Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja automobilisten uitdagen of niet opletten als je oversteekt das idd not done, maar rond stations en studentenbuurten kun je je aan zo'n dingen verwachten dus een beetje voorzichtig zijn kan geen kwaad, ook al ben je in je recht denk niet dat leuk is om iemand omver te rijdenpuni zei:Op sommige momenten komt het ook in mij op om dat te doen om eerlijk te zijn. Ik ben nu op twee dagen tijd twee keer aan Leuven station gepasseerd met de wagen, twee keer dat er een of twee jonge gastjes vijf meter voor mijn wagen met hun rug naar mij schuin beginnen oversteken zonder nog maar te kijken. De eerste keer ben ik die gasten op 10 cm na gepasseerd, want als ge claxonneert krijgt ge waarschijnlijkg nog een middenvinger erbovenop.
Das elke keer hetzelfde op die plaats, het is daar eenrichtingsverkeer en de voetgangers weten perfect vanwaar de bussen en auto's komen, maar er is geen kat die de moeite doet om te kijken. En dan zijn er van die onnozelaars die proberen een voorstel erdoor te duwen om alle zebrapaden in Leuven af te schaffen en de stad gewoon een gigantische zone-30 te maken. Ahja, want als iedereen 30 moet rijden, kunnen autobestuurders toch altijd stoppen, zo wordt geredeneerd.
dacuba zei:GODVERDOMME HE, BPOST.![]()
![]()
Ik kan die mannen écht de kop inkloppen. Hier iets gekocht op 9lives, gisteren voor 7 fucking euro moeten verzenden zodat het hier vandaag aankomt (tis ne ipod touch ocharme, 7 euro) ben ik boven aan het slapen/studeren, ik hoor die postbode uiteraard niet.. rond 11u maak ik de brievenbus leeg en zie ik da papierke. GODVERDOMME he, ik MOEST da pakske vandaag of morge hebben aangezien ik morgen op reis ga en ik m mee wou hebben.. bellen naar Brussel, gegevens doorgeven.. "ja, die postbode heeft gene gsm dus we kunnen hem niet bereiken" .. en het kantoor van Genk is ook niet te bereiken want dat gaat allemaal naar Brussel :/
Dus, ik kan het maandag VANAF 11 UUR gaan halen.. als ze het vandaag VANAF 11 UUR geleverd hadden dan HAD ik mijn pakketje gewoon. Daar betaalt ge dan 7 fucking euro voor. Echt he, kheb veel goesting om naar da kantoor in Genk te gaan en die mensen gewoon vol te schelden![]()
die ambetenaren van de post kunnen daar neits aan doen, moesten ze trouwens ergens iets aan kunnen doen zouden ze ten eerste al nie in de post "werken" loldacuba zei:GODVERDOMME HE, BPOST.![]()
![]()
Ik kan die mannen écht de kop inkloppen. Hier iets gekocht op 9lives, gisteren voor 7 fucking euro moeten verzenden zodat het hier vandaag aankomt (tis ne ipod touch ocharme, 7 euro) ben ik boven aan het slapen/studeren, ik hoor die postbode uiteraard niet.. rond 11u maak ik de brievenbus leeg en zie ik da papierke. GODVERDOMME he, ik MOEST da pakske vandaag of morge hebben aangezien ik morgen op reis ga en ik m mee wou hebben.. bellen naar Brussel, gegevens doorgeven.. "ja, die postbode heeft gene gsm dus we kunnen hem niet bereiken" .. en het kantoor van Genk is ook niet te bereiken want dat gaat allemaal naar Brussel :/
Dus, ik kan het maandag VANAF 11 UUR gaan halen.. als ze het vandaag VANAF 11 UUR geleverd hadden dan HAD ik mijn pakketje gewoon. Daar betaalt ge dan 7 fucking euro voor. Echt he, kheb veel goesting om naar da kantoor in Genk te gaan en die mensen gewoon vol te schelden![]()
puni zei:Op sommige momenten komt het ook in mij op om dat te doen om eerlijk te zijn. Ik ben nu op twee dagen tijd twee keer aan Leuven station gepasseerd met de wagen, twee keer dat er een of twee jonge gastjes vijf meter voor mijn wagen met hun rug naar mij schuin beginnen oversteken zonder nog maar te kijken. De eerste keer ben ik die gasten op 10 cm na gepasseerd, want als ge claxonneert krijgt ge waarschijnlijkg nog een middenvinger erbovenop.
Das elke keer hetzelfde op die plaats, het is daar eenrichtingsverkeer en de voetgangers weten perfect vanwaar de bussen en auto's komen, maar er is geen kat die de moeite doet om te kijken. En dan zijn er van die onnozelaars die proberen een voorstel erdoor te duwen om alle zebrapaden in Leuven af te schaffen en de stad gewoon een gigantische zone-30 te maken. Ahja, want als iedereen 30 moet rijden, kunnen autobestuurders toch altijd stoppen, zo wordt geredeneerd.
