Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FightForMore

Legacy Member
midas zei:
Het begin,meer niet,weet wel ongeveer waarover het gaat.
Ik had enkel het boek gelezen en ben er wel in geïntresseerd, misschien dat jij me het kon aanraden.

midas

Legacy Member
FightForMore zei:
Ik had enkel het boek gelezen en ben er wel in geïntresseerd, misschien dat jij me het kon aanraden.

Iedereen die hem heeft gezien vindt het toch een goede film :)
Let wel op natuurlijk,het cliché dat je het boek hebt gelezen kan maken dat je teleurgesteld zal zijn in de film.

FightForMore

Legacy Member
midas zei:
Iedereen die hem heeft gezien vindt het toch een goede film :)
Let wel op natuurlijk,het cliché dat je het boek hebt gelezen kan maken dat je teleurgesteld zal zijn in de film.
Ik ben ook bang dat het me wat depri gaat maken..

FightForMore

Legacy Member
midas zei:
Thoh ja,als ge et ni probeert gaat ge et ni weten é :)
Ik zal hem wel eens bekijken in de zomer, dan kan ik wel tegen films met een depressief achtergrond. :p

LenniWI

Legacy Member
Laptop van 6 maanden oud binnen omdat hij niet meer dan 4% oplaad...

Crashtestdummy

Legacy Member
PC_Freak zei:
Men zou beter zeggen, voor diegene dat het niet rap genoeg gaat dat ze een vliegbrevet halen
mijn lessen starten in april :sop:

PC_Freak zei:
Zou eens willen weten hoeveel je exact wint door te rijden als een zot en gans de baan trachten auto's voorbij te steken. Is al eens besproken op dit forum en enkelen die dat testten kwamen amper aan 5 min tijdswinst. Da's serieus de moeite.
aan legale snelheid iets meer dan een uur om van mijn huis in kortrijk tot aan de werf in aalst te rijden. als ik goe sjette gaf geraakte ik er in 35min, das een serieuze vrijetijdswinst op nen dag :)

Karre

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Dat noemt men garantie zeker?

Je kan toch even goed gewoon die batterij opsturen.

En als ik hier toch echt een ergernis moet opnoemen: printers. Wat voor een helse objecten blijven dat toch wel.

Chappii (oi22)

Legacy Member
Karre zei:
Je kan toch even goed gewoon die batterij opsturen.

En als ik hier toch echt een ergernis moet opnoemen: printers. Wat voor een helse objecten blijven dat toch wel.

garantie werkt zo niet denk ik. :)

En daarin moet ik je gelijk geven, ik kom er toch wel gefrustreerd van.
Het ene moment print hij onmiddellijk af als ik hem opstart, direct op opdrachten reageren, de andere keer duurt het 5 minuten en 3 keer dezelfde opdracht geven later. :sop:

LenniWI

Legacy Member
Karre zei:
Een hele laptop opsturen voor een batterij die kapot is?

Die kerel twijfelde of het de software was die het verkeerd aangaf of dat het de batterij was...
Niet dat ik die laptop zo super hard ga missen maar het is toch maar raar.

VinnyFlanders

Legacy Member
midas zei:
Iedereen die hem heeft gezien vindt het toch een goede film :)
Let wel op natuurlijk,het cliché dat je het boek hebt gelezen kan maken dat je teleurgesteld zal zijn in de film.

Het boek van Ben X is eigenlijk gebaseerd op de film.

glashelder

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
garantie werkt zo niet denk ik. :)

En daarin moet ik je gelijk geven, ik kom er toch wel gefrustreerd van.
Het ene moment print hij onmiddellijk af als ik hem opstart, direct op opdrachten reageren, de andere keer duurt het 5 minuten en 3 keer dezelfde opdracht geven later. :sop:

Printers hebben echt een compleet eigen logica. 't Is altijd afwachten of het goed komt.

Huxley

Legacy Member
LenniWI zei:
Die kerel twijfelde of het de software was die het verkeerd aangaf of dat het de batterij was...
Niet dat ik die laptop zo super hard ga missen maar het is toch maar raar.

Lol, zelf iemand zonder computerkennis kan onmiddellijk merken of het de software is of de batterij.
Die achter de helpdesk zijn ook altijd de slimsten...

BlackOccult

Legacy Member
midas zei:
Iedereen die hem heeft gezien vindt het toch een goede film :)
Let wel op natuurlijk,het cliché dat je het boek hebt gelezen kan maken dat je teleurgesteld zal zijn in de film.

Ja, eigenlijk wel. Kheb die 2 keer gezien en ik ben telkens op het einde bijna beginnen bleiten. :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan