[LRRP]
Legacy Member
Deekay zei:Eigelijk is da best raar want ik doe het ook, staat er een plakaat 50, rij ik 60, staat er 70, rij ik 80, is hier een psychologische verklaring achter ofzo?![]()
Je kan geen cijfers lezen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deekay zei:Eigelijk is da best raar want ik doe het ook, staat er een plakaat 50, rij ik 60, staat er 70, rij ik 80, is hier een psychologische verklaring achter ofzo?![]()
begrijpend lezenDeViL-M4N zei:ik die post VOLG ik aan 50-60, ben ik niet de eerste die dus de snelheid bepaald
begrijpend lezen iemand?
grappig dat jij dat zegt
Boterkoek zei:
30km is te traag ja, maar geen reden om te frustreren, toetteren ed...Smashy zei:begrijpend lezengrappig dat jij dat zegt
mijn eerste post hier enkele pagina's geleden was er omdat iemand veel te traag reed en jij reageerde er op alsof ik één of andere snelheidsduivel was terwijl je zelf in een latere post zegt dat 30 km/u te traag te veel is...volgende keer iets minder snel op je paard springen?
overigens vond ik het wel grappig hoe je gedacht precies veranderde nadat er enkele posts waren met het verkeersreglement![]()
Gestolen? Hoe kom je erbij?Preske zei:pakje thehut is zo goed als gestolen. weet iemand hoe ge de mannen van thehut.com kunt bereiken? ze geven nergens een contact adress op hun site.
sorry dat ik me frustreer aan mensen die verkeersregels voor mijn neus overtredenDeViL-M4N zei:30km is te traag ja, maar geen reden om te frustreren, toetteren ed...


ik vind zotte chauffeurs al een stuk gevaarlijker, met hun optrekken, rechts voorbij vliegen ed, de kans dat die oude zak iets uitsteekt is klein, tenzij doodvallen ofcSmashy zei:sorry dat ik me frustreer aan mensen die verkeersregels voor mijn neus overtreden
toeteren doe ik in dit geval nooit, wie weet krijgt die ouwe zak een hartaanval ofzo![]()

Mephisto zei:Gestolen? Hoe kom je erbij?
Ik wacht toch ook al een tijdje op een pakje van thehut...
DeViL-M4N zei:ik vind zotte chauffeurs al een stuk gevaarlijker, met hun optrekken, rechts voorbij vliegen ed, de kans dat die oude zak iets uitsteekt is klein, tenzij doodvallen ofc![]()
)Deekay zei:Eigelijk is da best raar want ik doe het ook, staat er een plakaat 50, rij ik 60, staat er 70, rij ik 80, is hier een psychologische verklaring achter ofzo?![]()
Meestal alsek er ni op let rijk te snel, mr da corrigerek dan wel ff. 
DeViL-M4N zei:ik vind zotte chauffeurs al een stuk gevaarlijker, met hun optrekken, rechts voorbij vliegen ed, de kans dat die oude zak iets uitsteekt is klein, tenzij doodvallen ofc![]()

Int tweede jaar ook eens twee lessen gepraat over regenbogen en of ge die nu kunt aanraken of niet. Sommigen willen dus ni begrijpen da ge da ni kunt aanraken heChappii (oi22) zei:Godsdienst.
Op een gegeven moment waren we bezig over de roeping van een okkernoot. :')

SiRdeK zei:Int tweede jaar ook eens twee lessen gepraat over regenbogen en of ge die nu kunt aanraken of niet. Sommigen willen dus ni begrijpen da ge da ni kunt aanraken he![]()

DOUBLE RAINBOW OMG OMG!!boeffel zei:waar 1 regenboog, is er ook een 2de
(kan wel zijn da ge die 2de ni goe kunt zien)