. Natuurlijk hou ik een beetje rekening met de autobestuurders dat ze niet alles moeten toesmijten om mij niet om ver te moeten rijden.Als je de route kent van de postbode, ga hem zoekendacuba zei:GODVERDOMME HE, BPOST.![]()
![]()
Ik kan die mannen écht de kop inkloppen. Hier iets gekocht op 9lives, gisteren voor 7 fucking euro moeten verzenden zodat het hier vandaag aankomt (tis ne ipod touch ocharme, 7 euro) ben ik boven aan het slapen/studeren, ik hoor die postbode uiteraard niet.. rond 11u maak ik de brievenbus leeg en zie ik da papierke. GODVERDOMME he, ik MOEST da pakske vandaag of morge hebben aangezien ik morgen op reis ga en ik m mee wou hebben.. bellen naar Brussel, gegevens doorgeven.. "ja, die postbode heeft gene gsm dus we kunnen hem niet bereiken" .. en het kantoor van Genk is ook niet te bereiken want dat gaat allemaal naar Brussel :/
Dus, ik kan het maandag VANAF 11 UUR gaan halen.. als ze het vandaag VANAF 11 UUR geleverd hadden dan HAD ik mijn pakketje gewoon. Daar betaalt ge dan 7 fucking euro voor. Echt he, kheb veel goesting om naar da kantoor in Genk te gaan en die mensen gewoon vol te schelden![]()
.
.DeViL-M4N zei:ja automobilisten uitdagen of niet opletten als je oversteekt das idd not done, maar rond stations en studentenbuurten kun je je aan zo'n dingen verwachten dus een beetje voorzichtig zijn kan geen kwaad, ook al ben je in je recht denk niet dat leuk is om iemand omver te rijden
ik zie de nadelen niet van gans de binnenstad zone 30 te maken, zebra's afschaffen zou ik nu wel niet doen
liever zag ik de binnestad volledig autovrij zoals in Gent, das pas super
dacuba zei:Kzal maar nie zeggen wat de naam van de postbode is :ironic:
Als je doet wat het veiligste is niet hoor, ik ben op mijn examen ook vol door het oranje gereden en de examinator heeft daar niets op gezegd. In sommige gevallen is bruusk stoppen voor de lichten gewoon gevaarlijk.. In het geval van je quote ook, als je zodanig moet remmen en op/over de streep pas tot stilstand komt, dan lijkt het mij (aan de hand van de beschrijving) gewoon veiliger om door te rijden.RealRoot zei:en het strafste zou zijn dat indien je door het oranje gereden zou zijn, zou je ook gebuisd zijn. hier heb ik dat bijna meegemaakt, gelukkig kon mijn begeleider (van de rijschool) de examinator overtuigen dat ik echt niet meer kon remmen
PC_Freak zei:En ik zie het zelf ook dikwijls, in uw gat zitten, inhalen en gas geven. Ik rij rustig door en kom aan de eerste lichten en wie zie ik voor mij voor het rood staan?
Avilowca zei:Niet vandaag maar wel recentelijk meegemaakt. Persoon waar ik een conversatie mee had krijgt een smsje en begint daar prompt een antwoord op te typen zonder zich even te excuseren. Beetje etiquette kan toch echt geen kwaad hoor![]()
.ns boy zei:In welke context?
Want onder vrienden bv. stoort mij dat niet.
VinnyFlanders zei:Moesten de mensen zich nu gewoon parkeren en dan hun kinderen naar't scholeke brengen zou er geen probleem zijn hé. Dat ze oversteken is geen probleem, maar als ze allemaal met hun salonjeeps in het midden van de baan gaan stilstaan. Dan geef ik die krellen graag een tikske ja.

Ik vind dat ook verschrikkelijk asociaal. Leer verdomme eens wat manieren en begin niet zomaar te tokkelen op uw gsm in gezelschap. Zeg dan efkes dat ge een berichtje hebt en als het niet belangrijk is, antwoord dan later.Avilowca zei:Niet vandaag maar wel recentelijk meegemaakt. Persoon waar ik een conversatie mee had krijgt een smsje en begint daar prompt een antwoord op te typen zonder zich even te excuseren. Beetje etiquette kan toch echt geen kwaad hoor![]()

Lobmans zei:Ge gaat er dus létterlijk tegen rijden?
Lol, dus gij zijt zo gefrustreerd dat ge uw eigen auto (en die van anderen) daardoor gaat zitten beschadigen... Ik hoop dat ge eens ferm tegen de lamp zult lopen met (imo toch wel marginaal..) gedrag![]()