden.

True, alsek 1 ding haat zijnt mense da trager rijde dan toegelaten. :D zo 50 waar ge 70 moogt enz grr.

DeViL-M4N

Legacy Member
Karre zei:
Nogmaals, het verkeer ophouden door trager te rijden dan de maximum snelheid is niet volgens de regels en niet zoals het moet. Daarbij hou ik mij perfect aan de regels ook en krijg ik het ook van die chauffeurs die beter niet zouden rijden omdat ze enkelen toch alleen maar ophouden.

Nu we toch het over de snelheid hebben. Wat is dat met al die 90 banen die plots 70 worden? Bijvoorbeeld die steenweg van Schoonaarde naar Dendermonde. Die baan is recht, ligt deftig en toch mag je er nog maar 70 rijden. Iemand mag mij toch ook wel eens uitleggen waarom en voor de veiligheid moest het niet want er gebeuren daar toch voor zover ik weet nooit ongelukken. De bebouwing staat ver van de weg als het er dan al is en het fietspad ligt ook mooi ver van de baan.
misschien omdat die mensen die daar wonen het beu zijn naast een autostrade te wonen, want geef nu maar toe, als er 90 staat, rijden de meeste 100-110

dus nu staat er 70, de meeste rijden toch geen 70 maar 80-90

Smashy

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
misschien omdat die mensen die daar wonen het beu zijn naast een autostrade te wonen, want geef nu maar toe, als er 90 staat, rijden de meeste 100-110

dus nu staat er 70, de meeste rijden toch geen 70 maar 80-90
Dus jij gaat dit counteren door veel te traag te rijden?
Two wrongs don't make a right ;)

Fraze

Legacy Member
GTXpower zei:
Damn, zijn idd wel klootzakke soms die examinators.. Kwas den 1ste keer ook gebuist omdak aan de kant moest voor nen tegeligger die ver tege menne spiegel reed.. En ik lichtjes op den borduur ree. -_-'

Goh ik had een vrouw & die was echt nie streng. kzen met parkere op den borduur gegaan & ze zee kei droog "kheb niks gevoeld". Ik had veel chance :woohoo:

DeViL-M4N

Legacy Member
Smashy zei:
Dus jij gaat dit counteren door veel te traag te rijden?
Two wrongs don't make a right ;)
nee ik rij de aangeduide snelheid, 50 - 70 - 90 enz, maar mijn kilometriek is er 4km af, dus ja ik rij dikwijls 4km/h te traag en tijd dat ik daarmee verlies, ongelooflijk

gStar

Legacy Member
Ergernis van vandaag.

Dak nog 2 a 3 weken moet wachten tot ze mijne nieuwe LCD kunnen leveren :(

Karre

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
misschien omdat die mensen die daar wonen het beu zijn naast een autostrade te wonen, want geef nu maar toe, als er 90 staat, rijden de meeste 100-110

dus nu staat er 70, de meeste rijden toch geen 70 maar 80-90

"de bebouwing staat ver van de weg als het er al dan is"

Trouwens, je weet zo iets op voorhand als je er komt wonen. Dat is net zo even idioot als verhuizen naast een vliegveld of een pretpark om dan te gaan klagen dat er geluidsoverlast is.


DeViL-M4N zei:
nee ik rij de aangeduide snelheid, 50 - 70 - 90 enz, maar mijn kilometriek is er 4km af, dus ja ik rij dikwijls 4km/h te traag en tijd dat ik daarmee verlies, ongelooflijk

Als je het weet, waarom rij je dan gewoon geen 54 km/u. En zoals ik al eerder zei, die correctie is toch 10% op de toegelaten snelheid. Er iets boven zitten is geen ramp hoor en nog steeds volgens de regels tenzij je pietje precies wilt uithangen.

PC_Freak

Legacy Member
Karre zei:
Nogmaals, het verkeer ophouden door trager te rijden dan de maximum snelheid is niet volgens de regels en niet zoals het moet. Daarbij hou ik mij perfect aan de regels ook en krijg ik het ook van die chauffeurs die beter niet zouden rijden omdat ze enkelen toch alleen maar ophouden.

