Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wartaal zei:Barstende koppijn, nét nu de examens gedaan zijn![]()

wartaal zei:Mag dat wel na enkele pinten?
Nee, kmoet dienen brol niet hebben. Ik ziek het er wel uit.

Saai rijden is saai. Het asociale beest uithangen is cool.Zou eens willen weten hoeveel je exact wint door te rijden als een zot en gans de baan trachten auto's voorbij te steken. Is al eens besproken op dit forum en enkelen die dat testten kwamen amper aan 5 min tijdswinst. Da's serieus de moeite
als ik naar tstation rij smorgens ook, 4 lichten kom ik tegen, alve zotten vliegen u voorbij en staan samen met u aan elk licht te wachten, weer zwaar optrekken, en aant volgende licht staan ze daar weer, wat een idiotenPC_Freak zei:En ik zie het zelf ook dikwijls, in uw gat zitten, inhalen en gas geven. Ik rij rustig door en kom aan de eerste lichten en wie zie ik voor mij voor het rood staan?
en het strafste zou zijn dat indien je door het oranje gereden zou zijn, zou je ook gebuisd zijn. hier heb ik dat bijna meegemaakt, gelukkig kon mijn begeleider (van de rijschool) de examinator overtuigen dat ik echt niet meer kon remmenwaffel zei:Gebuisd op praktisch rijexamen, meh. Oranje flikkerlicht wordt ineens rood, ik rem nog vlug en examinator vond dat ik te ver stond. Het was pikdonker en de reeds afgeveegde lijn was amper zichtbaar(mijn voorste banden waren er net over denk ik) Hij zei dat ik door mocht rijden... naar het examencentrum terug blijkbaar. Dat ze streng waren heb ik horen zeggen, maar ze moeten nu ook niet in hun rapport schrijven: verkeer in gevaar brengen.
Pijnlijk als je nagenoeg perfect kan rijden :<
Hebt ge al gedacht van op het zebrapad over te steken?DeViL-M4N zei:als ze zachtjes doorrijden tot tegen u, laat ik me niet doen hoor, trouwens ook maar 1 keer meegemaakt hoor
PC_Freak zei:En ik zie het zelf ook dikwijls, in uw gat zitten, inhalen en gas geven. Ik rij rustig door en kom aan de eerste lichten en wie zie ik voor mij voor het rood staan?

er was geen op die plaats en auto's moesten er voorang geven (tanden op de grond zo) en zebra of geen , express tegen iemand rijden doe je niet, die idioot bleef traagjes vooruit gaan tot tegen mijn been, keek recht naar mij dus had mij zeker gezienVinnyFlanders zei:Hebt ge al gedacht van op het zebrapad over te steken?
Huxley zei:Ge blijft nen dikken marginaal als ge express tegen iemand rijdt, ook al steekt die verkeerd over.
DeViL-M4N zei:er was geen op die plaats en auto's moesten er voorang geven (tanden op de grond zo) en zebra of geen , express tegen iemand rijden doe je niet, die idioot bleef traagjes vooruit gaan tot tegen mijn been, keek recht naar mij dus had mij zeker gezien
twas beneden aan de pottestraat in Poperingens boy zei:Locatie: Liedekerke
![]()

DeViL-M4N zei:er was geen op die plaats