waffel
Legacy Member
GTXpower zei:Der reed niemand achter u?
nee
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GTXpower zei:Der reed niemand achter u?
PC_Freak zei:Mijn ergernis is dat er nu echt al mensen zijn die het abnormaal vinden dat iemand wel nog rijdt zoals het moet, en zich niet laat opjagen door wat ego's. 't Zal niet meer passen in de wereld van vandaag zeker?
Karre zei:Nogmaals, het verkeer ophouden door trager te rijden dan de maximum snelheid is niet volgens de regels en niet zoals het moet. Daarbij hou ik mij perfect aan de regels ook en krijg ik het ook van die chauffeurs die beter niet zouden rijden omdat ze enkelen toch alleen maar ophouden.
zo 50 waar ge 70 moogt enz grr.misschien omdat die mensen die daar wonen het beu zijn naast een autostrade te wonen, want geef nu maar toe, als er 90 staat, rijden de meeste 100-110Karre zei:Nogmaals, het verkeer ophouden door trager te rijden dan de maximum snelheid is niet volgens de regels en niet zoals het moet. Daarbij hou ik mij perfect aan de regels ook en krijg ik het ook van die chauffeurs die beter niet zouden rijden omdat ze enkelen toch alleen maar ophouden.
Nu we toch het over de snelheid hebben. Wat is dat met al die 90 banen die plots 70 worden? Bijvoorbeeld die steenweg van Schoonaarde naar Dendermonde. Die baan is recht, ligt deftig en toch mag je er nog maar 70 rijden. Iemand mag mij toch ook wel eens uitleggen waarom en voor de veiligheid moest het niet want er gebeuren daar toch voor zover ik weet nooit ongelukken. De bebouwing staat ver van de weg als het er dan al is en het fietspad ligt ook mooi ver van de baan.
Dus jij gaat dit counteren door veel te traag te rijden?DeViL-M4N zei:misschien omdat die mensen die daar wonen het beu zijn naast een autostrade te wonen, want geef nu maar toe, als er 90 staat, rijden de meeste 100-110
dus nu staat er 70, de meeste rijden toch geen 70 maar 80-90

GTXpower zei:Damn, zijn idd wel klootzakke soms die examinators.. Kwas den 1ste keer ook gebuist omdak aan de kant moest voor nen tegeligger die ver tege menne spiegel reed.. En ik lichtjes op den borduur ree. -_-'

nee ik rij de aangeduide snelheid, 50 - 70 - 90 enz, maar mijn kilometriek is er 4km af, dus ja ik rij dikwijls 4km/h te traag en tijd dat ik daarmee verlies, ongelooflijkSmashy zei:Dus jij gaat dit counteren door veel te traag te rijden?
Two wrongs don't make a right![]()
DeViL-M4N zei:misschien omdat die mensen die daar wonen het beu zijn naast een autostrade te wonen, want geef nu maar toe, als er 90 staat, rijden de meeste 100-110
dus nu staat er 70, de meeste rijden toch geen 70 maar 80-90
DeViL-M4N zei:nee ik rij de aangeduide snelheid, 50 - 70 - 90 enz, maar mijn kilometriek is er 4km af, dus ja ik rij dikwijls 4km/h te traag en tijd dat ik daarmee verlies, ongelooflijk
Karre zei:Nogmaals, het verkeer ophouden door trager te rijden dan de maximum snelheid is niet volgens de regels en niet zoals het moet. Daarbij hou ik mij perfect aan de regels ook en krijg ik het ook van die chauffeurs die beter niet zouden rijden omdat ze enkelen toch alleen maar ophouden.
ninoofsesteenweg is ook zo, 4 vakken en max 70, kheb mij daar nu es nog nooit aan gestoord, waarom al die haast?Karre zei:"de bebouwing staat ver van de weg als het er al dan is"
Trouwens, je weet zo iets op voorhand als je er komt wonen. Dat is net zo even idioot als verhuizen naast een vliegveld of een pretpark om dan te gaan klagen dat er geluidsoverlast is.
PC_Freak zei:Staat hier nu al enkele keren dat hij wel de aangegeven snelheid rijdt. Op paar km/h na. Dat gezaag over een verschil van 5 km/h is er echt over.
Als iemand vertraagt omdat je in zijn gat zit te boren, dan vraag je er zelf om. Bumperkleven is evenzeer verboden. Het probleem hier is gewoon dat velen absoluut geen tegenwind willen dulden op de baan. Iemand die écht te traag rijdt, ok, maar gaan zagen omdat iemand wat trager rijdt nadat je hem hebt zitten intimideren...
Is alsof je één een slag verkoopt zonder goede reden, en je krijgt een klop terug en gaat dan tegen iedereen verkopen dat het ne gevaarlijke zot is die mensen afklopt.
DeViL-M4N zei:ninoofsesteenweg is ook zo, 4 vakken en max 70, kheb mij daar nu es nog nooit aan gestoord, waarom al die haast?
Ik dacht het niet...PC_Freak zei:Staat hier nu al enkele keren dat hij wel de aangegeven snelheid rijdt. Op paar km/h na. Dat gezaag over een verschil van 5 km/h is er echt over.

ik die post VOLG ik aan 50-60, ben ik niet de eerste die dus de snelheid bepaaldSmashy zei:Ik dacht het niet...
https://www.beyondgaming.be/forums
enkele posts later en quote van verkeersreglement over te traag rijden gaan zijn posts wel ineens veranderen![]()
Preske zei:pakje thehut is zo goed als gestolen. weet iemand hoe ge de mannen van thehut.com kunt bereiken? ze geven nergens een contact adress op hun site.