Staat hier nu al enkele keren dat hij wel de aangegeven snelheid rijdt. Op paar km/h na. Dat gezaag over een verschil van 5 km/h is er echt over.

Als iemand vertraagt omdat je in zijn gat zit te boren, dan vraag je er zelf om. Bumperkleven is evenzeer verboden. Het probleem hier is gewoon dat velen absoluut geen tegenwind willen dulden op de baan. Iemand die écht te traag rijdt, ok, maar gaan zagen omdat iemand wat trager rijdt nadat je hem hebt zitten intimideren...

Is alsof je één een slag verkoopt zonder goede reden, en je krijgt een klop terug en gaat dan tegen iedereen verkopen dat het ne gevaarlijke zot is die mensen afklopt.

DeViL-M4N

Legacy Member
Karre zei:
"de bebouwing staat ver van de weg als het er al dan is"

Trouwens, je weet zo iets op voorhand als je er komt wonen. Dat is net zo even idioot als verhuizen naast een vliegveld of een pretpark om dan te gaan klagen dat er geluidsoverlast is.
ninoofsesteenweg is ook zo, 4 vakken en max 70, kheb mij daar nu es nog nooit aan gestoord, waarom al die haast?

Karre

Legacy Member
PC_Freak zei:
Staat hier nu al enkele keren dat hij wel de aangegeven snelheid rijdt. Op paar km/h na. Dat gezaag over een verschil van 5 km/h is er echt over.

Als iemand vertraagt omdat je in zijn gat zit te boren, dan vraag je er zelf om. Bumperkleven is evenzeer verboden. Het probleem hier is gewoon dat velen absoluut geen tegenwind willen dulden op de baan. Iemand die écht te traag rijdt, ok, maar gaan zagen omdat iemand wat trager rijdt nadat je hem hebt zitten intimideren...

Is alsof je één een slag verkoopt zonder goede reden, en je krijgt een klop terug en gaat dan tegen iedereen verkopen dat het ne gevaarlijke zot is die mensen afklopt.

Trager gaan rijden omdat je in je gat gebeten bent is net zo dom als in iemand zijn gat zitten te duwen omdat je ongeduldig bent. Eigenlijk is die tegenreactie dan nog eens kinderachtig ook.

DeViL-M4N zei:
ninoofsesteenweg is ook zo, 4 vakken en max 70, kheb mij daar nu es nog nooit aan gestoord, waarom al die haast?

Als het de baan is die ik denk dat het is is het dan ook enkel maar 70 aan de rode lichten. Tijdbesparing trouwens. Van 90 in plaats van 70 bespaart je toch al enkele minuten als het echt een lange rit is.

Deekay

Legacy Member
Eigelijk is da best raar want ik doe het ook, staat er een plakaat 50, rij ik 60, staat er 70, rij ik 80, is hier een psychologische verklaring achter ofzo? :P

e.House

Legacy Member
ah zijn de coole jongens van het forum nog altijd aan het discussiëren over hoe goed en hoe snel ze wel niet kunnen rijden. :sleep:

Preske

Legacy Member
pakje thehut is zo goed als gestolen. weet iemand hoe ge de mannen van thehut.com kunt bereiken? ze geven nergens een contact adress op hun site.

DeViL-M4N

Legacy Member
Smashy zei:
Ik dacht het niet...
https://www.beyondgaming.be/forums

enkele posts later en quote van verkeersreglement over te traag rijden gaan zijn posts wel ineens veranderen :p
ik die post VOLG ik aan 50-60, ben ik niet de eerste die dus de snelheid bepaald

als die kerel 50-60 rijdt waar 90 mag, kan hij waarschijnlijk niet goed rijden, lijkt me het gevaarlijkst om dan nog te beginnen toeteren of andere gevaarlijke situaties uit te lokken

begrijpend lezen iemand?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan