Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
Deekay zei:
Eigelijk is da best raar want ik doe het ook, staat er een plakaat 50, rij ik 60, staat er 70, rij ik 80, is hier een psychologische verklaring achter ofzo? :P

Je kan geen cijfers lezen?

Smashy

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
ik die post VOLG ik aan 50-60, ben ik niet de eerste die dus de snelheid bepaald

begrijpend lezen iemand?
begrijpend lezen :rofl: grappig dat jij dat zegt
mijn eerste post hier enkele pagina's geleden was er omdat iemand veel te traag reed en jij reageerde er op alsof ik één of andere snelheidsduivel was terwijl je zelf in een latere post zegt dat 30 km/u te traag te veel is...volgende keer iets minder snel op je paard springen?

overigens vond ik het wel grappig hoe je gedacht precies veranderde nadat er enkele posts waren met het verkeersreglement :D

DeViL-M4N

Legacy Member
Smashy zei:
begrijpend lezen :rofl: grappig dat jij dat zegt
mijn eerste post hier enkele pagina's geleden was er omdat iemand veel te traag reed en jij reageerde er op alsof ik één of andere snelheidsduivel was terwijl je zelf in een latere post zegt dat 30 km/u te traag te veel is...volgende keer iets minder snel op je paard springen?

overigens vond ik het wel grappig hoe je gedacht precies veranderde nadat er enkele posts waren met het verkeersreglement :D
30km is te traag ja, maar geen reden om te frustreren, toetteren ed...

Mephisto

Legacy Member
Preske zei:
pakje thehut is zo goed als gestolen. weet iemand hoe ge de mannen van thehut.com kunt bereiken? ze geven nergens een contact adress op hun site.
Gestolen? Hoe kom je erbij?
Ik wacht toch ook al een tijdje op een pakje van thehut...

Smashy

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
30km is te traag ja, maar geen reden om te frustreren, toetteren ed...
sorry dat ik me frustreer aan mensen die verkeersregels voor mijn neus overtreden :)

toeteren doe ik in dit geval nooit, wie weet krijgt die ouwe zak een hartaanval ofzo :unsure:

DeViL-M4N

Legacy Member
Smashy zei:
sorry dat ik me frustreer aan mensen die verkeersregels voor mijn neus overtreden :)

toeteren doe ik in dit geval nooit, wie weet krijgt die ouwe zak een hartaanval ofzo :unsure:
ik vind zotte chauffeurs al een stuk gevaarlijker, met hun optrekken, rechts voorbij vliegen ed, de kans dat die oude zak iets uitsteekt is klein, tenzij doodvallen ofc ;)

Preske

Legacy Member
Mephisto zei:
Gestolen? Hoe kom je erbij?
Ik wacht toch ook al een tijdje op een pakje van thehut...

Ik heb er twee besteld, allebei op de zelfde tijd verscheept.
een is al een week geleden aangekomen, de andere niet.

1+1=2

wireke

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
ik vind zotte chauffeurs al een stuk gevaarlijker, met hun optrekken, rechts voorbij vliegen ed, de kans dat die oude zak iets uitsteekt is klein, tenzij doodvallen ofc ;)

(Veel) te traag rijden veroorzaakt eveneens gevaarlijke verkeerssituaties en zou even hard beboet moeten worden als te snel rijden.

rscaboy

Legacy Member
Ga elkaar eens bij mobiliteit op zenuwen werken.:angry:

Ontopic
Ik wacht al de ganse dag op een pakje om dan opeens te beseffen dat ze het pas maandag leveren.:doh:

Bosvos

Legacy Member
Zoals sommigen misschien al gelezen hebben, hou ik me bezig met een saaie hobby (voor sommige mensen toch): postkaarten versturen en ontvangen (dit is allemaal compleet random).

Op de website in kwestie kan je wat requestjes aangeven qua soort kaarten je zou willen ontvangen. Vandaag krijg ik een kaart met een "Kinneke Jezus en zijn stal" op en op de achterkant wat gebrabbel over elke dag bidden voor mooi weer ofzo.

Op zich niks mis mee, de mensen kiezen zelf wat ze sturen. Maar als ik het profiel van de verstuurder bekijk zie ik een waslijst aan requests staan en ook nog eens een lijst van dingen die ze niet in hun brievenbus willen zien steken.

Beetje onnozel om zelf zoveel eisen te stellen om daarna absoluut geen rekening te houden met de wensen van anderen.

(Op zich niet zo erg, maar ik word gewoon ambetant van diepgelovige mensen :p)

Chappii (oi22)

Legacy Member
Godsdienst.

Op een gegeven moment waren we bezig over de roeping van een okkernoot. :')

GTXpower

Legacy Member
Deekay zei:
Eigelijk is da best raar want ik doe het ook, staat er een plakaat 50, rij ik 60, staat er 70, rij ik 80, is hier een psychologische verklaring achter ofzo? :P


jep same here. :) Meestal alsek er ni op let rijk te snel, mr da corrigerek dan wel ff. :p

VinnyFlanders

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
ik vind zotte chauffeurs al een stuk gevaarlijker, met hun optrekken, rechts voorbij vliegen ed, de kans dat die oude zak iets uitsteekt is klein, tenzij doodvallen ofc ;)

Ik heb onlangs een accident gehad met ne 70+'er in ne Smart. 'k Ben nu wel een beetje rijker :)

SiRdeK

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Godsdienst.

Op een gegeven moment waren we bezig over de roeping van een okkernoot. :')
Int tweede jaar ook eens twee lessen gepraat over regenbogen en of ge die nu kunt aanraken of niet. Sommigen willen dus ni begrijpen da ge da ni kunt aanraken he :p

boeffel

Legacy Member
SiRdeK zei:
Int tweede jaar ook eens twee lessen gepraat over regenbogen en of ge die nu kunt aanraken of niet. Sommigen willen dus ni begrijpen da ge da ni kunt aanraken he :p

waar 1 regenboog, is er ook een 2de :unsure:




(kan wel zijn da ge die 2de ni goe kunt zien)

Gavin

Legacy Member
'Koning is moe' ... 'koning is uitgeput' ... 'het zijn niet de gemakkelijkste dagen voor hem'


Ocharmpjes den Albert, hij moet ook eens een weekske iets anders doen dan lintjes doorknippen en reizen om zijn riante dotatie op te strijken. Een boks op zijn kop en weg met die bompa en heel zijn entourage.


+


"The European Commission stands accused of reneging on copyright rules as it is reportedly discussing a private deal to allow companies to disconnect users from the Internet for suspected piracy."
"In a nutshell, the rules could require Internet service providers (ISPs) to monitor daily Internet activity of their customers and notify them and the IPR holders of alleged copyright infringements."

EU in 'secret talks' to stop illegal downloads | EurActiv

Yusifer

Legacy Member
M'n dikke teen deze middag gestoten tegen een kast en het doet nog steeds pijn. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan